*•.¸♡𝓢𝓕9 𝓗𝔀𝓲𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰♡¸.•*

377 33 10
                                    

Beszívtam alsó ajkam, úgy pillantottam végig rajta, a számomra tökéletes testre. T/N, kissé világosabb bőrrel rendelkezik, mint eddig a lányok nagy része akikkel valaha találkoztam. Szükségem volt a kis kezeire, hogy végighúzza ujjait kidolgozott mellkasomon, aztán pedig félig merev tagomon állapodjon meg. Csupán a gondolatra, és arra hogy végignéztem öltözékén, ami csupán egy miniszoknya és fehér szinte már átlátszó ingből állt, gondjaim akadtak. Melltartója kissé átlátszott az anyagon, amire nagyot nyeltem mivel alul csipkés. Valamire biztosan készült. Talán épp azért mert hamarosan szinte semmi szabadidőm nem lesz a forgatás miatt, ezért egyfajta ajándékkal lep meg. Annyira meg szeretném fogni, szép kerek kebleit, kissé eljátszadozva vele majd ajkaimmal kényeztetném. Nagyon kívántam már, és mintegy gondolatolvasó T/N, szinte azonnal ide jött hozzám egy pajkos mosoly kíséretében, érzékien ölemre ült, a már most nem nyugalmi állapotban lévő tagomra. Imádtam mikor ennyire belemenős, mégis gyengéd már-már kis szégyenlős kislányos pillantásokkal illet. Az érzésre, ahogy pont a legnagyobbik gondomra helyezte magát kényelembe, apró nyögtem, egyből derekára simítva kezeim. Lehajolt hozzám, hogy ajkaimat megajándékozza szerelmes csókkal, azonban csak épphogy súrolta számat máris elhajolt tőlem, és inkább nyakam vette célba. Kezemmel óvatosan végigsimítottam combján, hogy aztán óvatosan felsimítsam egészen a miniruha alá. Egy pillanatra megakadt a kezem, hiszen éreztem miszerint nincs rajta bugyi.

