– Ez így jó lesz – húzod végig ujjaid a terítőn, majd a gáztűzhelyhez fordulva kapcsolod azt le. Pár hónapja, hogy hivatalosan is együtt vagytok Jeongin-al, és bár tudtad, hogy ez lesz. Mármint, bizony kevés időt fog tölteni veled a szoros beosztás miatt, mégis rosszul esett. Az utóbbi napokban kora reggel elmegy és szinte hajnalban ér haza. Annyi ereje sincs, hogy egy csókkal üdvözöljön, egyből az ágyba esik arra a pár óra alvásra. De nincs okod panaszkodásra, hiszen mindezek ellenére nagyon igyekszik nem elhanyagolni téged. Azonban a mai nap különleges, mégpedig azért mert féléves fordulótok van. Ez okból is készülődtél ennyire. Amint hazaértél a munkából, boldogan láttál neki a gyertyafényes vacsorának, ugyan nem csak ezt az ajándékot szeretted volna neki adni. Egy fehérnemű bolt előtt haladtál el, ahogy siettél haza, és csupán egy pillanat volt az egész, mégis tudtad, hogy az a neked való darab. Kicsit borsos volt az ára, de úgy voltál vele, ennyit igazán megérdemel a szerelmetek, és milyen igazad volt. Tökéletesen festet karcsú ám kissé teltebb testeden. Nem voltál kimondottan az az átlagosan karcsú mivel melled és combod kissé teltebb volt, viszont Jeongin-t ez nem zavarta, sőt elmondása szerint imádott csak úgy egy-egy hosszú nap után kebleiden pihentetni fejét. Megrázod a fejed, mintha ily módon kiűznéd belőle az efféle gondolatokat, majd az órára pillantva veszed észre, hogy alig pár percen belül itt kell lennie párodnak. Gyorsan elvégzed az utolsó simításokat még időben mielőtt a férfia belépne a lakásotokba. Csillogó szemekkel nézet végig az egész délutáni fáradozásodnak, egy csók után pedig neki is látatok az étel elfogyasztásában. Csendben telt a vacsora, néha párod mesélt a napjáról, amit te boldog mosollyal hallgattál végig.
– Mi a baj jagiya? Alig eszel valamit – bök a tányérodra, mikor percek elteltével is csak az ételt tologatod. Valahogy nem volt étvágyat. Talán túlságosan is izgultál azon, hogy tetszik-e majd neki az ajándékod, vagy mert már jóllaktál a sok kóstolgatástól. De egy biztos. Piszkosul vágytál már rá, és ha még egy percet is a csókja nélkül töltesz el, úgy érzed megörülnél. Nagyot sóhajtva teszed le az evőeszközt az asztalra, majd felállsz. Jeongin teli szájjal figyeli minden apró mozdulatod, várva, hogy mit fogsz tenni. Elé lépve húzod pimasz mosolyra ajkaid, majd egy mozdulattal széthúzod a térdig érő ruhát. A fiatal férfi eddigi értetlen tekintette éltünk, helyette pedig felvette a döbbenet. Hatalmas szemekkel nézet hol rád hol pedig melleidre.
– Gondoltam tetszene neked ez a fehérnemű – nem volt valami francos, mondhatni már egyszerű darab volt, ugyanakkor a csipkés része melleidnél és az, hogy tulajdonképpen az egész darab csak egy falatnyi anyag volt, megőrjítette párod. Szó nélkül vette ki kezéből a kanalat, az asztalra helyezve, hogy aztán egy határozott mozdulattal az ölébe ülve, olyan csókban részesítsd mint még soha. Általában az ágyban mindig ő irányított, ám most szeretted volna átvenni ezt a szerepet. Megmutatni neki, hogy milyen ha te irányítasz. Nyelveddel végig nyaltál alsó ajkán, bejutást kérve, amit kétségesen meg is adott. Hatalmas kezeivel végigsimít gerinced mentén, mire jólesően megborzongsz. Nem ő az első férfi az életedben, de határozottan az utolsó aki ilyen szenvedéllyel, szeretettel ér hozzád. Ajkairól nyakára térsz át, közben próbálod őt minél előbb megszabadítani felsőjétől, hogy aztán a felsőtestét is apró, nyálas csókokkal lepd el. Szép lassan haladsz egyre lejjebb szépen kidolgozott testén, minden kis millimétert szenvedélyes puszikkal belepve, amit ő időnként hangosabb sóhajokkal jutalmaz. Az első párod hangja irritált, magad se tudod miért de borzasztóan hatott rád, viszont Jeongin minden apró kis sóhaja annál jobban feltüzel. Éppen