*•.¸♡𝓢𝓗𝓘𝓝𝓮𝓮 𝓣𝓪𝓮𝓶𝓲𝓷♡¸.•*

447 33 30
                                    

Csodás dolog ha az embernek vannak barátai. Bocsánat kijavítom magam, mert úgynevezett barátokra bárhol szert teszel, de nem biztos, hogy mindig veled fognak tartani. Szóval jó ha vannak igaz barátaid, de most legszívesebben mégis azt kívánnám, bárcsak egyedül lennék. Fárasztó napom volt, és egy forró fürdő után az ágyba terveztem az estében valami idióta sorozattal, de ezeket mind a képzeletbeli kukámba dobhatom. Meglepetés bulit szerveztek, és bár hétvége én mégse örülök neki, azonban megbántani se akarom őket. Így történt az, hogy mosolyogva elnézést kértem, egy kényelmesebb ruhára hivatkozva. Nagyon sóhajtva indulok a hálószoba felé közben kigombolva az ingem. A buli egyébként is lenn folyik, kétlem, hogy bárkibe is belebotlanék ezzel megmutatva kebleimet. Bár még a melltartó rajtam van, szóval nagyon nem látna érdekes dolgot. Dúdolva nyitom ki a szobám ajtaját, ám abban a pillanatban abba is marad minden cselekedettem. Először nem tudom kivenni a sötétség miatt, ki az a félmeztelen férfi a helyiség közepén, csak amint megfordul. Csak egy fekete alsó van rajta, így tisztán kivehető izmos felsőteste, széles válla, tökéletes kulcscsontja, amit annyira imádok csókolgatni, az az elbűvölő mosoly mivel mindig levesz a lábamról, elérve amit csak szeretne. Nagyot nyelek a látványra hiszen mi tagadás, egy félisten áll előttem.

– Nem lent kellene lenned, rám várva? – találom meg végre a hangom miután jó pár percen át legeltettem tökéletes testén tekintettem.

– Pontosan jól mondod édes – nyalja meg vastag ajkait egy lépéssel közelebb férkőzve hozzám.

– Én ezt most nagyon nem értem – rázom meg a fejem mert valóban így van. Most akkor lenn kell legyen vagy itt?

– Folytasd – figyelmen kívül hagyja az előbbi mondatom, és egy számomra is sokkal élvezetesebb dologba kezd. Először végignyalja ajkait, majd beszívva azt kissé ráharap, mindvégig a szemembe nézve. Annyira magával ragad ez a látvány, muszáj nagyot nyelnem.

– De Taemin én – ismét neki futok megkérdezni hátha ezúttal sikerrel járok, ám ahogy kinyitottam a szám, ő máris félbeszakított.

– Azt mondtam vetkőzz baby – mélyíti el hangját. Bevallom már csak ennyitől kezd kissé melegem lenni. Taemin átlagban inkább az a cuki fiú jellemző rá, viszont most süt róla a dominancia, és ez tetszik. Nagyon is, ezért úgy döntök, hogy belemegyek a játékába. Lassú mozdulatokkal kezdem kigombolni a felsőm erotikusan megnyalva ajkaim.

– Nos, mit keresel félmeztelen a szobámba? – közelebb lépek hozzá felhúzva szemöldököm, mire ravasz mosolyra húzza telt ajkait. Egy mozdulattal annyira közel húzz magához, hogy egy papír lap se férne el közénk. Hevesen tapad ajkaimra, miközben kezeit csípőmre vezeti. Habár igen heves volt a csók nem siette el. Jó pár percet eltöltünk így egyre jobban egymásra hangolódva. Bár nem ez az első alkalmunk, ugyanakkor kicsit mégis, hiszen eddig nem volt ennyire heves.

