*•.¸♡É𝓭𝓮𝓼 𝓷é𝓰𝔂𝓮𝓼♡¸.•*

973 25 4
                                    

Egyszerű. Nem érdekel mit mondanak mások. Nem érdekel milyen véleményük van a körülöttem lévő embereknek, csupán azoknak a véleménye érdekel, de az is bizonyos helyzetekben, az a nővérem, és ennyi. A többi nem érdekel, és nagyon jól érzem magam. Azt teszek amit akarok, ők pedig látták ezt és már nem beszéltek ki annyit, végére pedig tejesen abbahagyták a bántalmazásom. Sokat csúfoltak a ronda fogaim miatt, hogy fogszabályzót kellett hordanom évekig, de amint elkezdtem nem foglalkozni velük, abbahagyták. Az exem szerint rosszabb vagyok mint egy férfi. Félreértés ne essék, nem jártunk hónapokig, csupán pár napot azonban nem jött össze. Megbeszéltünk, hogy amolyan barátság extrákkal kapcsolatunk legyen, csakhogy ez neki nem volt elég. Mikor kiderült, hogy megbeszéltem egy vacsorát valakivel, megkaptam tőle az olcsó örömlány megnevezést, aki nem elégszik meg semmivel. Az miért van rendben, hogy a férfiak kényük kedvére lefeküdhetnek mindennap más nőkkel, de egy nő nemű egyed ezt nem teheti meg, mert másik örömlánynak nevezik? Lehet velem van a baj, hogy ezt nem értem, de nem igazságos. Nem élek párkapcsolatban, azzal és akkor fekszem akivel és amikor kedvem tartja. Beismerem, lehet nem a legjobb megoldás ily módon keresni az igazit, de én úgy vélem, hogy ha valakivel jól megértjük egymást és piszok jó az agybán, a nekem való pasi. Amint ezt a személyt megtalálom, csak is neki fogom oda adni magam. Anya biztos agyon verne ezért, de úgy gondolom a heti egy-két pasi, még nem a világvége. Néha ezeket az élményeket megosztom a nővéremmel, azonban van, hogy elvörösödik annyira zavarban érzi magát. Vagy csak a szégyentől, hogy ilyen könnyű vérűnek tűnő húga van. De visszatérve az én szexuális életemhez. Pár hete egy olyan élményben volt részem, mint még soha. Szerettem volna ezt is megosztani nővéremmel, de mégis meggondoltam magam, mert lehet a végén még elájulna ha ezt tudná. Több mint egy éve ismertem meg a három kedvencemet teljesen véletlenszerűen. Jooheon, Jackson és Mingi. Ők az én három muskétásaim. Tudniillik fotós vagyok, és azon a napon mikor teljesen megváltozott az életem, őket kellett lekapnom a gépemmel. Amint ez megtörtént, mindenki hazament, értelemszerűen, ám ők hárman ott maradtak segíteni nekem. Egész fotózás alatt nagyon furcsán viselkedtek. Lehet másoknak azok az érintések, amivel megajándékoztak mikor elmentek mellettem, vagy a folytonos közeledésük, csupán véletlennek tűnhetett, de én éreztem, hogy nem így van. Szándékosan tették ezt. Mikor pedig teljesen egyedül maradtam velük, csak azt vettem észre, hogy a következő pillanatban mind a hárman egész közel kerültek hozzám. Jooheon átölelt majd a fülembe súgta, mennyire szexi vagyok, Jackson pedig fenekemhez nyomta tagját, ezzel megmutatva mire is vágyik. Sok mindent kipróbáltam már, szinte az összes létező pózt, de egyszerre három férfival még nem voltam. Nem is volt időm tisztán gondolkodni, hiszen a fiúk máris a tettek mezejére léptek. Míg Jooheon szenvedélyesen megcsókolt, Jackson a nyakam hintette be apró csókokkal míg végül Mingi előttem térdelt lassú mozdulatokkal felcsúsztatva a szoknyám. Nem ellenkeztem, hogyan is tehetem volna mikor minden mozdulatot élveztem. Nem tudom hogyan vagy mikor, de csak arra eszméltem fel, hogy a földön fekszem néhány takarón amit ott találtak. Szenvedélyesebbé vált Jooheon csókjai, Jackson egészen feltűrte a felsőm ezáltal teljes hozzáférést nyert melleimhez, mindeközben Mingi lehúzta rólam a szoknyám fehérneművel együtt, óvatosan végighúzva ujjait combomon. Alig