Ajkaival bebarangolja testem azt a bizonyos gyenge pontot keresve, amit még eddig nem sikerült megtalálnia. Szent meggyőződése, hogy a nyakam az, ezért is leginkább azt kényezteti, csakhogy nem arról a testrészemről van szó. Bár nem jár messze a valódi céltól.
– Hol van a gyenge pontod baby? – tudakolja mély, érzéki hangján, ám nem válaszolok. Seunghyun ajkait egy frusztrált sóhaj hagyja el, fenekemre csapva egyet. Nem akartam ilyen hamar megadni neki amit kér, hadd könyörögjön ö is, mint én a múltkor. Képes volt fél órán keresztül húzni az együttlétünk, és nem hatolt belém, míg nem szólítottam apucinak. Azonban nem hagyta abba, és bár finoman ütötte fenekem, egy idő után azért csipet.
– A kulcscsontom – nyögöm ki a hajába túrva, hogy közelebb húzzam magamhoz egy szenvedélyes csokra. Imádom csókjait. Gyengédek, szerelmesen, mégis érződik rajta a dominancia, amit annyira szeretek benne. Belecsókolt nyakamba, majd áttért a kulcscsontomra, amitől kellemes bizsergés járta át a testem. Tudja, hogyan vegyen le a lábamról, pár másodperc leforgása alatt. Szó szerint remegtem az élvezettől. Kezeimet megfogta majd a fejem fölé emelte. Nem értettem mit akar, ezért oda néztem és akkor észrevettem, hogy az ágykerethez próbálja kötözni csuklom. Még soha nem csinált ilyet, de ennek ellenére kíváncsian vártam, mit fog még tenni. Izgató volt a helyzet, az hogy Seunghyun valami újat csempészett a szexuális életünkbe. Na nem mintha eddig unalmas lett volna, erről szó sincs, viszont soha nem árt egy kis újdonság. Mikor ezzel végzet, huncut mosolyra húzta ajkait, majd szép lassan az egész felsőtestem végigcsókolta, különösen odafigyelt melleim kényeztetésére. Frusztráltan felsóhajtottam, hiszen imádtam hajába túrni, azonban ezt most nem tehetem meg. Elhelyezkedett lábaim közé, hogy a következő pillanatban hirtelen nyalni kezdte csiklómat. Tüdőmbe rekedt a levegő a hirtelen ért élvezettől. Imádtam mikor ezt csinálta. Csípőmet megragadta két oldalt úgy kényezteted nyelvével tovább, én meg ajkaimba haraptam, nehogy felsikítják. Erre sajnos szerelmem is felfigyelt.
– Ne, ezt ne csináld. Imádom hallani mennyire élvezed baby – hümmögve nyalja meg ajkait, mire akaratlanul is felszakad belőlem egy kéjes sóhaj. Láttam, hogy két ujját benyálazta, én azonban nem ezt akartam. Összezárva lábaim, jeleztem neki, hogy ezt most nem így szeretném.
– Ne húzd az agyam Seunghyun. Tégy magadévá. Most – osztom meg vele tervem, ami látszólag neki is jobban kedvez. Tagadhatatlan, hogy ez a kis akciója túlzottan feltüzelt, de nem bánta. Egyikünk se bánta, mivel örömöt okozunk egymásnak. Csak egy apró nyögés hagyta el ajkaim, mikor kegyetlenül belém hatolt. Nem fájt, nem erről volt szó, csupán szokatlan volt. Eddig még soha nem tette be engedély nélkül.
– Istenem, olyan meleg vagy és szűk. Imádom, hogy minden egyes alkalommal olyan érzés mintha most venném el a szüzességed – sóhajtja szüntelenül ostromolva legérzékenyebb pontom. Az élvezettől azt se tudtam mit reagáljak erre. Van-e értelmes válasz?
– Seun...Seunghyun... – tudatni akartam vele, hogy mindjárt elérem a gyönyör kapuját, de a nevén kívül semmit nem tudtam mondani.
– Még egy kicsit hercegnő – suttogta ajkaimra csapva egy szenvedélyes csókot kezdeményezve. Pár másodperc múlva mindketten átléptük a gyönyör kapuját.Huh, nos, kicsit se ég az arcom gyerekek, nehogy elhiggyétek egy másodpercre is. 😂 Talán kicsit fura és nem olyan hosszú. Igazából háttértörténete sincs, de néha kell egy ilyen kekszi rész is. Remélem élvezhetőre sikerült.☺
STAI LEGGENDO
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...