ezért mindent megteszel, hogy többször halld mennyire élvezi, amit vele teszel. Mellbimbóján kissé elidőzöl, tudván, hogy az az egyik gyenge pontja, ezután pedig szinte azonnal áttértél alhasához. Élesen beszívta a levegőt az édes kényeztetésre, mire te apró mosolyra húztad ajkaid, majd felpillantva rá meredtél vágytól csillogó szemeibe. Szíved hevesen kezdett el dobogni, attól a szenvedélytől mi lélektükrében lapult. Néhányszor próbálkozott azzal, hogy megérint, ám te máshogy gondoltad és nem hagytad neki. Eldöntötted, hogy most te leszel az aki átveszi a férfi szerepét, ezért bármennyire nehéz volt mégis ellenálltál neki. Óvatos mozdulattal értél dudorodó tagjához, ezzel kicsalva belőle egy hatalmas kéjes sóhajt. Csillogó szemekkel nézel fel rá, beharapva alsó ajkad, tudatod vele mit szeretnél. Lehúztad a cipzárt a nadrágon, mindvégig tartva a szemkontártust, ám egy idő után, amint kibujtattad párod merevedő tagját az alsója fogságából, hátravetett fejjel felnyögött. Idejét sem tudod mikor voltatok úgy igazán egymásé, ezért nem is húztad annyira az agyát. Egyből végignyaltál hosszán, egyik kezeddel rásegítve kényeztetésében, míg a másikkal végigsimítva melleiden majd a hasadon, magadhoz értél. Kissé kellemetlen volt ez a pozíció, ahogy előtte térdeltél, egyik kezeddel és ajkaiddal őt kényeztetve, míg a másikkal saját magad, ugyanakkor nagyon izgató is egyben. Imádtál ilyen módon örömöt okozni neki, habár valami oknál fogva, nem engedte olyan sűrűn. Egy nagy cuppanóssal váltál el tőle egy utolsó csókot adva tagjára. Jeongin értette a célzást és szó nélkül felemelt álladnál fogva egy hosszú szerelmes csókba részesítve, miközben egyre közelebb terelt az asztal széléhez. Sikerült annyira felhúznod, hogy nem érdekli hol vagytok, ő a magáévá akar tenni. Habár jóformán még semmit nem tettél vele, máris készen állt. Elválva ajkaidtól egy mozdulattal fordított meg. A hirtelen ért hevességtől, alig tudtál megkapaszkodni kezeddel az asztal sarkában. Csábos mosollyal ajkaidon fordítottad felé fejed, már amennyire tudtad a kissé szokatlan póz miatt. A következő pillanatban megérezted, hogy párod félrehúzza tangád, majd egyre jobban, mélyebben hatol beléd. Pár pillanatot várt míg megszokod őt, mert azért nem éppen kis méretekkel áldotta meg az úr. Előre dőlve kezdte el csókokkal belepni gerinced, igyekezve minél hamarabb elterelni figyelmed a kellemetlen érzéstől. Arra számított, nehezebben fogod őt megszokni, tekintve, hogy mikor voltatok így együtt, csakhogy neki fogalma se volt a te egyik kedvenc kis játékodról. Amit előszeretettel használtál mikor Jeongin konkrétan élő zombiként esett az ágyba. Bizony ám, ilyenkor a vibrátor nagy megváltás volt számodra. Pár perc elteltével óvatosan elkezdi mozgatni csípőjét, ezzel az őrületbe kergetve téged. Bár jólesik ez a fajta gyengédség, megmelengeti szíved, boldoggá tesz, hogy ennyire fontos vagy neki, hogy igenis számít az ami jólesik, ami örömöt okoz, ám ezúttal nem erre vágytál. Ez próbáltad vele is közölni. Egyre jobban nyomtad feneked felé, egyre hangosabban, kéjesebben nyögdécselve néhol nevét sóhajtva, élvezkedtél. A helyiséget megtöltötte a kéjes sóhajok, nyögések, párod férfias morgásai, bőrötök csattogása, ahogy egymáshoz ért, a jellegzetes szex illat is betöltötte a konyhát. Jeongin az eddiginél gyorsabban mozgatta csípőjét, amiből tudtad, hogy nem sok van hátra. Jobb kezével megragadta tangád szélét miközben egyre mélyebben hatolt beléd. Érezted azt a csomót alhasadban, ami perceken belül szétárad testedben, ezzel mindkettőtöknek megadva, amire vágytatok.
– Boldog fél éves fordulót – kifulladva dől hátadra vigyázva, hogy azért ne nyomjon össze, majd apró lomha csókokkal lepi be nyakad.
YOU ARE READING
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...