*•.¸♡𝓑𝓽𝓼 𝓙𝓲𝓶𝓲𝓷 ♡¸.•*

403 24 4
                                    

Nincs rosszabb, amikor úgy érzed, hogy bármelyik pillanatban elaludhatsz, de van valami, ami visszatart, és egyszerűen nem tudsz az álmok mezejére lépni. Talán ez a kis ágy az oka, hiszen egyszemélyes ágyon kell osztozkodnod pároddal. Talán mégis a kanapét kellett volna választanod, ahogy Jimin édesanya javasolta, de nem, neked mindenképp ragaszkodnod kellett a fiatal férfivel való alváshoz. Pár sort szitkozódva gondolsz arra mennyire jobb lenne a kanapén, de ekkor két erős kar olyan szorosan fonódik köréd mint eddig még soha. Imádtad az ilyen romantikus, bújós éjszakákat és egy pillanatra mosolyt csalt ajkaidra, még ha továbbra is kényelmetlen volt ez a helyzet. A buta gondolatokat kiűzöd fejedből, majd próbálsz belesimulni szerető ölelésébe, hogy aludni tudsz valamennyit, azonban ekkor Jimin tenyere melleidre simul, időnként a még lapos hasadra vezetve azt, kezdi óvatosan simogatni a bőröd.

 – Kicsim – suttogod mivel nem akarod felébreszteni a szüleit, akik közvetlenül szomszéd szobában valószínűleg alszanak. Az egész házat csönd tölti be, akárcsak az elmúlt órában, időnként Jimin töri meg a csendet, de egyáltalán nem bánod.

– Tartsd magadnál a kezed – szidod, mikor ujjaival már a mellbimbód kényezteti. Ez nem az az idő és hely, ahol egymásnak eshettek, ugyanis félsz, hogy a szülei mindent hallani fognak, de ez látszólag párod nem érdekli. Már három éve alkottok egy pár, ismeritek egymás minden apró mozdulatot azt, hogy mit vált ki a másikból, és ezeket szerelmed, szépen fel is használja ellened. Ágyéka belemélyed fenekedbe, és bár még csak félig volt merev, tudtad, hogy nem fogja abbahagyni. 

– Nehéz ha ilyen szexi ruha van rajtad – motyogja nyakamba még mielőtt azt apró csókokkal lepné be. Egy egyszerű, bézs színű ing szolgálta a pizsamád részét, semmi különös de mégis Jiminnek az volt. Nem látod őt olyan sötét van, de még így is biztos vagy benne, hogy tudja mennyire csúnyán nézed most. – Gyerünk, kicsim – nyöszörög a nyakadba, és rögtön utána kissé erősebben markol melleidre – Nem tudunk aludni, de ezt könnyen megoldom – nem mintha nem akarnád, hogy hozzád érjen, csak annyira kínosan éreznéd magad ha a szülei fültanúja lennének a ti kis intim dolgotoknak. Bár meglehetősen csábító arról fantáziálni, hogy a szomszéd szobában alszanak, miközben ti szeretkeznétek.

– Képzeld el, milyen kellemetlen lesz reggel – próbálsz valami kifogást találni, ám ahogy egyre jobban löki feléd csípőjét, igen megnehezíti a gondolkodást.

 – Ugyan már kincsem, ők is voltak fiatalok – vigyorog nyakadba egy cuppanós puszi után. Ahelyett, hogy válaszolna a barátjának, inkább az íróasztal feletti trópusokra összpontosítja tekintetét, amikor fiatalabb korában megnyerte a táncversenyeket. Még az asztalon ülő aranyos mackó is sokkal érdekesebb, mint Jimin nyafogása mögötted.

– Jimin – suttogod párod nevét vággyal teli miközben neki nyomod feneked. Azt hitted, ennél erősebb vagy, de nehéz az lenni, amikor Jimin keze mindenhol ott van, ezzel kényeztetve tested. Hirtelen felül majd az ágy szélére foglal helyet, téged pedig egy határozott mozdulattal a hasadra fordít. Meglep hevessége, ám tagadhatatlan mennyire izgalomba hoz. Beakasztja ujjait a bugyid szélére és leveszi rólad. Megemeled a feneked, hogy könnyebben le tudja venni rólad a falatnyi ruhadarabot.

 – Megkóstolhatlak? – kérdezi végigsimítva gerinced mentén várva a válaszodra. – Megtennéd nekem, hogy csendben maradsz? – angyalszerű hangja ellenére tudod, hogy Park Jimin maga az ördög. Belülről puha és édes, de valójában egy ragadozó aki folyton foglyul ejt. Apró bólogatsz válaszként, amit párod bár nem lát de biztos benne, hogy megengedted, hiszen semmilyen ellenállást nem érez mikor fenekedre simít. Nem is várat magára, szinte azonnal megnyalja először feneked majd fürge ujjaival csiklód kezdi el finoman dörzsölni. A hirtelen kellemes érzésre majdnem felnyögsz, de akkor eszedbe jutnak a szülök. Szinte kínos, hogy milyen gyorsan érzed az orgazmus közeledtét csupán pár perc elteltével, ugyanakkor Jimin nagyon ért a dolgához. Képes akár percek alatt a gyönyör kapujába taszítani, de elmondása szerint te sem vagy másképp.

 – Jimin... – nyöszörögsz frusztráltan mikor minden kényeztetést abbahagyott majd a hátadra fordítva mart édesen ajkaidra. Furcsa volt megízlelned saját ízed, ám nem ez volt az első alkalom. Óvatosan megcirógatja a még lapos hasad amire mindketten mosolyogtok. Bár soha nem beszéltetek a gyerekvállalásról, mikor alig pár napja kiderült, hogy bizony szülök lesztek, Jimint különösen elöntötte a boldogság. Enyhén felemeli a lábad annak érdekében, hogy kényelmesebben férjen hozzád majd óvatosan beléd hatol. Kezed a szádra teszed attól félve, miszerint hangot adsz élvezettednek amely felébresztheti párod szüleit. Lassú tempóban kezdi el mozgatni csípőjét, közben hol a melleid simítva hol pedig szerelmes csókokkal ajándékoz meg, amit alig bírsz viszonozni az élvezettől. 

– Shhh – emlékeztet, hogy csendben kell maradnod miután egy erősebb lökésnél felnyögtél. Ám annak ellenére, hogy épp az előbb figyelmeztetett, gyorsabban kezdi el mozgatni csípőjét, minek köszönhetően az ágy támlája neki ütközik a falnak. Apró nyögéseid, heves csókjaival próbálja tompítani, kisebb-nagyobb sikerrel, miközben kezeivel szüntelenül bebarangolja tested minden egyes porcikáját. Bizonyára Jimin is felfigyelt az ágytámlára, azonban már túlságosan is élvezi és nem tud lassítani. Nincs abban semmi szégyellnivaló, hogy szeretitek egymást minden értelembe. Egy idő után ismét érzed azt a jól ismert bizsergető érzést, amit a véget jelenti számotokra. Jimin egyre nehezebben veszi a levegőt folyamatosan nyakad vagy ajkaid csókolva, hogy némileg tompítani tudja a feltörekvő nyögéseid míg nem minden egyes csepp élvezetét kiengedi. 

– Szeretlek – szinte egyszerre suttogjátok ami megdobogtatja szíved. Nem húzódik ki, sokkal inkább félig rád nehezedik vigyázva hasadra. Hihetetlen mennyire édes ugyanakkor maga az ördög is tud lenni.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Where stories live. Discover now