1 - Av

5.5K 278 180
                                    

Merhaba :)

Evet fem taehyung

***

Asırlardır Batı'dan sorumlu olan Kim sürüsü, Doğudan sorumlu olan Jeon sürüsüyle barış içinde yaşıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asırlardır Batı'dan sorumlu olan Kim sürüsü, Doğudan sorumlu olan Jeon sürüsüyle barış içinde yaşıyordu. Bu barışın getirdiği bazı hediyeler vardı; ortak sınır, dostluklar ve aile bağları. İki sürününde rahat rahat gezdiği o sınırda avlanabillme izni vadı ancak kimse kimsenin avını çalmayacaktı. Sorumluluklarımız her seferinde zor oluyordu çünkü hem ormanımızda hemde topraklarımızda birçok aile vardı. Her ne kadar bazıları barış içinde olsa da aileler arası kavgaları sadece insanlar yaşamıyordu. Hatta öyle ki, bazen düşmanların aşkına ithafen kurulan kainatın bilmecesinin ufak parçaları, her daim artan sevgiden kaynaklanıyordu. Sevgi ve ilgi sürümüz için önemliydi. Onlar için ölüme gidebilecek kadar sadık ve bağlı olmaları tehlikeli bir uyarıydı düşmanlara.

Yıllardır en güçsüz olarak anılan omegalar aslında en sadık ve en sağlam aile kurucularıydı. Her birimizin kanında asil bir kraliçenin safkan kanı dolaşıyordu. Bir omeganın aile kurması ve sürünün devamını sağlaması sadakatin nereden geldiğinin kanıtıydı. Doğurgan bir tür olduğumuz için göğsümüz hafif çıkık ve doğuştan güzel bir vücudumuz vardı. İştah açıcı uzun bacaklar, güzel bir yüz, güzel bir koku, dolgun bir kalça, cazibe ve yemek yapma becerisi. Asırlarca kullandığımız asıl güç her zaman güzelliğimiz, kokumuz ve karakterimiz oldu. İşede yaradı. Tabii her ne kadar masum gözükselerde... masum olmayanı çoktu.

"Taehyung, benim annen... yapma oğlum. Her şey geçecek. L-lütfen."

Hâlâ kulaklarımda yankılanıp dün gibi hatırladığım bu olaylar bana güçlü olmayı ve çok fazla pişmanlık duymayı öğretti. Bazı hataların geri dönüşü olmazdı bu yüzden kontrolü her zaman elde tutmak gerekirdi. Benim bildiğim en iyi şey ise, her zaman kış en çok sır tutmasını bilen oldu. Her şeyin üzerini örttü ve orada gömülü kalmasına izin verdi.

Bazen düşünce denilen bir ormanda kaybolurken buluyorum kendimi. Aklımda dönüp duran sonuç, sadece içimi rahatlatmanın bir sebebinden ortaya çıkmadı mı? Kötü bir çocuk muyum ya da koskoca sürünün başalfasının oğlunu temsil edebilecek birisi miyim?

Güç ne demek? Neden insan güçlü olmak ister? Yıkılmamak için mi yoksa herkesten üstün olmak için mi?

Lafı daha fazla uzatmadan size nerede olduğumu söyleyeyim, avda. Babama layık bir çocuk olabilmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor ve bu kadar çabanın beni bir yere getirmesini istiyordum. Buradaki kocaman ağaçlar ormanı kalabalık göstersede her zaman tercih ettiğim gibi yalnızdım. Kış vaktine yaklaşmıştık ve her zaman kıştan önce (30 - 31 ekim) Güneş Tanrısı Apollon'un ikiz kız kardeşi Ay Tarnrıçası Artemis için yapılan törenlerden birisini yapıyorduk. Sadece bu zamana ait olan tek tören avlanmaydı. Evet, insan yemekleri yediğimiz doğru ama ayda yılda bir avlanma olayımız vardı. Kim olduğumuzu unutmamak için yapılıyordu... asıl benliğimizi. Bir kurt oluşumuzu. Dost sürülerde sürekli geliyordu. Oradan bakınca garip olduğunun farkındayım. Sadece yılda bir kez düzenlenen geleneksel hâle gelmiş bu törende hayvan eti yiyorduk ve kış ayına girmeden önce iki gün sürüyordu. İlk gün avlanılıyor diğer gün tören düzenleniyordu fakat avlanmaya ilk günün gece yarısında da başlanılabilirdi. Ay Tanrıçası Artemis'e adadığımız ufak kurbanlar.... Bilirsiniz, ekosistemi canlı tutmak doğanın alışagelmiş bir kanunu. Pan'ın kurduğu sistemin dengesini bozmak istemeyiz...

Teen Wolf | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin