Vampirler
Desmodus - Damon'un iyi olan ikizi
Damon - kötü birisi ve vampir sürüsü var (ikisi de 178 yaşında)
Liam- Damon'un dönüştürdüğü vampirKurt adamlar
Namjoon- alfa
Jin- alfa
Jimin- alfa
Jungkook - alfa
Taehyung - omega
Hoseok - beta
Yugyeom - alfa
Yoongi - alfaDeucalion - kör ve alfa sürüsünün lideri
Gelişen olaylar
Jungkook, en başında Taehyung'u yaralıyor daha sonra durumu kötüleşince evine getiriyor. Bir cadının büyüsü yüzünden ikiside bir anda birbirlerine aşık oluyorlar. Büyü olduğu anlaşılınca birbirlerinden kısa bir an için nefret ediyorlar. Lakin bir şey onları kendilerine daha da yakınlaştırıyor. Cadı onların ruh eşi gibi olduklarını öne sürüyor. Liam, Taehyung'tan hoşlanıyor ve onu öpmeye çalışıyor fakat Jin onu kurtarıyor. Desmodus'a da Deucalion'dan kaçıp evlerine sığınıyor.
Desmodus'un geneli kurtlardan ve dönüştürmeyi tercih etmediğinden biraz vampirden oluşan bir sürü sü var. Boyd ve Erica kurt adam oldukları hâlde kaçırıldı ve Desmodus geriye kalan sürüdeki kurtlarla (Peter ve Isaac) dört aydır onları arıyor.Çok kısa bazı olayları atladığım özet bu kadar. Gerisini biliyorsunuz anlatmaya bile gerek yok.
.....
Uzun zamandır düşünüyorum bu zamana kadar kendim için ne yaptığımı? Aileme kendimi kanıtlamak için verdiğim mücadeleye yenik düştüm mü? Babamın gurur duyabileceği bir evlat oldum mu? Her zaman başarı, babamın benim hakkımdaki düşünceleriydi çünkü en büyük hataların içinde kaynadım ben. Babama yetersiz olmadığımı kanıtlama isteğim beni kör etmişti. Düşünebilen her canlı doyumsuz bir şekilde kendini kanıtlamak istiyordu, bencilce. Uyum sağlamada en büyük problemi safkan soyunundan geldiğim hâlde ben yaşıyordum. Vücudumda sonsuza dek kalacak olan bu ay dövmesi hak ediyor mu böyle birisini? Ben diğer omegalar gibi bir kraliçe olabilir miyim? Yetersiz...
Yetersizim, ben. Ailemi üzdüm.
Kafamda sürekli var olan bu anılar, gitgide koca bir yük gibi oturdu ve aklımı çelmeye başladı. En başta bile size anlatmak istediğim problem bu değil miydi zaten? Büyük bir hata sonucu kendisini hem affettirmeye hemde kanıtlamaya çalışan bir omegaydım. Bu kanıtlama arzum içimde öyle büyüyor ki aptalca şeyler yaptırıyordu bana. Gururumu kıran birisinden hoşlandım ve günden güne bir cam kırığı gibi parçalarına ayrıldım. Ben ayakta duran olmalıyım ve asla birisine aşık olmamalıyım. Herkes için yetersizim, tehlikeliyim.
Hayatımda defalarca görüp adını bile bilmediğim tesisat aletiyle bankanın kapısınsaki kilidin zincirini kırarak açtım ve sesin ıssız yerde ansızın kulakları sağır eden gök gürültüsü gibi düşüşünü yüzümü buruşturarak izledim. Planı ertesi gün için ayarlamıştık ama dolunay bugündü. Vakit kaybetmek aptallık olurdu. İliklerime kadar hissettiğim kanımda dolaşan Tanrıça Artemis'in ilahi gücü, kurdumu güçendirip sararken göğsümü pençeliyordu. Özgürleşmesine izin vermem için beni kışkırtıyor ve uluyordu. Kurtlarımız dolunay zamanı daha güçlü olurlardı ve kana daha eğilimlilerdi. Pençelerimi çıkartıp ağır ve uzun kapıyı yavaşça ittim. Sürtünme sesi kalbimin daha da hızlanmasına sebep olurken yakalanma ihtimalinin endişesi içimde yer ediyordu.
"Hadi Taehyung, oyalanma." Konuşmam havada buhar oluşturmuştu. üzerime kaban giyip atkıyla bere takmıştım hasta olmamak için. Kış kapıya dayanmıştı her zamanki gibi. Kendimi uyardıktan sonra yavaşça etrafı izleyerek içeri girdim. Düşmüş masalar, kesilmiş kablolar, dağılmış kâğıtlar, çerçeve ve daha fazlası etraftayken buranın nasıl bu kadar dağıldığını düşünüyordum. Tıpkı zengin fayans ve duvar sanatının olduğu yerde ölümüne savaşılmış gibi duruyordu. Yerdeki pençe izine bakıp eğilerek dokunduğunda bunun ayak pençesi olduğunu hissetmiştim. Kurdum o kadar tetikteydi ki her an bir saldırı olacak ihtimali yüzünden etrafı dinliyor ve kalp seslerini kontrol ediyordum. Yavaşça kalktım ve yürümeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf | Taekook
Fanfiction"Çünkü bazen aldığın şekil olduğun kişiyi yansıtır." Seme: Jungkook (Alfa) Uke: Taehyung (Omega)