*•.¸♡𝓐𝓣𝓔𝓔𝓩 𝓜𝓲𝓷𝓰𝓲♡¸.•*

415 20 3
                                    

Kávét főztem neki, és most azon voltam, hogy az irodájába vigyem. Türelmetlenül várt rám, azt akarta, hogy megérintsem, megsimogassam, megcsókoljam. A kávé tulajdonképpen csupán egy ürügy volt, hogy az irodájába érhessek. Kicsit húztam az időt, annak érdekében, hogy izgatottabb legyen, még jobban vágyon rám. Illedelmesen bekopogtam az ajtón, ő pedig válaszolt, miszerint lépjek be. Azt hittem egyedül lesz, mivel nem hallottam beszélgetést, azonban lelkesen keresgélt az egyik kollégánk, valami iratok közt. Mosollyal ajkaimon köszöntöttem őket, majd jó asszisztensként az asztalra helyezve a kávéját, kimentem. De még mielőtt kiléptem volna az irodából, észrevétlenül hátrapillantottam, ezzel elkapva tekintetét. Egyből felfedeztem az arcán lévő halvány pírt, valamint szemeiben a frusztráltságot. Engem várt, arra, hogy egymásé legyünk de a drága kollégánk közbe lépett. Nem baj édesem, később kamatostul megkapod amire most vágysz. Kevesebb, mint tíz perccel a távozásom után behívtál az irodába, miszerint nem tettem be elég cukrot a fekete nedűbe. Elmosolyodva csóváltam meg fejem, ugyanis tudtam ez csak egy újabb ürügy. Azért a látszat kedvéért egy pohárba tettem pár kockacukrot, majd az irodájába mentem. Csak úgy mint előzőleg, illedelmesen kopogtattam, amire szinte azonnal érkezett a válasz. Becsuktam magam mögött az ajtót, ahogy beléptem a kis birodalmába. Érkezésemre felállt, megköszörülve torkát egyfajta leplezésként, hogy ne a zavarára koncentráljak, ám ismerem már annyira miszerint tudjam, ezt még ő maga sem hiszi el. Azonban a büszkesége nem hagyja szó nélkül. Mindig vágyik valami izgalomra az életében, legyen szó a mindennapokról is. Azt akarja, hogy elcsábítsam, zavarba hozzám végül pedig megtegyük amire mindketten vágyunk. Egyenesen odamentem hozzá megragadva derekát húztam magamhoz, hogy érezze vágyam. Óvatosan végigsimítottam ujjaim derekán, majd finoman belemarkoltam fenekébe. A jóleső érzésre egy apró sóhaj hagyta el ajkait. Meg akartam csókolni, szenvedélyesen, hogy a lábai is beleremegje, azonban szétkentem volna a rúzst. Az viszont nem lett volna jó, ugyanis senki sem tudott a mi kis kapcsolatunkról. Így hát nyakát vettem célba. Először apró kis puszikat hagytam bőrére, majd ahogy telt az idő egyre jobban és több szenvedélyes csókot kapott. Tetszett neki ahogy kényeztettem érzékeny bőrfelületét. Kéjesen felnyögött aztán hátravetett fejjel adta tudtomra, mennyire jól végzem a dolgom. Belemarkolt ingem gallérjába ezzel közelebb húzva magához, hogy jobban hozzáférjek. Mosolyra húztam ajkaim hevességén, ezt követően pedig lassan kidugtam nyelvem és végighúztam nyakán. Szinte a karjaimba omlott az elvezettől, pedig még csak nem is csináltam semmit. Fülét óvatosan ajkaim közzé vettem, finoman megszíva ezzel egy hangosabb nyögést kiváltva belőle. Egyszerűen imádom, mikor ennyire élvezkedik tetteim miatt, mikor oly annyira szorítja ingemet, hogy elfehérednek ujjai, mikor teste csak úgy vonaglik alattam a kéjtől. Felemelő érzés és látvány egyben. Azonban kezeimmel sem tétlenkedtem. Mindvégig ott értem hozzá, ahol ruhája engedte megérintve puha bórét, majd szoknyája alá nyúlva épphogy csak megérintettem őt.

