20.

32 1 0
                                    


Įvažiavę į požeminę stovėjimo aikštelę ,mes sustojome ties numeriu 89.Aš susirinkau savo daiktus ir išlipau .

-O savo vandenėlio nepalikai ?- Kristoferis į mane pažiūrėjo ir nusišypsojo .

-Manau man jo neprireiks ,- aš jam atgal nusišypsojau .

Mes ėjome ilgu koridoriumi po žeme .Priėjome metalines duris .

-Madam ,- Kristoferis man atidarė duris .Mes priėjome prie lifto. Įėjome į jį .Kristoferis nuspaudė 12 aukštą .

-O čia iš viso yra 12-as aukštas ?- pasiteiravau .

- Iš viso yra 12 aukštų, o tau pasisekė, nes gyvenu 12-am aukšte ,- jis pakartotinai nusišypsojo .Mes užkilome iki 12-ikto aukšto .Kristoferis išsitraukė raktus ir atrakino duris .Įėjus iškart pasimatė visas miestas ,šalia tekanti upė ,raudonas tiltas ir vaikštantys žmonės .Prie dangoraižio buvo prikabinta platforma .

-Tai nusirenk lauko drabužius ,galėsim nueiti pažiūrėti kokio filmo ,o po to aš turiu tau mažą siurprizą .Aš nusirengiau ir gražiai sudėjau lauko rūbus .

-Kam tu taip viską tvarkingai sudėjai ?

-Kad tavo tėvams parodyt gerą pavyzdį ,nenoriu pasirodyti nerangi.

Kristoferis pradėjo juoktis .Nesupratau ?

- Mano tėvų nebus šiandien ir dar pora dienų nebus .

Aš pasiėmiau savo kuprine ir nusekiau paskui Kristoferį .Mes nuėjome į jo kambarį . JIS MILŽINIŠKAS .Kambaryje stovėjo didelė dvigulė lova ,labai ilgas stalas ant kurio buvo padėtas Apple kompiuteris .Ant stalo taipogi buvo padėtos raudonos žvakės .

Man nespėjus apsižvalgyti po milžinišką kambarį ,Krisas mane paėmė už rankos ir kartu išsitempė iš kambario .Jis rankose turėjo kompiuterį kurį aš mačiau jo kambary .Mes atsisėdome ant sofos ir įsijungėme serialą .

Vėliau praėjus porai valandų ir pažiūrėjus pora serijų ,mes nusprendėme pasidaryti naktini pikniką ant platformos .Tiesa sakant ,visą šitą reikalą sugalvojau ne aš – o Krisas .Jis sakė ,kad tai gali būti dalis jo siurprizo .

Mes užsisakėm picos ,įsipylėme nealkoholinio alaus ir ant platformos patiesėm raudoną patiesalą .Viską sudėjome .Aš atsinešiau dar vieną patiesalą ,nes bijojau ,kad sušalsiu .Atsisėdau ant patiesalo ,apsiklojau pledu ir žiūrėjau į žvaigždes .Jos taip gražiai mirksėjo danguje .Nieko gražesnio nesu mačius .Neilgai trukus ant platformos atėjo Kristoferis .Jis su savimi nešėsi tas pačias žvakes kurias aš mačiau jo kambaryje .Jis jas uždegė .

Jis šalia manęs atsisėjo .Aš atsiguliau ,ir tada jisai taip pat atsigulė.Porai minučių tarp mūsų buvo nejauki tyla .Ta tyla mane vertė jaustis labai keistai

-Žinai ,aš esu aš ,ir aš savo nuomonės nekeisiu ,ir dabar noriu pasakyti tik tris žodžius.

Tada jis atsigulė ant manęs ir pabučiavo .Jo lūpos buvo šiltos ir jis visas drebėjo ,bet į jo bučinį aš neatsakiau .Nustūmiau Krisą šalin ,pasiėmiau daiktus ir pabėgau .

Bėgau laiptais .Ketvirtame aukšte išsikviečiau liftą .Išbėgau į lauką .Į lauką buvau išsinešus kuprinę ,o pati buvau tik su maikute ir šortukais .Bėgau į vietinį parka .Ten atbėgus atsisėdau ant suoliuko .Buvo šalta .

-Galreiktų megztinuko ?Atrodai blogai ,kas atsitiko ?

Basic bitch //RašomaWhere stories live. Discover now