– Ugyan, T/N, jól fogsz szórakozni! A pasid örülne, ha így öltöznél – kiáltotta a legjobb barátom, Jessi, megragadva a karomat, és behúzva a mellettünk lévő szexboltba.
– Nem, Jessi! Semmiképp se akarok ide bejönni – motyogom magam elé de mindhiába, ugyanis már rég benn vagyunk a helyiségben. Ahhoz képest egész barátságos ez a hely, főleg a babarozsaszin falakkal. Barátnőm meglátott egy neki tetsző fehérneműt a kirakatban, és mivel fél áron van, meg szeretné venni magának. És szerinte ha már itt vagyunk, én is vehetnék egyet, azonban nem igazán szeretek ilyen extrém szetteket magamra kapni.Jessi ide-oda kapkodta a fejét nézegetve a falakon található összes vibrátort, extrém fehérneműket, illetve pár kép is szerepelt a falon modellekkel, amolyan fehérnemű bemutatót ábrázolva.
– Jól van T/N, keressünk valami szépet, amivel lenyűgözheted őt, rendben? – felnevetett, a számára vicces arckifejezésemen. Nem gondolhatja komolyan, hogy én majd innen fogok venni fehérneműt. Megfordultam annak reményében, hogy itt hagyjam ezt a helyet, ám az ami fogadott, még rosszabb volt mint egy vibrátor bennem. Valami kis kamasz fiúk nyálcsorgatva kezdtek el minket méregetni. Apránként méregették testem, csupasz lábaimtól egésze fejem búbjáig. Nem tulajdonítottam nagy figyelmet rá, hiszen majd csak elmennek, ám pár perc elteltével is ugyan úgy bámultak minket.
– Mit néztek annyira? Inkább húzzatok tanulni kisfiuk – emelem fel a hangom, mikor már nagyon zavar a folytonos bámulásuk. Pufogva fordultam legjobb barátnőmhöz, aki most éppen az alsó polcon keres valamit ezért lehajolt. Ezzel csak az volt a baj, hogy a bőr nadrág szépen kiemelte kerek fenekét, haja pedig egy oldalra hullott ezzel még inkább ránk figyelnek, mert szégyen vagy sem, de néha engem is lázba hozz ez a nő. Felnevetek leplezve zavarom, majd visszamegyek az első polchoz, mert ha emlékezetem nem csal, ott kell legyen nem annyira extrém darabok. Ha már berángatott ide, hadd vegyek valamit. Egy vörös csipkés fehérneműt néztem ki magamnak, mihez egy tanga jár. Bár nem csipem az ilyen darabokat mert számomra kényelmetlen azonban ebben az egybe nem fogok belehalni.
– Ehhez mit szólsz? – megyek vissza a még mindig lehajolt barátnőmhöz, kikérve véleményét. Hangomra felkapta fejét majd unottan rám nézet.
– Nem, T/N! Ez pocsék, neked nem áll jól a tanga. Vannak csipkés fehérneműk, azok viszont nagyon is jól állnak. De ezt megveszem magamnak – kapja ki kezemből a falatnyi darabot, majd megragadva kezem, kezdd el valamerre húzni. Én csak elképedve nézek utána, nem értve a dolgot. Most akkor ezt csak azért mondta mert neki megtetszett a fehérnemű, vagy valóban nem áll jól nekem? Hiába én ismerem az egyik legjobban, még nekem is tudd meglepetéseket okozni.A következő fél órában a boltban lévő szinte össze fehérneműt felkutatta egy egész történelmet alkotva, ám egyik se bizonyult jónak. Pedig volt egy pár darab, ami igenis tetszett nekem, de Jessi szerint egyik se voltam én. Bár nem értem miért kell ennyit válogatni, hiszen párom úgyis le fogja szaggatni rólam. Hosszú percek elteltével Jessi megtalálta a nekem megfelelő darabot.
– Én is láthatom? – érdeklődött türelmetlenül a próbafülke ajtó mögül.
– Nem tudom – nevettem fel kínosan végignézve magamon. Egyáltalán nem tetszik, akit a tükör mutat.
– Ugyan, T/N, biztosan csodás vagy – kezdett el biztatni lágy hangon, ami jobb kedvre derített. Szó nélkül óvatosan kinyitotta az ajtót, majd belépett.
– Hűha – sóhajtott, miközben tetőtől talpig végigmért. Ugyan a vörös szín maradt, ahogy a csipke is azonban teljesen átlátszó a falatnyi darab. Igazából semmi kivetnivaló nincs rajta, hiszen számtalan átlátszó fehérnemű létezik, csakhogy ehhez térdzokni is van, valamint combfix. Ami viszont egyáltalán nem tetszik. Szexi, nem azt mondom, hogy nem és bizonyára tetszene páromnak, csakhogy a kissé teltebb testalkatomnak nem áll jól.
ESTÁS LEYENDO
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanficKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...