*•.¸♡𝓢𝓕9 𝓡𝓸𝔀𝓸𝓸𝓷♡¸.•*

379 19 7
                                    

Mindketten elég idegesen értünk haza, a nemrég megejtett kisebb veszekedésünkön. Nincs ínyemre ha szándékosan felhúz csak azért, hogy durva legyek. Csupán elég ha kéri ezt a fajta viselkedést, de nem, mert a drága párom jobb szeret kellemetlen helyzetbe hozni a barátaink előtt. Mindvégig azt mondta, miszerint elhanyagolom őt, az én álláspontomat meg se hallgatva. Természetesen a barátaink, nem vették ezt komolyan, nem fog kihatni semmire, ugyanakkor számomra továbbra is kellemetlené vált az egész helyzet, így inkább hazajöttünk. Beszállva a liftbe, egymással szemben fordultunk egymásra nézve. A karjaimba akartam tartani, hogy megnyugtassam, illetve bocsánatot kérjek modortalan viselkedésemért, azonban a lift megállt a kívánt emeletnél. Nagyot sóhajtva indultam a lakásunk felé, azon gondolkodva, mivel engeszteljem ki. Nem engedtem, hogy levegye magassarkúját, épp megfelelő volt tervemhez. Óvatos léptekkel odamentem hozzá, hogy a karjaimban tarthassam, de továbbra sem hagyta el egy szó se ajkaimat. Nyakhajlatába fúrva fejem szippantottam édeskés illatából, majd egy apró csókot leheltem a selymes bőrfelületre. Mivel láttam nem ellenkezik, újabb és újabb csókok érték érzékeny testrészét, egyre lentebb haladva. Megragadva kezét bementem a nappaliba, a hatalmas íróasztalom közelében. Zavartan pillantott rám, hiszen nem értette mit szeretnék, de erőt véve magamon próbáltam most eltekinteni ettől. Finoman az íróasztalnak döntöttem, hogy a következő pillanatban két kezem közé fogva orcáit egy szenvedélyes csókba részesítsem. Szorosan nyakamba kapaszkodott karjaival még közelebb húzott magához, annak érdekében, hogy jobban hozzáférjek. Óvatosan felhúzva lábát a sajátomon, majd fenekemnél állapodtak meg, és közelebb tolt magához. A nadrágon keresztül is érezhette nem éppen nyugalmi állapotban lévő tagomat ugyanis belemosolygott csókunkba. Jobb kezemmel felsimítottam selymes combján egészen a bugyiig. Mutató ujjam beakasztottam az anyagba úgy próbálva megszabadulni a zavaró tényezőtől, majd ismét legérzékenyebb pontjához értem. Élesen beszívta a levegőt, de ugyan olyan hévvel csókolta ajkaim. De csupán egy pillanat erejéig, hiszen a szoknyája útban volt. Mindkét kezemmel az említett anyagot, dereka fölé emeltem, ezáltal jobban széttárta és én is jobban hozzá tudtam férni. Nem voltak gyakoriak az ilyen heves, gyors együttlétek, ám úgy érzem most erre van szükségünk. Máshogy nem tudnám tudtára adni mennyire megbántott. És bár szégyellem amiért ilyen módszert választottam, de amíg mindketten élvezzük, nem lehet belőle baj. Csókjaimmal áttértem nyakára, miközben ujjaimmal izgattam. Finoman becsúsztattam egyik ujjaim, míg nyakát apró csókokkal, puszikkal néhol szívásokkal leptem be. Hátravettet fejjel, a félkaromba markolva élvezte édes kényeztetését. A hangja, a látvány, ahogy néha fellökte csípőjét többet kérve, mind arra késztettek, hogy végre elmerüljek benne. Egyre erőteljesebben, mélyebbre csúsztattam ujjaim próbálva eltalálni gyenge pontját, ami néhány másodperc múlva sikerült. Nagyot sóhajtva adta tudatomra, mennyire jól esik neki. Próbáltam minél többször eltalálni, közben ott csókolva ahol csak értem. Mikor úgy gondoltam közel jár, kihúztam belőle ujjaim, majd kissé eltávolodtam tőle. Beharaptam az alsó ajkam, ahogy végignéztem zihált valóján. Szaporán vette a levegőt, kipirult az arca, egyszerűen annyira csodás képet alkotott, hogy képtelen voltam tovább visszafogni magam. Gyorsan kioldottam az övem, majd egy mozdulattal letoltam a nadrágot, alsóval együtt. Tisztában vagyok vele, hogy ezért még később ki kell engesztelnem, hiszen nincs ínyére az ilyesfajta szeretkezés, ám állok elébe. Megragadva derekát fordítottam meg, hogy háttal legyen nekem. Nem tudnék kissé dühös szemeibe nézni, így inkább ezt a módszert választottam. Párszor végighúztam hosszomon, majd szép lassan elmerültem benne. A jól ismert kellemes érzésre mindketten hangosabban felsóhajtottunk. Kezdetben lassan mozdítottam meg a csípőm, majd az idő elteltével egyre mélyebb és gyorsabb lett. Kissé előrébb hajoltam, hogy kényelmesen elérjem melleit. Finoman meg fogom majd óvatosan csipkedni kezdem bimbóit, míg csípőmet egyre csak mélyebbre hatolt testében. Talán még ennyire intenzív egyik együttlétünk sem volt. Gyengéden masszírozni kezdtem mellé, már amennyire a helyzet engedte, mindvégig ott csókolva bőrét ahol értem. Pár perc elteltével éreztem, egyre közelebb sodrom magunkat a gyönyörhöz. Ezért felegyenesedve, ragadtam meg csípője két oldalát, úgy hajszolva a beteljesülés kapujába. Nagy önuralom kellett ahhoz, hogy még időben kihúzódjak, és jobb kezemmel rántva párat tagomon, élveztem fenekére. 

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Where stories live. Discover now