Selam. Nasılsınız?
Butter yayınlandı ve efsaneee...
****
Jungkook'un ağızından....
Aşk mı? Aşk asla açıklanmaz. O içtedir ve dışa çıktığında tıpkı bir ateş gibi yakar. Bu duygulardan herkes uzak durmak zorunda aksi taktirde kendimizi savunamayız.
Ben kendimi savunamıyordum ama içimdeki o hissin güzelliği yüzünden artık savunmak istemiyorum. Huzurlu bir şekilde yanımda uyuyor ve ben kalbimin her yerinde onun kurdunu çok net bir şekilde hissediyorum. Huzurlu... evet, huzurlu ve mutlu. Bir saat kadar süren sevişmenin ardından oldukça tatmin olmuş görünüyor.
Batmakta olan güneşin ışıkları camdan içeri süzülerek esmer vücuduna yumuşak bir sıcaklık yayıyor ve bu görüntüden dolayı kalbim hızlanıyordu. Günbatımının ışıkları bile üzerinde oluşturduğum morluklar kadar güzelken teninde, nasıl olurda kurduma engel olabilirim?
Hislerim mühürden önce neyse şu an daha da fazlasıdı. Sanki Tanrıça Artemis'e taptığım kadar tapabileceğim birisiydi, eşim. Mühür hakikatten böyle mi hissettiriyordu? Yoğun duygular... aşkın içinde boğuluyorum ve nefesim kesiliyormuş gibi. Hafifçe inip kalkan göğsü, ara sıra dudaklarından sızan kısık inlemeleri ve fısıltılı bir şekilde belli belirsiz söylenen adım... çok etkili hissettiriyor. Vücudunun her bir ayrıntısını aklıma işlerken bu kıymetli anların bir kısmını hayatımı anlatarak değerlendirmek istedim.
Babamın zamanında güçlü sürüler arasında Doğu, ikincideydi. Her zaman, en güçlüsü olma ideolojisi yüzünden gözlerini hırs bürümüştü. Ona kendimi kanıtlamak için çok fazla en iyisi olmak istedim. Her şeyi bilmek ve herkesi yenmek... bunun bana kazandıacağı en büyük şeyin babamın sevgisi ve annem olacağını zannediyordum. On dokuz yaşında Taeyong adında beta abim vardı. O çok asi ve özgür ruhluydu. İstediği saatte eve gelir, istediği yere gider, dersleri de eker ama yine de yüksek notu alırdı. Taa ki yangında ölene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf | Taekook
Fanfiction"Çünkü bazen aldığın şekil olduğun kişiyi yansıtır." Seme: Jungkook (Alfa) Uke: Taehyung (Omega)