Végre kaptunk pár szabadnapot. Nagyon örültünk, hiszen viszonylag régen mehetünk el anélkül, hogy nekünk estek volna a rajongok. Ezért döntöttem úgy, hogy inkább most viszem el T/N egy nyaralás keretein belül, ha már úgyis éppen ráérek. Mindenképp külföldre szerettem volna menni, lehetöleg ott ahol nem ismernek annyian, hogy a felismerés kockázata se legyen annyira nagy. Számításaim szerint Miami tökéletes lesz. Emlékszem, hogy valamikor régebben T/N megemlítette, mennyire szeretne oda elmenni. Hát most ezt meg is adom neki.
– Jössz már oppa? – türelmetlenül visszafordul a szépségem. Kissé elkuncogom magam, hiszen nagyon édes ahogy felfújja az arcát azt a látszatot keltve, hogy ő most igenis dühös rám. Tegnap érkeztünk, azonban ennek ellenére semmit nem csináltunk, csak feküdtünk az ágyban, néhol kimerészkedtünk a levegőre. De csak pár perces sétára. Csak élveztük egymás társaságát. Ma ez megváltozott. Nem csak lusta percekkel szerettem volna tölteni ezt a pár napot, ezért közösen eldöntöttünk, hogy ma este lemegyünk a partra. Az igazat megválva, én erősködtem miszerint este látogassuk meg a partot, ugyanis ki szerettem volna próbálni valamit. Valami egészen ujjat. Felkapom a kulcsokat, valamint a táskát, amibe néhány holmit beletett T/N szükség esetén, és már indultunk is a partra. Akaratlanul is fenekét bámulom hosszú perceken keresztül. Valószínűleg még nem vette észre, vagy éppen nem akart tudomást venni erről, úgy mesél valamiról, mintha csak a kezét fognám, nem pedig kicsi de kerek félgömbjét. Hosszú ideje próbálja valahogy nagyobbá varázsolni, engem meg se hallgatva, hogy így tökéletes. Akkor is izgató lenne, ha teljesen lapos a feneke. Egy eldugottabb helyre sétáltunk. Tulajdonképpen rajtunk kívül senki nem tartózkodott itt, ami még inkább kedvező volt számomra. Épphogy szépen elhelyezte a takarót, én máris neki estem. Úgy faltam ajkait mint aki egészen eddig szomjazott. Így is volt, hiszen hetek óta egy normális csókot sem váltottunk. Megkönnyebbülten felsóhajtok, mire vigyorogva viszonozza édes kényeztetést, kezeit pedig felsimítja nyakamba, hogy közelebb húzzon magához. Felkaptam az ölembe, a hirtelen mozdulattól kissé megrémült és erősen kapaszkodott nyakamba, de hamar rájött, hogy nem történt semmi baj. Óvatosan, ügyelve arra, nehogy megüsse magát. Bár ez csak akkor következne be, ha leejtem, viszont ez soha nem fog megtörténni. Amint lefektettem a nemrég kiterített puha takaróra, majd ajkairól áttértem nyakába. Élesen beszívta a levegőt, szorosan behunyva szemét. Egy mozdulattal lerántom róla a bikini felsőt, ezt követően pedig melleinek esek. Nem túl nagyok de kicsik se. Épp a kezembe fér és ezt nagyon imádom. Végigcsókoltam felsőtestét, mellein kissé elidőzve, majd fogaimmal próbáltam lehúzni róla a bikini alsó részét. De nem jártam sok sikerrel, ezért kezemmel egy mozdulattal megszabadítottam a zavaró darabtól. Egy utolsó csókot lehelve ajkaira feküdtem el a puha takarón, hatalmas vigyorral ajkaimon.
– Ülj az arcomba baby – vigyorom szélesedik, ahogy végigfut rajta a felismerés majd döbbenten pillant rám.
– Tessék? – egy kisebb sikoly hagyja el ajkait, de én nem foglalkozom vele. Jobb kezem kinyújtom jelezve, hogy jöjjön közelebb. Csendben teszi amire kértem. Arca sokkal inkább átveszi a paradicsom színét, de meg kell mondjam, így még aranyosabb mint gondoltam.
– Élvezni fogod, ígérem – biztató mosolyra húzom ajkaim kinyújtva nyelvem, jelezvén, itt az ideje, hogy tegye a dolgát. Eleinte lassan mozgatom nyelvem édes csiklóján, de ahogy telik az idő egyre bátrabban nyalok végig rajta, figyelmesen hallgatva utasításait. Nem gondoltam volna, hogy ennyire izgató hallani édes sóhajait, a kissé hűvös tengerparton. Nem ez az első alkalom, hogy ily módon kényeztettem, viszont a tudat, hogy nyilvános helyen fogom magamévá tenni, érezni ahogy fölöttem remeg az élvezettől, amit csakis én nyújthatok neki, felemelő érzéssel tölt el. Abbahagyom kényeztetését, mikor érzem, hogy egyre jobban remeg. Lihegve tolom el magamtól, némán kérve, hogy lovagoljon meg. Vágytól csillogó íriszekkel bólint tudtomra adva, értette. Óvatosan ereszkedik egyre lejjebb, míg teljesen benne vagyok. Mindkettőnk egy kéjes sóhajt hallat, majd T/N szinte azonnal mozgatni kezdi csípőjét. Szaporábban vette a levegőt, ahogy mozdulatai egyre gyorsabb lett. Néha lehajol egy-egy rövid kis csókért, de gondolom nem volt annyira kényelmes, mert szinte azonnal kiegyenesedett, kezeivel pedig mellkasomon támaszkodott meg. Hirtelen megállt. Értetlenkedve pillantottam rá, hiszen nem tudtam mi lehet a baj. Ravasz mosollyal ajkain kezdett el az eddigieknél is gyorsabban mozogni. Felnyögtem a hirtelenért erezéstől. Az a csípőtechnikája, a forróság ami körül ölelt, teljesen elvette a józan eszem. Semmi másra nem tudtam gondolni csak rá, és az érzésre amit nyújt nekem. Talán attól mert viszonylag rég lehetünk egymásé, vagy mert irtó jól használta csípőjét, fogalmam sincs de hamar elélveztem, pár pillanattal később T/N is csatlakozott a mennyei érzéshez. Kifulladva dőlt mellkasomra, apró nyolcasokat írva le ujjaival a bőrfelületen. Nem a legromantikusabb együttlétünk volt, de tagadhatatlan, hogy az egyik legélvezetesebb. Lomha mozdulatokkal simogattam vállát, néha apró csókot adva hajába, minél előbb próbálva lenyugtatni heves lélegzetvételem. Nem sokáig élvezhettem ezt a kis meghitt pillanatot mivel szerelmem megtörte.
– Mi lesz ha valaki erre jár? – kapja fel ijedten fejét, majdnem lefejelve állam, a meztelen testünkre utalva.
– Ölbe kaplak, te pedig a bikinid és az alsóm, majd a tengerbe futok veled – vigyorodom el a buta gondolatra.
– De most komolyan Seungwoo – csapja meg játékosan mellkasom.
– Baby, olyan komoly vagyok mint a szerelmünk.
Kicsit talán későn ugyan, de meghoztam a mai ígért fincsi részt. Igyekszem ide gyakrabban posztolni, de az igazság az, hogy picikét több időbe telik az ilyesfajta részeket megírni. Na meg ott a Mr. Kim, illetve az új gyilkos Taemin fici, amikhez most nagyon ihletett kaptam. Remélem megértitek. 🥰
YOU ARE READING
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...