*•.¸♡𝓖𝓸𝓽7 𝓙𝓪𝓬𝓴𝓼𝓸𝓷 ♡¸.•*

640 29 3
                                    

Jackson, mint a világ legfigyelmesebb, legártatlanabb pasija, aki mindig odafigyel rám és az igényeimre, kitalálta, hogy ma szépen elmegyünk a tengerpartra. Természetesen a véleményem nem kérte ki, elfelejtette, túl izgatott volt, és ehhez hasonló apró kifogásokat találna ki, ha ellenkezni mernék őfelségének. Így inkább ráhagytam az egészet, és belementem a játékába. Tulajdonképpen nem is kellett semmit csinálnom, ugyanis Jackson volt olyan kedves, és minden bepakolt, a következő pillanatban azon kaptam magam, hogy a tengert melletti kis kávézóban várok páromra, aki a mosdóban van. Ritkán volt alkalmam a tengert csodálni, mivel se időm de még energiám se maradt a hétköznapokban. Hétvégén pedig inkább csak összebujtunk párommal a kanapén valami irtó csöpögős romantikus filmet nézve. Innen pont rálátok a tengerre. Megnyugtató nézni, ahogy a hullámok neki csapodnak egy-egy sziklának.
- Nagyon csinos vagy. Van valami programod estére? - egy idegen férfi hangjára leszek figyelmes, mire felvonva a szemöldököm fordulok meg. Nem mondom azt, hogy csúnya férfi, viszont nem is szép. Legalábbis nem az esetem, főleg amilyen szépen szólított meg.
- Igen - válaszolok röviden, bízva abban, hogy megérti és odébb áll.
- Milyen nagy kár. Pedig olyan jól elszórakoztunk volna - nyalja meg ajkait, mire hányingerem van.
- Velem biztos nem, de azért köszönöm - kicsit jobban kihúzva magam kezdem el keresni Jackson-t, és mint egy végszó meglátom őt. Szememmel jelzem felé, hogy baj van, mire apró bólintva tudatja velem, miszerint megértette, majd gyors léptekkel elindul felénk.
- Ha nem a föld alatt két méterre akarsz megfulladni, akkor húzz el innen - minden további szó nélkül megragadja a kezem és elkezd húzni a kijárat felé. Felkuncogok, ahogy minél messzebbre akar innen vinni, hogy még véletlen se lássam újra azt a fickót.
- Csak nem féltékenyek vagyunk? - szólalok meg kuncogva, ami felbosszantja.
- Nem.
- Pedig olyan jóképű volt. Vajon van párja? - esek gondolkodásba mire Jackson dühösen egy mozdulattal a vállára kap majd a szállónk felé kezd el szaladni. Jóízűen felnevetek gyerekességén, habár tudom, hogy ha a négy fal közt leszünk, ezt nem úszom meg büntetés nélkül. A zárral kicsit szenvedett, de amint sikerült kinyitni, abbamaradt a nevetésem. Tudtam, hogy már nincs menekvés Jackson haragja elöl. A hálóing meg sem állt, majd egy könnyebb mozdulattal az ágyra dobot. Nem kicsit lepődtem meg, azonban még levegőt venni se volt időm. Letépte magáról a pólót, ezzel megmutatva tökéletes felsőtestét, amit én annyira imádok. Imádom végighúzni rajta ujjaim, minden millimétert végigcsókolni. De látszólag most teljesen más elképzelése volt. Megnyalva ajkait mászott fölém, hogy a következő pillanatban a nyakamnak essen. Nem voltak finom csókjai, úgy mint általában, sokkal inkább követelődző, de be kell valljam irtó izgató volt. Erősen megszíva bórfelületem kicsalva belőlem egy jóleső sóhajt. Átkarolva nyakát húztam közelebb magamhoz, hogy jobban nyakamhoz tudjon férni. Egyszerűen imádtam, ahogy csókolgatja, végignyal rajta időnként picit erősebben megszívja a bőrfelületet. Szerettem volna ezt viszonozni neki, azzal, hogy helyet cserélük ezáltal ő kerül alulra, csakhogy a valóságban ez nem sikerült. Jackson nem engedte, hogy fölé kerekedjek, minél többször próbálkoztam, annál jobban a matracba nyomot és erősebben csókolta ajkaim. Meglepett ez a kissé vad énje, de nem bántam. Őszintén elveztem, miszerint ennyire heves, a kapkodó mozdulatait, amivel kibujtatott a felsőmből, a követelőző csókjait, vad érintéseit, mik annyira feltüzelik testem. Elkepesztő ez a férfi. Vad de mégis vigyázz rám. Csókjaival egyre lejjebb haladt míg el nem érte csiklóm. Hirtelen rácsókolva, fojtotta belém a szót, de ami ezek után következett, csak hab volt a tortán. Hirtelen belém nyalt, mire az ismeretlen érzésre kipattantat szemeim. Akaratlanul is hajába markoltam, közelebb húzva magamhoz. Már ha ezt lehetséges. Elkepesztő érzés volt újra meg újra, érezni ahogy mélyen belém nyal tökéletes nyelvével. Bosszúsan szusszantok fel, mikor minden eddigi kényeztetésem abbahagyja, majd gyors mozdulatokkal lekapja magáról a maradék ruha darabokat, aztán ismét fölém tornyosul. Figyelmeztetés nélkül hatol belém. Várt pár pillanatot míg némileg megszoktam méretét, majd egy irdatlan tempóval kezdte el mozgatni csípőjét. A hirtelen hevességétől azt se tudtam most mibe kapaszkodjak. A takaróba vagy esetleg vezessem fel kezem a tarkójára, és markolja bele hajába? Próbáltam az utóbbi elképzelésem megvalósítani, ám az élvezettől remegni kezdett a kezem ezért kissé nehézkesen, de sikerült erősen hajába kapaszkodnom.
- Istenem, de imádok benned lenni - mordul fel egy pillanatra elengedve csípőm, majd bal kezével térdem alá nyúlva emeli azt fel a válléra, ezáltal kicsivel mélyebben tud mozogni. - Nyögd a nevem kicsim. Erezd ki a hangod, hadd tudja mindenki kihez tartozol - suttogja fülembe, csípőjével eltalálva bennem egy olyan pontot, ami közelebb sodor a beteljesüléshez. Pár lövést követően elengedem magam, átadva testem az ismert csodás érzésnek. Pillanatokon belül Jackson is követ, belém engedve forró nedvét. Kapkodva a levegőt helyezkedik el mellettem, felnevetve. Minden porcikám remeg az előbbi akciója miatt.
- Remélem, ezek után is szeretni fogsz - vigyorodik el ujjaival megérintve legérzékenyebb pontom, majd azt említett végtagját felmutatva csillan meg rajta valami fehér. Elképedve nézek rá, és legszívesebben agyonverném, csakhogy nem maradt erőm. Ez a barom képes lenne az engedélyem nélkül teherbe ejteni.

Gyenguszabb lett mint a meztelen csiga, de azért remélem tetszett macskanyelv93 💜. Ha mégse, akkor is kegyelmez meg nekem.😅

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Where stories live. Discover now