Gyorsan lesietek a nappaliba, hogy aztán a kanapéra üljek. Gondosan eligazítom a miniruhám, jobb lábamat a balra helyezem, miközben megigazítom a combközepéig érő zoknit. Jimin bármelyik pillanatban megérkezhet, és nekem tökéletesnek kell lennem. Soha nem volt rózsás életem, főleg árva hibridként, viszont amióta Jimin-hez kerültem, minden fenekestül felfordult körülöttem. Természetesen a jó irányba.
– Megjöttem baby – kiálltja el magát az említett, mire mosolyom szélesebb lett. Remélem tetszeni fog neki ez a ruha. Még az árvaházban lett egy legjobb barátnőm, ki úgy szint macska hibrid. Pár napja tanácsolta, hogy vegyek egy miniruhát és úgy várjam haza Jimin-t. Elmondása szerint biztosan rám fogja vetni magát. – Szia kincse...huh – adott hangot meglepettségének, mire a már így is hatalmas mosolyom még nagyobb lett. Ezek szerint tetszik neki a látvány. Nem volt annyira feszült, sokkal inkább nyugodtabb. Végigmérte testem minden centiméterét majd megnyalta ajkait, mikor kissé feljebb húztam az igencsak rövid ruhát.
– Milyen napod volt? – teszem keresztbe lábaim, kezem térdemre helyezve úgy pislogva rá ártatlanul. Biztosan nehéz napja volt, mivel feszülten ért haza, de ezek után segítek majd neki kiereszteni a gőzt.
– Ezért a látványért megérte egész nap dolgozni – nyalja meg húsos ajkait, mire nagyot nyelek. Imádom azokat a puha édes csókolni való ajkait. Csábos mosollyal ajkaimon felállok, majd csípőm látványosan ringatva sétálok hozzá.
– Hiányoztál – suttogom fülébe, ujjaimmal végig simítva mellkasán ingen keresztül. Még így is érzem, mennyire kidolgozott felső teste van. Óvatosan kioldom nyakkendőét, majd az első három gombot kipattintom a helyéről, ezzel egy feltárva nekem egy kicsit a kulcscsontjából. Gondolkodás nélkül tapadok a felszabadult testrészére, hogy aztán nyálas csókjaimmal lepjem azt be. Jimin erre a tettemre, aprót sóhajt, majd csípőmre helyezi kezeit, hogy közelebb tudhasson magához. Kulcscsontjáról áttérek nyakára, amennyire elérem. Bár nem valami magas, viszont én annál alacsonyabb vagyok, ezért nem érek fel rendesen. Viszont így is esélyem van megízlelni puha bórét. Imádtam, hogy ennyire selymes, puha és izmos teste van. Érzékien néztem szemeibe, minek nem tudott ellenállni. Hirtelen mozdulattal ölébe kapott majd a hálónk felé indult meg. Nevetve kapaszkodtam nyakában. Miközben ő kegyetlenül nyakamba csókolt. Egy pillanatra tüdőmbe rekedt a levegő a hirtelen intenzív érzésre. Apró kis cicafarkamat csóválni kezdtem a boldogságtól, amit Jimin tökéletesen érzet ugyanis fenekem alatt pihent a keze. Elkuncogta magát, ahogy megérezte kis cicafarkam kezének csapódni. Soha nem tudtam megérteni miért szereti annyira ezeket a testrészeim. A kis pihe-puha cicafarkammal semmi bajom, viszont annál jobban utálom a füleim. Nagyon érzékenyek, emiatt külön figyelmet követelnek, de néha megfeledkezem róla.
