Újra olvasva a szövegét, a szemöldököd felvonod párod kijelentését értelmezve.
„Gyere nézz meg a forgatáson. Viselj szexi ruhát"
Viselj szexi ruhát?! Jimin még soha nem volt ilyen konkrét az öltözékkel kapcsolatban, és tudta, hogy nem vagy igazán benne a divat világában. Zavarban érezted magad, amikor elküldtél neki egy mosolygós emojit válaszként, ezzel tudatva vele, teljesíted kérését. Amikor megérkeztél a helyszínre, sok személyzet volt körülötted, akiket némileg ismertél, így viszonylag hamar megtudtad hol tartózkodik párod. Szinte büszkén haladtál előre, hatalmas mosollyal ajkaidon, abban a kis falatnyi ruhában, amit még szerelmedtől kaptál nemrégiben. Fogalmad sem volt mire készülj, ám úgy gondoltad, ez a ruha lesz a megfelelő bármit is tervez Jimin. A forgatás kellős közepén voltak, ezért nem szeretted volna megzavarni így az egyik kis üres székbe foglaltál helyet és onnét figyelted párod, illetve a csapat többi tagját. Nagyon tetszett a szőke haja, főleg a szivárvány tincsekkel, ami túlságosan is kiemelte őt. Alsó ajkadba haraptál, amint tetőtől-talpig végig mérted őt. Hihetetlenül jól állt neki a szürke öltöny amit viselt. Látta, miszerint megérkeztél, és úgy döntött, hogy a jelenet végén bedobja azt a kis szemöldökfelhúzást, mivel tisztában volt vele mennyire imádod mikor ezt csinálja. Amint a rendező meg volt elégedve párod munkasságával, megkönnyebbülten felsóhajtott majd egy apró édes mosollyal szemedbe nézett. Magabiztosan lépkedett feléd majd egy egyszerű öleléssel üdvözölt, nem foglalkozva az esetleges stáb tagokkal, kik titeket bámult. Kifejezetten imádta kimutatni, kié is vagy valójában, ami téged büszkeséggel töltött el.
– Hiányoztál kicsim – suttogta nyakadba, amivel zavarba hozott. – Olyan jól nézel ki ebben a ruhában – dörmögi nyakadba, mitől megborzong a tested, természetesen a jó értelembe. Apró kis csókot lehet nyakad érzékeny bőrére, mire elégedett sóhaj hagyja el ajkaid – Csak nem jól esik kincsem? Szeretnéd ha itt a forgatáson kényeztetném minden porcikád – egész közel hajol füledhez, majd apró csókot lehet rá miközben fürge kezeivel fenekedbe markol. Bár még semmi konkrétat nem tett, az elképzelés miszerint ilyen helyen tenné magáévá, teljesen lázba hozott és legszívesebben már most vetkőznél neki. Óriási zavarodnak köszönhetően csupán egy türelmetlen nyafogással adtad tudatára mennyire vágysz rá, miközben ujjaid kétségbeesetten szorongatták kabátját. – Vagy talán használhatnánk azt az asztalt? Azt hiszed, nem tudok a mocskos késő esti olvasási szokásaidról? – egy pillanatra felhúzta a szemöldökét, és a nyelvével megnyalta gyönyörű telt ajkait, ami belőled egy apró nyögést váltott ki. Nem gondoltad volna, hogy tudja milyen fanok álltál kitalált, pikáns történeteket szoktál róla olvasni. Zavarban is érzed emiatt magad, és egyfajta szégyen érzet is hatalmába kerített. Jimin hüvelykujja végigsimított az alsó ajkadon, miközben az övé egyre közelebb kerül a tiedhez. Mivel a fiúk áttértek az egyéni felvételek forgatására, párod bátran mert merésznek lenni, mivel rajtatok kívül már senki sem tartózkodott ott. Egy határozott mozdulattal teljesen az asztalhoz préselt, amire egy kisebb sikoly hagyta el ajkaid.
– Jimin! – aggódva felnyögtél – Nem tehetjük, bárki megláthat – tested az övével egy vonalba húzva, ajkaid sajátjával elhallgattatva veszi kezelésbe ajkaid. Bár rövid csókot váltottatok, mégis annyira feltüzelt mint még soha. Lehet épp az extrém helyszín miatt.
– Ülj fel – olyan parancsoló volt, hogy a tested automatikusan engedelmeskedett, az asztalra helyezkedve széttárta a lábadat, Jimin elhelyezkedett közöttük. – Megállhatunk, ha kényelmetlenül érzed magad, kicsim – mosolyogva nézz szemedbe majd ajkaidra. A combod simogatva türelmesen várt válaszodra.
– Akarom Jiminie – néztél vággyal teli tekintetében, és párod mintha csak erre várt volna, huncut mosoly kíséretében letérdelt eléd, majd egy egyszerű mozdulattal feltolta ruhád, illetve félrehúzta fehérneműd, hogy kényelmesen hozzád férjen ajkaival. Élesen beszívtad a levegőt, ahogy megérezted finom érintését, jobb kezeddel hajába kapaszkodtál, néha előre lökve csípőd mozogtál ajkaid által diktált tempóval. Úgy mozgatta benned nyelvét, mintha az élete múlna rajta, miközben örömmel hallgatta édes szenvedésed, mik büszkeséggel töltötték meg szívét. Érezted, hogy ujjai gyengéden megérintenek majd csatlakoznak kényeztetésedben. Jimin mesterien jártas volt az effajta kényeztetésekben, ezért nem volt meglepő hogy csupán pár perc elteltével egyre inkább a csúcs felé sodort. Erősebben túrtál szivárvány tincseibe, ezzel is próbáltad figyelmeztetni, hogy közel vagy, ám ahelyett, hogy abbahagyta volna, ujjait gyorsabban kezdte el mozgatni, egy időben nyelvével is. Hihetetlenül izgató volt, már csak maga a helyszín, az hogy bármikor rátok nyithatnak ezzel fény derülve a kis pikáns titkotokra, a nyelve és ujjai játéka pedig olaj volt a tűzön. Kéjes sóhajaid egyre csak hangosabbak voltak, ahogy az élvezetek határára sodort párod, tested teljesen ívbe feszült, csípöd akaratlanul is jobban felemelted jelezvén, pár pillanat és beteljesülsz.
– Nagyon szeretlek kincsem – csókol ajkaidra, miután gyorsan felhúzta fehérneműd, illetve a ruhád is szépen lesimította a helyére. Furcsa pillantásokkal illeted őt, hiszen nem értetted miért teszi ezt. Érezted mennyire kíván, és bizonyára nagyon kényelmetlen lehet neki, mégis boldog mosollyal döntötte homlokát a tiedhez – és bármennyire szeretnék benned lenni, most nem lehet – suttogja ajkaidra. Tested beleremeg mély hangjába, amire egy pillanatra lehunyod pilláid. Imádod az ilyen gyengéd pillanatokat, mikor csak ti ketten léteztek egymásnak – Teherbe eshetsz jagiya, és tudom, hogy még nem szeretnél babát, de ne aggódj, este bepótoljuk.
YOU ARE READING
𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼
FanfictionKülönböző erotikus történeteket olvashattok idol-okrol, amik természetesen nem csak a szexről fognak szólni, hanem lesz egy kis háttértörténet is. De a fő téma, az az erotikus jelenetek, egy bizonyos kereten belül. Remélem elnyeri majd a tetszésetek...