23- Saflık / Part 2

798 81 115
                                    

Selaam nasılsınız?

Umarım her şey yolundadır.

Normalde sadece Taehyung'un ağzından anlatmayı uygun buluyordum lakin bir dizi için bu hiç kolay değil anlamanızı da zorlaştıracağını düşünüyorum. Hangi türlü beğenirsiniz bilmiyorum. Bu şekilde devam etsem daha iyi gibi geldi.

Bu bölüm biraz uzun olacak hazırlanıın :)

***
"BEACON COUNTY SHERIFF"

Sadece ayın aydınlattığı belli belirsiz görülen ürkütücü ormanın girişindeydiler. Şerifin arabasının farları karanlıkta durmamak adına açılmıştı ve çakar tepe lambaları yanıyordu. Birkaç metre ilerisinde ateşin başında üçüde toplanmış olan biteni anlamaya çalışıyorlardı. Aralarında korkuyla ve endişeyle tir tir titreyen kızın üzerine battaniye örtmüşlerdi. Kadın polis, koyu tenli ve kıvırcık, kısa saçlara sahipti. Dolgun vücudu vardı ve üzgünce kütüğe oturmuş yanında olduğunu belli edercesine kızın sırtını okşuyordu. Şerif ayaktaydı ve kafası oldukça karışıktı. Kızın anlattıklarını aklı almıyordu. 'Bu nasıl mümkün olabilirdi ki?' Diye düşünüp duruyordu yerinde.

"Caitlin, sen ve Emily bir şeyler içiyor muydunuz?" Dedi düşünceli bir şekilde. Eğer madde kullandılarsa halüsinasyon gördüğünden emin olacaktı. Gençler arasında oldukça yaygın hâle gelmişti madde kullanımı. Yaşadığı olayın şokundan kurtulamamış ateşi üzgünce izleyen kız kafasını iki yana salladı.

"Hayır, başka bir şey var mı?" Diyerek iç çekti. Sorularının sonunun bitmesini umut ediyordu. Çok yorgundu ve düşüncelerini toparlayamıyordu fakat gördüklerinin gerçek olduğuna en içten hisleriyle inanıyordu.

"Caitlin?" Daha fazla gerçeği dilinde tutamayıp sakince cevapladı ve battaniyeye iyice sokuldu.

"Ekstazi paylaşmıştık." Ateşi izlemeye devam ededursun; şerif şaşkınca ona bakıyordu. Kaşları yukarı kalkmıştı. Bu insanlar her seferinde aynı şeyi yapıyordu. İlla birinin ağzından kerpetenle laf alması gerekiyordu, değil mi?

"Bu tip maddeler hayal görmeye neden olabilir... başka bir şeyler de eklenmiş olabilir." Diyerek tezini ortaya attı. Eğer genç kızın Ekstazi'sine bir şey katıldıysa gerçekmiş gibi beyni onunla oynuyor olabilirdi. Biraz fazla korkup kendi içinde telaşa girdiğine de bakılırsa kesinlikle o maddeden daha fazlası olmalıydı, bu. Tezi ortaya atsa dahi açıklama için yeterli değildi. Caitlin, güldü ve kafasını yavaşça iki yana salladı. Ona inanmıyorlardı. Kim bir gerçeğe inanmazdı ki?

"Hayal mi gördüm sizce?"

"Parlak gözleri ve sivri dişleri olan bir kız gördüğünü söylüyorsun." Dedi şerif imada bulunarak.

"Pençeleri de vardı." 

"Seni hastaneye götürüyoruz. Ne aldığını öğrenelim." Dediğinde kız hemen şerife bakıp asıl soruyu sordu.

"Peki, diğer üçü? O üç adam?" Yanındaki kadın nazik bir sesle araya girdi. Sanki kırılacak bir cammış gibi konuşmuştu.

"Onları da detaylı anlatman gerek." Dedi ve şerife baktı. Adam kadını mimikleriyle çağırınca ikiletmeden kalktı ve yanına geldi. Birkaç adım ilerledikten sonra şerif fısıldayarak lafa girdi.

"Emily için arama çıkartalım. Pençe ve sivri dişlerden fazlasını öğrenince, o kız için de."

"Ona inanıyor musun?" Şerif yerdeki bakışlarını kadına çıkarttı.

"Bir şey görmüş."

"Birini demek istedin." Dedi ve adam, kadının sözüne karşılık verin bir nefes aldı. 

Teen Wolf | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin