Aš galėčiau dabar labai smarkiai užsidepresuoti ir visas savo niekam tikusias savaitės dienas praleisti kambaryje,nes ,kaip pagal šiuolaikinius paauglius ,VISKAS. Gyvenimas baigtas ....Ar ne taip ?
-Dieve ,Melane ,apie ką tu mąstai ,- savęs paklausiau .
Staiga kažkas pasibeldė į mano kambario duris .Aš kaip ir kamputyje sėdėjau ,taip ir likau sedėti .
-KAS ČIA ?-šaukdama paklausiau .
-Melane ,pas tave atėjo tavo vaikinas ,-tai buvo Noah .
-Koks dar vaikinas , aš su savo vaikinu išsiskyriau vakar ...
-Ai ,tai štai kodėl tu čia depresuoji ...Žodžiu, kažkoks bernužėlis čia už manęs stovi ,-Noah pasitraukė . Už jo stovėjo Kristoferis .Kristoferis mane pamatęs išbalo. Man jo gaila pasidarė ,kad jis turi mane tokia matyt ,-Žinai ,Melane ,man net neįdomu kas jis toks ,bet jis atėjo pas tave ,-jis Kristoferiui parodė užeiti į mano kambarį.
Kristoferiui užėjus į kambarį ,Noah uždarė duris .Kristoferis užėjęs į kambarį atsisėdo ant lovos krašto .Tada iš kuprinės išsitraukė 3 plyteles šokolado ,2 plokšteles su vaizdo įrašais ir kažkokią knygą ,atsisėdo šalia manęs ,kamputį . Aš buvau su pižama ,raudonomis akimis ir visiškai kitokia negu būnu visuomet .
-Tai kas buvo ,Melane ?-jis manęs paklausė ,-Ei ,tu juk manim gali pasitikėt ,tu juk tai žinai ,-jis pažiurėjo man į akis .
-Bet žinok ,man bus sunku apie tai šnekėt ...,-pasakiau jam .
-Aš ,Melane ,tavęs neverčiu ,viskas bus gerai jeigu tu nenorėsi apie tai šnekėt .Juk žmonės nėra geležiniai ...
Aš nusišypsojau .Jis man buvo toks geras ,paslaugus .Aš su visais sunkumais ir visais jausmais vis dėl to nusprendžiau jam papasakoti kas nutiko...
-Mane paliko mano vaikinas ,jis išsiskyrė ,nes nebegali su manim bendrauti atstumu,-su didžiuliu liūdesiu ištariau.
-ot ,koks asilas
Aš pradėjau juoktis .Jai kas nors paklaustų kodėl verta yra bendrauti su Kristoferiu .Aš pasakyčiau ,dėl to ,kad jis yra tobuliausias žmogus kuris moka užjaust ir suprast žmogų.
-Ok ,klausyk .Nors ir tas tavo ex-vaikinas yra didžiausias stuobrys ,mes neleisim tavo širdžiai to atlaikyt .Tu turi nustot gailėt savęs ,tai jis turi gailėtis ,kad paliko tokia nuostabią būtybę ,ir jei tai tik dėl atstumo ...uoj ,mergyt, debilas visiškas..
Sakiau ,pakelt nuotaiką ir užjaust tikrai moka .Tada mano telefonas suvibravo .Man išmetė lentelę .Lentelėje buvo parodyta ,kad Benediktas Tomera Aba pasidalino nauja nuotrauka .Mano veidas išbalo .
-Kas dabar atsitiko ?-paklausė Kristoferis .
Aš neatidarius soc. Media padaviau telefoną Kristoferiui .Jis prisidengė veidą ranka .
-Melane,man atrodo jis su tavim išsiskyrė ne dėl nuotolinio bendravimo...,- jaučiau ,kaip Kristoferio balsas drebėjo .
Jis man atkišo telefoną .Telefone buvo nuotrauka .Nuotraukoje buvo Benediktas ir ...Kažkokia mergina - jie bučiavosi .Mano akyse kaupėsi ašaros .Kristoferis paėmė mano ranką
-Melane,ne .Atsimeni ką sakiau ?
Aš linktelėjau galva .Tada Kristoferis paėmė vieną plokštelę su filmu .Šokolado plytelę padavė man .
Filmus žiūrėjome apie porą valandų .Nuotaika tikrai pagerėjo ,nepaisant visų tų įvykių .Kristoferis pasisuko į mane
-Ė , turiu gerą įdėją .Gal nori penktadienį nakvoti pas mane ?- manęs paklausė Kristoferis
YOU ARE READING
Basic bitch //Rašoma
RomanceAš sedėjau kambario kamputy ir galvojau - ar man visa tai patinka ? Kodėl visa tai vyksta ?