Tik mamai pabaigus savo neįdomias istorijas ir įėjus į svetaine aš tyliai atrakinu duris iš išbėgu į lauką
Už nugaros girdžiu jau mama rėkauja, kad bėgu iš namų.
- UŽVESK MAŠINĄ !!! SĖSK Į MAŠINĄ ! - Šaukiu Benediktui .
Aš girdžiu kaip jis užveda savo senamadiška mašina ir įsėdęs į mašiną pradaro man dureles. Aš įsėdau į mašiną .-Melane ,vėl bėgi iš namų ? – klausia.
-Kaip visuomet ...,,kažko nepadariau "..
-Nebijok. Liko tik metai ..Ir galėsime būti kartu .Ir tada jo lūpos susilietė su manosiomis .Tuo momentu mąsčiau tik apie nuostabią ateitį kartu su Benediktu ir apie mano svajonių karjerą.
Esu 17-iolikos metų mergina . Greitai man reiks pasirinkti kur vykti studijuoti .Mano svajone- studijuoti muziką .Labai mėgstu dainuoti .
Staiga mano mintis pertraukė Benedikto žodžiai .
-Tai jeigu jau bėgi iš namų ,tai kur važiuojam ?
-Ai ..man tiks bet kur ...
-Lyg tais žinau vietelę -jis taip pirmą kartą keistai nusišypsojo. Man baisu.Mes važiavome keistais keliais .Nesu čia niekada važiavus.
Netikėtai mes privažiavome kalną .Ant jo buvo platforma. Tenais žmonės fotografavosi, bet kadangi dabar vakaras ,žmonių buvo mažai.Staiga aš pradėjau verkti .Verkiau ,nes prisiminiau ,kaip čia ,šitoje vietoje, aš kai buvau maža buvau su tėčiu.
Tevai mano jau išsiskyre kaip 9 metai ...Tėtis niekad nepasiima ,mes esame labai atitolę ,nes jis gyvena Anglijoje.-Kodėl šiandien tokia nuliūdusi ? Kas negerai ? Ar aš ką padariau ?
- o Dieve ne !Tuo momentu Benediktas mane pabučiavo .Mes bučiavomės kaip nesavi .Atrodė, kad tuoj vienas kitą suvalgysim. Aš sustojau.
-Galiu šiandien pas tave pernakvoti ?
Ryte iš Benedikto namų išėjau 06.00 ryte ,nes norėjau pasiimti kuprine ir daiktus į mokyklą.
Atėjus į mokyklos koridorius mane pasitiko studentų žvilgsniai .
Ne .
Kažkas blogai.
STAI LEGGENDO
Basic bitch //Rašoma
Storie d'amoreAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?