24.

6 1 0
                                    

Mes karštai bučiavomės .Viskas buvo tobula , iki tol kol jam kažkas nepradėjo skambinti .Aš atsisėdau ant sofos ir pažiūrėjau ar man kas nors skambino .Niekas man neskambino ,tik buvo viena žinutė nuo Arios .

A: kaip visi dalykai susiklostė? ;)

Mano skruostai pradėjo degti , pagavau save šypsantis.

M: papasakosiu rytoj :D susitinkam po paskaitų?

A: būtinai ,lauksiu tavęs .
_________________________

Man pasibaigė paskaitos . Iš klasės išėjau paskutinė , nes nenorėjau grūstis tarp kitų . Išėjus mane pasitiko Aria ir ....?? BENEDIKTAS?? Nesupratau?? Ką jis čia veikia ??

- Melane !- Benediktas sušaukė .

Aria pažiūrėjo Benedikto pusėn ir tada į mane .Matėsi ,kad ji nesuprato kas vyksta ,bet gaila, aš pati negalėjau atsakyt į šį klausima.

- Benediktai ? Ką čia darai ? Ko tu iš manęs nori ?
- Aš noriu tavęs atsiprašyti .

Man gaila ,kad jis nesupranta ,kad jis nieko atitaisyt negali. Jis mane paliko ,pasakė ,kad viskas baigta ,nes aš kitur. Dabar jis pats čia .

- Ne ,Benediktai . Tu manęs neatsiprašinėsi ,tu važiuosi namo ,nes čia tau ne vieta ,- aš pasigriebiau Aria už rankos ir mes nuėjom .
Aria pradžioje nesuprato ,kas čia įvyko , todėl ji nieko ir nepasakė ,o vėliau pradėjo juoktis .Aš irgi juokiausi ,nes visa ši situacija buvo fucked up.

Mes nuėjom į kavinukę ,kuri buvo šalia mūsų mokymosi įstaigos .

- Na ,tai klostyk . Kas jau tokio buvo ?-ji nusišypsojo ir į mane pažiūrėjo .
- Mes bučiavomės ,ir tada jam paskambino kažkas.
- Ar tu rimtai ?? Dėl skambučio ??
- Taip ,gaunasi ,kad dėl to viskas sustojo.
- O tai kas jam skambino ??-Aria negalėjo patikėti ,kad tokia ta priežastis.
- Man atrodo draugas ,- susigėdau.

Aria visa laika sėdėjo ir ją ėmė juokas .Su ja visai faina buvo iki tol ,kol manęs nepradėjo pykinti . Greičiausiai dėl to ,kad užvalgiau mokyklos morkyčių. Aria turbūt pamatė ,kad man bloga ,nes pasiūlė man vandens .
Atsigėriau ,bet nepadėjo .

-Maršrutas nuo čia yra lengvesnis iki mano namų .Važiuojam pas mane,- man pasakė Aria.

Aš pasiėmiau daiktus , vandens buteliuką nuo stalo ir išėjome iš kavinukės .Visa laiką mane rankose laikė Aria . Kuo toliau - tuo blogiau.

Man atrodo geroms penkiolika minučių buvau atsijungus ,nes neprisimenu į kokį autobusą įlipom . Viena sekundę mes stotelėje ,o kita sekundę jau ir pas ją namuose.

Ji mane paguldė pas save į lovą , padavė vaistus ( kuriuos aš išgėriau) ir jau ruošėsi išeiti į kitą kambarį miegot :

- Aria , pasilik ,atsigulk šalia,- pasakiau .Ji į mane pažiūrėjo keistai ,pasvarstė valandėle ir atsigulė. Aš buvau su rūbais ,su kuriais visa dieną vaikščiojau , o Aria buvo su naminiais rūbais.

- Gal tave perrengti ,kad patogiau būtų ?-ji paklausė. Aš nesipriešinau . Ji paėmė ,nusegė liemenėlę ,perrengė maikę ir atgal padėjo atsigult į lovą.

- Ar gali paduoti telefoną ? Man reikia parašyti tevui ,kad pas draugę lieku .
Kol aš surinkau žinutę ,praėjo gal kokios 5 min. Per tas penkias minutes man ir savijauta pagerėjo .Aria paleido muzikos .

Grojo The Neighbourhood - Reflections.Visi muzikos žodžiai sukūrė vaib'ą . Lėtas tempas ,žodžiai apie meilę ,gitara. Aria atsigulė šalia :

- Žinai kaip mes atrodom ?- ji paklausė manęs .
- Įdomiai
- Atrodo lyg tuoj pasibučiuosim.

Aš užmerkiau akis.

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now