– Imádlak látni, megérinteni, érezni bőröd finom tapintását, illatát. Taehyung, kérlek ne taszíts el magadtól
– Szeretsz?
– Maradj – ujjbegyeim gyengéden érintették vörös felsőjét, ami takarta testét, ám nem sokáig. Fürgén simítottam végig Taehyung nyakán ezzel együtt egy reszketeg sóhajt kicsalva belőle, ami csak tetőzte önbizalmam így hát bátorságot véve magamon, hajoltam nyakára, apró csókokkal beborítva. Nem tudom honnan vettem ennyi bátorságot, hogy én most igen is letámadom, de látszólag nem zavarta, engem meg pláne. Fájdalmasan szisszenést hallatott mikor kicsit erősebben szívtam meg a nyakát.
– Haeun? – a nevem hallatán riadtan kapom fel a fejem, próbálva beazonosítani a hang tulajdonosát.
– Taehyung...
– Mond – akaratlanul is elmosolyodom a csókján. Lassan nyitogatom ki szemeim és az első dolog amit észre vetem, illetve az első ember az Taehyung boldog arca, ami emlékeztetett a tegnapi felejthetetlen éjszakára. Meztelen testünk szorosan simult egymáshoz, nem kis zavarba hozva, ám ezt is tetézni tudta barátom, mint eddig mindent. Két -az enyémhez képest hatalmas- tenyerét arcomra helyezte amibe gondolkodás nélkül simultam akárcsak egy kiscica.
– Miért keltettél fel? – széles mosollyal ajkaimon kérdezem, teljesen elfelejtve az előbbi igen csak izgalmas álmom. Játékos vigyorral vizslat, furcsa csillogással szemeiben ami arra késztet, hogy megcsókoljam. Erre a gondolatra, gyengéden harapdálni kezdtem ajkaim.
– Nem csókoltalak eleget az éjjel? – ragadja meg a derekam magára rántva. Nagyon ügyelek arra, hogy a nőiességem a már keményedő tagjához érjen. Megkívántam, magamban akartam tudni minden fölösleges beszéd vagy tett nélkül. Szinte már követelőzően csókoltam meg, ott érve hozzá ahol csak tudtam.
– Annyira tökéletes vagy – susogja vállamba ahova egy puszit is kapok, ami apró kuncogást vált ki belőlem
– Nem úgy mint te – simítok végig mellkasán, amit egy nagyobb nyögéssel jutalmaz. Lassan húzom végig ujjaim hosszán elérve, hogy beleborzongjon. Ezt eljátszom vele párszor majd mikor már könyörög a folytatásért, gyengéden meg fogom a már teljesen kemény tagját. Először csak a csúcsát piszkálom szüntelenül csókolva húsos ajkait, vagy a füle mögötti részt, majd hirtelen végig húzom egész hosszán tenyerem. Az érzésre egy másodpercre elakad a lélegzete, a következő pillanatban a puha párnák és takaró közt találom magam. Vágytól csillogó íriszeivel vizslat ami elveszi az eszem. Végtelenek tűnő lassúsággal tapad ajkaimra, hogy aztán olyan nagy hévvel kezdjen csókolni, mint eddig soha. Nem kifejezés mennyire tetszik hevessége, ezért nagy szusszantás közepette túrok selymes tincsei közé.
– Biztos szeretnéd? – szívem nagyot dobban ahogy bizonytalanul a szemembe néz. Borzasztó lehet pont itt abba hagyni, hiszen érzem mennyire kíván. Ö mégis képes lenne félre tenni a saját vágyait csakhogy nekem jó legyen, pedig jól tudja a válaszom. Ebbe a Kim Taehyung-ba szeretem bele, az ehhez hasonló pillanatok, segítenek még jobban a bűvkörébe vonni. Bármit képes lenne feláldozni értem, ahogy én is érte. Nevetve ragadom meg nyakát, hogy a következő pillanatban életem talán legérzelmesebb csókjában részesítsem, azt az embert akit mindig is szeretni fogok, és mellette leszek bármi várjon ránk. Azt hiszem, ez az igaz szerelem.Ez egy régebbi írásom, és bár maga az aktus nem történt meg, simán megállja itt is a helyét. Ez se a legjobb, sőt, de remélem azért tetszett. 💜
YOU ARE READING
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...