– Ilyen rossz kislány lennél jagiya? – pimasz mosolyra húzom ajkaim, gyengéden megérintve legérzékenyebb pontját, mire nagyot sóhajt. Ez az aprócska kis tett elegendő volt ahhoz, hogy még ennél is jobban kívánjam őt. Végignyalva alsó ajkamon kezdem el körkörös mozdulatokkal kényeztetni, amire erősen vállamra markol. Szóval te is épp annyira vágysz rám, mint én? Nagyon szusszantva hajolok kicsit előrébb, hogy egy szenvedélyes csókot kezdeményezek. Párom olyan hévvel csókol vissza mint akinek élete múlna rajta, amit muszáj megmosolyognom. Egyszerűen hihetetlen mennyire letud venni a lábamról csupán pár kedves szóval. Imádom ezt a nőt, minden egyes porcikáját, és bár csupán alig pár éve vagyunk együtt tudom, hogy vele akarom leélni az életem hátralevő részét. Pár perc szenvedélyes csók csata után, amit természetesen én nyertem, óvatosan levezette kezét kettőnk közé. Tudtam mit jelent ez, ezért már előre élesen beszívtam az alsó ajkaim, feszülten várva csodákra képes ujjait. Nem is kellett sokat várnom, szinte azonnal becsúsztatta nadrágomba, majd ügyesen alsóm alá férkőzött. Lassu, finom mozdulatokkal kezdte el mozgatni csuklóját. A jóleső érzésre hátravettetem fejel sóhajtottam. Imádom ezt a mámorító érzést, amit csak is ő válthat ki belőlem. Egy hangosabb sóhaj hagyta el ajkaim, amint megéreztem, miszerint hüvelykujjával apró körkörös mozdulatokat ír le, nemességem hegyén. Észre se vettem mikor száműzte rólam a nadrágom alsóval együtt, csak akkor eszméltem fel, mikor óvatosan kidugta nyelvét megízlelve engem. A hirtelen ért finom érzésre akaratlanul is hajába vezetem ujjaim, aprót markolva rajta, hogy tudassam vele mennyire imádom ezt a fajta kényeztetést. Szemembe nézve épphogy végignyalt hosszomon, amivel tudta jól, az őrületbe tud kergetni. Pimasz mosolyra húzta ajakit, és már azt hittem megkegyelmez ezáltal szájába véve, ám nagyot tévedtem. Helyette alhasam kezdte el belepni édes kis nyálas puszikkal, aztán újra büszkeségemre hajolt ezúttal kényeztetve is. Először csak aprót szívott rajta, majd nyelvével köröket irt le aztán hirtelen a felét beengedte ajkai közé. Úgy cuppogott rajta akárcsak egy kisgyerek a nyalókán. Elégetetten felsóhajtottam, picit erősebben markolva hajába, jobban magamra húzva a nagyobb élvezetért. Felemelő érzés volt érezni puha, forró ajkait, néhol nyelvét is bevetette, illetve kezét a még több élvezetért. Imádtam mikor ennyire kis bátor. Természetesen az sem lett volna baj, ha nem szeretne így kényeztetni, hiszen van ennél fontosabb is ugyanakkor mérhetetlenül örültem annak, hogy ennyire nyitott dolgokra. Nem szerettem volna tétlenül ülni és csupán élvezkedni, azt akartam, hogy legalább fele annyi élvezetet kapjon, mint amit nekem nyújt, ezért óvatosan ügyelve arra, nehogy fájdalmat okozzak neki, felhúztam térdem és legféltettebb kincséhez illesztettem. Vigyázva elkezdem körköröm mozdulatokkal kényeztetni őt míg ujjaimat mélyebben tincseibe csúsztatom. A mámorító érzésre egy pillanatra abbahagyta kényeztetésem, aztán az eddigieknél is gyorsabban kezdte el mozgatni a fejét. Szeretem volna már érezni őt, elmerülni benne. Egy hatalmas sóhaj után, finoman eltoltam magamtól egy rövid csókot adva édes ajkaira. Hirtelen megfordítottam őt, majd finom mozdulattal végigvezetem kezem gerince mentén, miközben vigyázva lenyomtam felsőtestét, hogy aztán a következő pillanatban mélyen belemerüljek. Az édes érzésre mindketten felszusszantottunk. Szorosan behunytam szemeim, várva pár percet míg megszokja méreteim, közben apró mozdulatokkal cirógattam bőrét, néhol csókot lehelve rá, hogy minél előbb elmúljon a kellemetlen érzés. Először csak finoman, lassan kezdem el mozgatni a csípőm, majd az idő elteltével, egyre gyorsabban mozogtam. Mindennél felemelőbb érzés ennyi idő után érezni őt, ahogy újra és újra elmerülök szűk forróságában. Egyszer csak teljesen kicsusszantam belőle, amire morogva adta tudtomra, miszerint nem tetszik. Félmosolyra húzva ajkaim merültem el benne ismét, majd kihúzódtam és újra elmerültem benne. Ezt a mozdulatot addig ismételtem meg éreztem, hogy nem kell sok neki. Ekkor kezem végigvezetem gerince mentén, óvatosan ráhajolva hátára, támaszkodtam meg egyik kezemmel mellette, míg a másikkal melleid vettem célzárba. Először a bimbóit kezdtem el finoman csipkedni, majd finoman belemarkoltam, miközben csípőm mozgása egyre csak gyorsult. Nem kellett sok míg a csúcsra jutunk mindketten. Egy mélyebbre jövő nyögéssel kihúzódtam belőle, majd fenekére élveztem. Élvezetes lesz ezekre a percekre gondolni, mikor még lélegezni sem lesz időm a forgatások miatt.


Három napba telt mire ezt megírtam, mégse vagyok vele elégedett. De azt hiszem sokszor lesz ez még így, mindenesetre vállaljak be egy édes hármast, Chanyeol Taemin, vagy inkább Taehyung Taeminel? 🥴💜

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Donde viven las historias. Descúbrelo ahora