Happy Reading'
===================================='Aku tidak tau yg ada di depan, jadi nikmati saat ini dan hargain setiap momen kehidupan'
-[Fullname]
Kini Mereka Bertiga Sedang Berlari Ke Arah Tok Aba, Sesampainya Disana BoBoiBoy Berkata, "Tok Aba Tok Aba! BoBoiBoy Nak Idea!".
"Iye boboiboy, knpa?" Tanya Tok Aba.
"Hah hah... Adudu dia... Hah hah..."
"Sabar BoBoiBoy, apa dia?"
"Tok aba!" Panggil Gopal dengan Tegas.
"Iya Gopal?" Tanya Tok Aba.
"Chocolate tarik kurang manis satu!" Jawab Gopal, mendapat tatapan malas dari [Name].
"Oke!" Kata Tok aba. "Chocolate tarik kurang manis satu!" Lanjutnya Pada Ochobot.
"Siap"
"Ish kau ni! Orang tengah panik kau malah minum!" Kta [Name] sambil memukul Pundak Gopal, Sementara Gopal Hanya Meringis kesakitan.
"Aku Haus lah"
"Suka hati kau lah"
"Lah ini kerja kau?" Tanya BoBoiBoy pada Ochobot yg sedang membuat Pesanan untuk Gopal.
"Haihh... Dah nasib" Jawab Ochobot sambil Memberikan Pesanan pada Gopal.
"Hehe, terbaik"
BoBoiBoy pun melirik ke Arah [Name] yg sedang menatap Gopal malas, kemudian ia melirik ke Arah Gopal yg sedang meniup niup Minumannya.
"Ehh, sempat lgi kau minum eh?" Tanya BoBoiBoy sambil menatap Gopal Malas.
"Ape? Aku haus lah" Jawabnya.
"Kita kat sini sebab ying ngan yaya lah!" Kata [Name], Tok Aba Yg mendengar pun langsung menanyakan apa yg terjadi pada Ying dan Yaya.
"Ha! Apa Jadi Dengan Ying ngan yaya?" Tanya Tok Aba Panik.
"Adudu dah tangkap diaorang!" Jawab BoBoiBoy.
"Adudu tangkap Ying ngan yaya?" Tanya Tok Aba memperjelas. Sementara Gopal Hanya Mengangguk sambil meminum Minumannya dengan tenang.
"Ha ah tok!"
"Lepasni pasti Aku Ngan Gopal!" Tambah [Name].
"Macam mana Kita Nak-" Perkataan BoBoiBoy terpotong setelah Melihat Tok Aba Yg Tertidur. "Atok, Bangunlah!!" Panggil BoBoiBoy berniat Membangunkan Tok Aba yg pura2 tidur.
"Hehehe, main2 je!" Kata Tok Aba Cengengesan. "Jadi..., dia dah Tangkap yaya?" Tanya nya.
"Iye tok"
"Ying pun?" Tanya Tok Aba. "Ha ah" Jawab [Name] sambil mengangguk.
"Jadi, macam mana tok?" Tanya BoBoiBoy.
"Hmm... Oke, Atok ada Satu Idea Yg Bernas" Kata Tok Aba lalu tok Aba melirik ke arah Gopal yg sedang memakan Cake, "kita Kasih Dia tangkap Gopal!" Lanjut tok Aba membuat Gopal Kaget.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boboiboy And Reader The Series [BbbyXReader]
Adventure"... Akhirnya.." ... Egois. Satu kata yang mampu mendeskripsikan diriku. Kenapa? Kalian, akan mengetahuinya nanti. ~'|•√π÷׶∆£¢€¥^°={}\%©®™✓[] Yuk baca! Jika suka tinggalkan Vote dan komen positif! Boboiboy Dkk©Monsta!! Cerita Ini Tidak Nyata, Hanya...