– Segíthetnél rajtam, mit szólsz? – suttogja fülembe, miközben jobb kezével lenyúl szoknyám alá megérintve legérzékenyebb pontom. Elfojtott nyögés hagyja el ajkaim. Úgy terveztem, ma nem adom olyan könnyen magam, de ha továbbra is ezt teszi, kénytelen vagyok ezt a tervem a képzeletbeli kukába dobni. Óvatosan simít végig rajtam bugyin keresztül, ezután a fehérneműt félrehúzva, simítja fürge ujjait csiklómra. Körkörös mozdulatokkal kezd el kényeztetni, közben másik kezével sem tétlenkedik. Mellemre fogva kezdi azt el markolgatni ruhán keresztül. Képtelen vagyok visszafogni hangom, ezért nagyot sóhajtva adom tudtára, mennyire élvezem amit tesz velem. Remegő kezekkel az élvezettül, érintem meg mellkasát, majd kigombolom ingét és egy határozott mozdulattal lerántom róla. Élvezettel legeltettem szemem izmos felsőtestén, ujjaimmal szép lassan körberajzolva minden egyes kockáit, amit ő előszeretettel nézz végig. Szerettem volna felülni, hogy egy határozott mozdulattal a hátára döntve vegyem kezelésben méretes tagját, ám amint egy kicsit is megmozdultam, ő tenyerével visszanyomott az ágyra. Meglepetten pislogtam rá, azonban semmire nem volt időm, hiszen olyan hévvel tapadt ajkaimra, mint még talán soha.
– Bár csábító a gondolat, hogy ebben a szerelésben kényeztess, de túlságosan felizgattál – morogja újra ajkaimra tapadva. – Milyen nedves vagy cicám – simít végig csiklómat, majd kezét maga elé emelve lenyalja a nedvem – a látványra felnyögök, combjaimat összeszorítva, mivelhogy úgy gondoltam ezzel csillapítom vágyam. – És finom is – kapja be egészen az ujjat mindvégig a szemembe nézve. – Mond, csak nem magadhoz nyúltál míg nem volta itthon? – kicsatolja övét majd letolja magáról a nadrágot, ám még az alsóhoz nem nyúl. – Válaszolj különben kénytelen leszek megbüntetni cicuskám – paskolja meg combom mire felnyögök. Szinte nem is csinált semmit én mégis úgy nyögdécselek, mintha már bennem lenne.
– Ha most azonnal nem hatolsz belém, én megerőszakollak Jimin. Kegyetlenül vágyom rád, ne kínoz – nyögök fel szenvedve, magamra húzva a nevető férfit. Ezúttal én tapadok ajkaira, amit nem rest viszonozni. Nem tudom mikor vagy hogyan, de levette az alsóját és egy erőteljes mozdulattal belém nyomult. Mindkettőnk ajkait elhagyta egy jóleső sóhaj. Pár pillanattal később megmozdítja csípőjét, mire az élvezettől behunyom a szemem. Jimin ismét nyakamra tapad, kezét a sajátomba helyezve, majd a fejem fölé téve a párnára, kezd minél erőteljesebben mozogni. Most nincs itt az ideje a finomkodásnak. Egyikünk se erre vágyik. Lábaimat dereka köré fontam, ezzel is nagyobb teret adva neki ezáltal mélyebbre jut testembe.
– Imádok benned lenni – suttogja fülembe fokozva bennem vágyam. – Ahogy összeszorulsz körülöttem, az édes kis sóhajaid, hogy minden apró kis mozzanatomra majd elájulsz az élvezettől – minden egyes szónál egyre erőteljesebben lökte csípőjét, szüntelenül a gyönyör felé sodorva.
– É-én...- nyögöm ki nagy nehezen, próbálva tudatni vele, hogy hamarosan itt a vég.
– Várj meg – engedi el kezeim, egyik kezével fejem mellett tartva testét, míg a másikkal a csípőmbe nyomja ujjait. Azt se tudom mit tegyek. A takarót, vagy éppen Jimin haját tépkedjem, vagy esetleg huzam le magamhoz egy szenvedélyes csókra? Végül pedig ő maga hajol le hozzám egy hosszú szerelmes csókba hívva, megtöltve forró nedvével. – Szeretlek cicuskám – nyakamba fúrja fejét, apró puszikkal belepve érzékeny pontomat.
YOU ARE READING
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...