– Hadd kössem be a szemed baby – motyogja ajkaimra. Kissé megilletődtem, mert szokatlan volt ez. De őszintén vágytam erre, vágytam már valami újra. Persze semmi bajom nem volt az eddigi együttlétünkkel, sőt nagyon is imádtam, azonban ez a halvány szikra miszerint ki próbálhatunk valami ujjat. Valahonnan elővesz egy kendőt majd mögém lépve köti be szemeim. Furcsa volt elsőnek, hogy szinte semmi nem létok csak az orrom hegyét, ugyanakkor megmagyarázhatatlanul izgalmas. A levegőt gyorsabban kezdem el venni, mikor megragadja kezem és lassan az – gondolom – ágyhoz vezet, amire pár pillanattal később végigdönt rajta. Sejtelmem se volt mit fog csinálni, hol fog először megérinteni, milyen módon kényeztet, és ez sokkal inkább felerősítettek az érzéseim. Jobban élveztem és vágytam csupán egy apró kis cirógatására mint máskor. Úgy jártak ujjai testemen akár a hangszeren, hosszú perceken át. Aztán hirtelen abbahagyta, nem ért hozzám és hiába kerestem kezeimmel, nem találtam. Többször eljátszotta ezt, hogy percekig hol ajkaival hol pedig kecses ujjaival kényeztette minden porcikám, majd mindennemű finom érintés abbamaradt. A sokadik ilyen alkalom után kezdtem megörülni. Vágytam már, hogy tovább lépjen, hogy bensőségesebben érjen hozzám, érezzem mennyire vágyik rám, ám Taemin máshogy gondolta. Az élvezetektől szinte semmi másra nem voltam képes, csak sóhajtozni időnként apró nyögés is kiszaladt az ajkaim közül. Így más terv híján teljesen széttártam a lábaim, bízva abban, hogy érteni fogja szándékaim. Meleg ajkait érezte meg a belsőcombomon, apró puszikat hintve az említett testrészre. Egyre beljebb haladt, nyálas csókokat hagyva a puha bőrön, és mikor majdnem a legérzékenyebb pontomhoz ért forró csókjaival, abbahagyta. Frusztráltan felsóhajtottam, mivel már iszonyatosan vágytam rá, mégis folyton meghátrált. Biztosra veszem, hogy a sarkaira nehezedett és most úgy nézz engem egy pimasz vigyor kíséretében. Éreztem, hogy ismét fölém magasodik, a következő pillanatban pedig lecsapott melleimre. Úgy nyaldosta akárcsak egy kisgyerek a nyalókát, néhol gyengéden megszívta a bimbóm. Ugyan ezeket megtette a másik mellemmel is, én pedig azt se tudtam mihez kezdjek. Ennyire intenzív még soha nem volt ez az érzés. Mintha felemésztene belülről teljesen lángba borítva testem, miközben arra vár, hogy végre egybeforrjon az őt kényeztető férfi tökéletes testével. Mert igen, erre vágytam. Nem volt szükség több előjátékra, hiszen a kendő a rengeteg érzelmes csók megtette hatását.

– Az isten szerelemére Lee Taemin, ne kínozz tovább vagy szájba rúglak – kiáltom el magam, mikor ismét fölém magasodna. Már nem bírom. Na nem teszi a dolgát, esküszöm letépem a kendőt és megerőszakolom ezt a férfit. De látszólag imáim meghallgatásra találtak, mert pár pillanattal később megérzem bejáratomnál. Néhányszor finoman nemességét hozzám dörzsöli, majd egy határozott ám óvatos mozdulattal betolja magát. Mindkettőnk felsóhajt a jóleső érzésre. Megnyalom ajkaim ezzel utalva, hogy jól esne most egy vad csók, és mintha hallaná gondolataim, lecsap ajkaimra. Először finoman ízlelgetve majd egyre hevesebben mozgatva ajkait a sajátomon, míg végül megnyalja alsó ajkam bejutást kérve. Kétségesen megadom neki, egyidősben fellökve csípőmet jelezvén, nyugodtan mozoghat. Kezeivel sem tétlenkedett, ahol ért finoman végigsimított testemen egyfajta borzongást kiváltva belőlem. Ajkaival ismét mellemre tért, sokáig elidőzve rajta majd nyakamat vette célba. Néhol kissé megharapta vagy megszívta a puha bőrt, csípőjével egyre gyorsabban mozogva. Természetesen én sem feküdtem ott tétlenül, ahol csak értem, illetve ahogy tudtam kényeztettem őt, ám mivel nem láttam semmit, nem mondhatom, hogy sikerrel jártam. Viszont csípőmmel ellentétes irányba mozgattam, még nagyobb élvezettet nyújtva mindkettőnknek. Teljesen elfelejtettem a meglepetés bulit, azt hogy mennyien várnak rám, csak Taemin-re tudtam koncentrálni, arra az érzésre amit nyújt nekem. Felemelő érzés volt őt teljesen érezni, ahogy minden egyes erős lökésnél mélyebbre kerül bennem, ahogy szaporábban veszem a levegőt, a forró szeretetteljes csókjai, a sóhajok, időnként férfias nyögések mik elhagyták dús ajkait. Ahogy teste teljesen egybeolvas az enyémmel, mintha egymásnak lettünk volna teremtve. Hirtelen finom remegés járta át a testem, a verejtékcsepp csak úgy gyöngyözött a homlokomon, orcáim kipirultak, légzésem az eddiginél is jobban felgyorsult, hátam ivbe feszült. Éreztem, ahogy a mindent söprő csodás orgazmus végigjárja testem minden egyes porcikáját, pár lökéssel később pedig Taemin is követett ebben a csodás mennyország kapujába.



Nos, hát hűha. Talán ez volt a leghosszabb amit eddig írtam, és a legrövidebb idő alatt, ami csupán másfél nap. Jó, igazából sokkal előbb kész lettem volna vele, de pici húztam is az időt, mással is foglalkoztam, de végül is csak megszületett. Ha nem tetszik nyugodtan szólj, és megpróbálok más kekszuális Taemin-t írni. 😘💜

𝓛𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang