5.

55 6 4
                                    

Kartu su Benediktu kieme praverkėme iki antros pamokos

Aš praleidau istorijos pamoką .Jis nepraleido nei vienos .Jam reikėjo eiti į antrą pamoką.

Nekaip jaučiuosi klasėje ,po tokių šaltų įvykių. Atrodo lyg nieko iš čia nepažįstu.Puse klasės klausosi ką Mokytoja šneka ,o puse klasės šnekasi .O ką aš darau ? Bandau nugirsti ,gal kas apie mane ką blogo pasakys ?Ai ..vis tiek nesu mokyklos pažiba ,kodėl apie mane turi kas nors šnekėti ?

*Brr brr *
____________
97****"06
- Netrukdau ?
_____________

Vėl ??! Netrukus nusprendžiau papasakoti Alisha'i ..Pala...Gal ji dar pyksta ant manęs ?Nepabandęs nesužinosi ...Tad iš karto jai parašiau .
- Labas ,Galim po pamokos susitikt ? M
Ir ji iškart atrašė
- Labas ,Būtinai .A
Sėdžiu klasėje. Nesugalvoju ką nuveikti ,tad užsisvajoju apie ateitį ,apie svajones .- ????@&€;(()'€#;#): ...
Girdžiu kaip mokytoja kažką šneka, bet neįsiklausau.

- PANELE ! PANELE TOMERA ! - jau girdžiu kaip mokytoja ant manęs rėkia .

- Taip ?

- Atsakymo į klausimą prašau !

- Gal galit pakartoti ?

- Panele, tik grįžote iš atostogų ir jau tinginiaujate ?

Pagaliau. Pagaliau skambutis nuskambėjo !

Tuo momentu iškart lėkiau į valytojos sandėliuką. Ten jau manęs laukė Alisha. .Aš pribėgau prie jos ir ją smarkiai apkabinau .

- Nepasmauk manęs ! - ištarė Alisha .

-Atleisk ,tiesiog pasiilgau .

Tuo momentu kažkas atidarė sandėliuką .

- O ,Melane tu dar ir Lesbietė ?

-Ko tau čia reikia ?- Mane užstoti bandė Alisha .

- O tai ,pala .Tai juk tu gi ,Alisha , neturėjai vaikino ? Ai, tu sakai ,kad mergina geriau ? Pasakyk man - ar aš seksuali ?

- Eliza ,atstok ,o jei klausi ar tu seksuali ,tai ne ,esi pasipūtusi kaip pudelis ,o bjauri kaip varlė ,- Alisha mane bandė ištemti iš sandėliuko.

Tada man už rankos griebė Eliza .Ir ji, kaip kokia DEAM gyvatė ,man į akis pradėjo šnypšti - AŠ UŽ TAVO DRAUGE ATKERŠYSIU.

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now