kaptam levegőt az elvezettől, azt se tudtam mihez kezdjek. A sóhajok és apró nyögések hagyták el az ajkaim, néhol bele markoltam a takarókba, vagy épp Jackson izmos karjaiban, de többre nem futotta. Mingi hirtelen megérinti nyelvével csiklómat, majd mélyen belém nyal. A hirtelen ért élvezettől elváltam Jooheon édes ajkaitól, hogy egy kéjes sóhaj kíséretében tudassam velük milyen szinten veszik el az eszem. Megannyi forró eltöltött éjszaka után, ők hárman olyan érzéseket keltettek fel bennem, mint eddig még senki. A szívem csak úgy száguldott kénye-kedvére, meg sem hallgatva az eszem, hogy talán ezt nem kéne. Azért valljuk be három férfival egyszerre szexuális életet létesíteni, nem egyszerű. Jackson hajába markolva húztam le magamhoz egy hosszú szenvedélyes csokra, míg Jooheon vállába kerestem másik kezemmel kapaszkodott. Kellett egy biztos tampont, különben úgy éreztem, hogy a mélybe zuhanok. A bűnös mélybe ahova ez a három isten beletaszított. Megéreztem egy ujjat magamban, és mint egy kíváncsi kisgyerek felemeltem a fejem, hogy lássam melyik az a férfi aki ily módon kezdett el kényeztetni. Mingi pillant vissza rám vágytól csillogó szemekkel. A látványtól, hogy a lábaim közt van és ennyire vágyakozva nézz rám, felnyögve hátravetettem a fejem, és mintha erre vártak volna Jooheon, illetve Jackson is, egy-egy ujját csatlakoztatta a másikhoz. Mindhárman szinte egyszerre mozgatták bennem a hosszú, csodálatos ujjakat. Abban a pillanatban, mikor Mingi egy határozott mozdulattal belém hatolt, Jackson átvetette egyik lábát a mellkasomon, hatalmas kezeivel pedig közre fogta melleim, és óvatosan közéjük férkőzött hatalmas tagjával. Jooheon pedig saját magát izgatta közvetlen a fejem mellett. Egy ötlettől vezérelve, oldalra fordítottam a fejem, majd kidugva a nyelvem meghaltam felém ágaskodo tagját. Az elégé furcsa póznak köszönhetően nem tudtam felülni, vagy legalább csak annyira feltornázni magam, hogy normálisan a számba vegyem, ezért el is vetettem ezt a gondolatot. Helyette pedig esetlenül nyúltam tagjához és hol erősebben hol gyengéden húztam fel-le a kezem. Egy percre úgy éreztem magam, mintha egy pornográf film kellös közepén lennék. Abszurd volt az egész helyzet. Egy férfi bennem mozog kegyetlenül, egy másik félisten pedig konkrétan a mellem teszi magáévá míg a harmadikat saját kezemmel sodrom egyre közelebb az élvezetek felé. Úgy nyöszörögtem akár egy örömlány, aki csak a férfiakért él, de basszus, még soha nem élveztem ennyire. Mintha telepatikusan kommunikáltak volna, mind tudták mikor mit tegyenek, hol érintsenek meg, ahhoz hogy elveszítsem a józan eszem. Az egész testem remegett az elvezettől, semmi másra nem tudtam gondolni, csak arra amilyen érzéseket mutatnak nekem.

– Jössz már T/N? – nevem hallatán megrázom a fejem, majd a rám várakozó nővéremre pillantok. Eljöttünk meginni egy kávét, csakhogy az én gondolataim teljesen máshova kalandoztak el. Megrázom a fejem, ezzel igyekezve egy kis időre kiűzni belőle a gondolataim, majd mosolyogva lépek nővérem mellé. Pornográf ide vagy oda, én igenis élveztem velük lenni, és nem bánnám ha több ilyen alkalmam lenne.


Nos, hát huh. Először is azért eredetileg csak Mingi-vel irtam volna egy kekszi részt, de a fene se tudja hogyan jutottam el a négy kerékhez.😅 Mindenesetre azért nem írtam nevet, mert úgy gondoltam majd a női szereplőnk eldönti, hogy ki választ. Remélem tetszik, annak ellenére, hogy nem lett a legjobb de hát próbálkozni szabad. De ha mégse tetszik nyugodtan mond, és próbálok másat alkotni.💜

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Where stories live. Discover now