– Várj – tolt el finoman megpróbálva szigorúan szemembe nézni. Nem hagytam neki, hogy eltoljon ezért megragadva csípőjét még közelebb húztam magamhoz, már ha ez lehetséges volt. Hadd érezze mennyire vágyom rá, az érintéseire, csókjaira. Egyik kezem lecsúszott fenekére és az eddigieknél is jobban belemarkoltam, majd elvéve kezem apró csaptam félgömbjeire. Nem túl erősen csak annyira, hogy érezze. Szerette ha ezt csinálom, ezért előszeretettel ismételtem meg újra és újra. Alig vártam, hogy a kezeim a lába közt állapodjon meg legérzékenyebb pontját kényeztetve. Hatalmas volt a vágya, érezte minden egyes érintésén, amik oly türelmetlenül sújtottak le félkaromon, a vágy-ittas sóhajai, kipirult arca. Ujjaim fehérneműje alá simítottam, óvatosan megérintve legféltettebb kincsét, majd elvéve kezem a bugyi szélét megfogva húztam félre, néhol megcsipkedve az anyagot. Tudtam mennyire az idegeire megy az effajta játék, azonban mindennél jobban élvezte. Ördögi vigyorral dugtam be egyik ujjam a még szűk forróságba. Imádtam a kéjes, türelmetlen sóhajait hallgatni.

– Mingi ne – kereset kapaszkodott karjaimba mikor ki és be kezdtem el húzni ujjaim. Próbálta eltolni kezem, hogy aztán úgy tegyen mintha mi se történne, azonban ekkor csatlakoztattam még egy ujjam, ezzel pedig egyfajta ollózó mozdulatokkal igyekeztem minél előbb kitágítani. Egy pillanatra hátravette fejét, majd újra rám emelte tekintettét. Szólásra nyitotta szép ajkait, de a sokadik megerőltetést követően sem jött ki más csupán vággyal teli nyögések. Feladta, hogy bármit is mondjon, sokkal inkább fogta a kezem és átvette az irányítást. Kedve szerint húzta ki és be kezem, akárcsak a farkamon munkálkodna, minél több örömöt okozva magának. Ujjaimmal próbáltam több helyet csinálni, hogy majd könnyedén elmerüljek benne. Csupán a gondolatra is majdnem a nadrágba élveztem. Aish istenem, az a szűk forróság ami csak is rám vár, arra hogy ájulásig kényeztessem. Közben ajkaimmal ismét nyakának estem, apró szívás nyomokat hagyva, ám nem feltűnő helyen. Nem lenne szerencsés ha egy tárgyalás közepén valaki észreveszi a foltos nyakát. Bár ilyenkor jónak bizonyul egy erős fedésű alapozó. Egyszer csak kihúztam ujjaim nyilasából majd ajkaihoz emeltem annak érdekében, hogy megízlelje magát. Egyenesen oda voltam miszerint semmitől sem riadt meg, és mindent kipróbált ami nem fájdalmas. Természetesen én sem szerettem volna ha nagyon durva dolgokat próbálunk ki, ugyanakkor ezek az apró cselekedettek nagyon izgatóak voltak. Néha én is hangot adtam élvezetemnek, mert bár egy ujjal sem ért hozzám, az hogy szinte teljesen nekem préseli forró testét, hogy érzem rajta mennyire kíván, a vadi szenvedély amit iránta érzek teljesen megrészegít.

– Szeretnéd folytatni cicám? – nyalok végig ujjaim, amin ott van édeskés nedve. A látványra nagyot nyel majd hevesen bólogatni kezd. Vigyorogva ismét fehérneműjébe nyúlok, ám csupán párszor végigsimítok legérzékenyebb pontján, megvárva míg szorosan behunyja szemeit, és elégedetten felsóhajt. Aztán Gonosz mosolyra húzva ajkaim, hagyom abba kényeztetését és nemes egyszerűséggel otthagyom. Hallom ahogy frusztráltan felsóhajt majd dühösen nevem ejti ki csodás ajkai közül, ám nem tud érdekelni. Most, visszakaptad a múltkorit édes.


Bocsánat ha sok elírás van, csak nincs energiám átolvasni. De kérlek ne ölj meg, jó? Ki foglak engesztelni valamivel ígérem. A többi kéréssel is igyekszem, viszont addig zárva vannak a kérések. De ám, majd úgyis ki fogom írni mikor lehet majd újra kérni.  🥰

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Donde viven las historias. Descúbrelo ahora