11. BÖLÜM "Çağan."

1.4K 123 18
                                    


11. Bölüm "Çağan."

🎼Mark Eliyahu - Journey🎼

Instagram; huysuzkartanesi

Merhabalar bu bölüm bir geçiş bölümüdür. Keyifli okumalar....


Dudaklarımın üzerindeki dudaklar birkaç saniye sonra kaybolduğunda ben öylece kilitlenmiş kalmıştım. Baha benden bir tepki beklemiyor olacak ki hemen geri çekilmişti zaten. Tuvaletin kapısını açıp bana doğru döndü. Gözlerimin içine bir iki saniyeden fazla bakamayıp önüne döndü.

"Hadi Çağan'ı da alalım gidelim."

Hala şaşkındım ve tam olarak ne yaptığımı bilmiyordum. Kafam kendiliğinden hareket edip Baha'yı onaylarken şaşkınlıkla arkamı döndüm. Heyecandan vücudum titriyordu.

"Ben, bir lavaboya gireceğim, sen Çağan'ı al."

"Tamam." Baha benden bu cevabı bekliyormuşçasına hızla uzaklaştı kapıdan. Hızla aynaya döndüm.  Lavaboya ellerimi koyup yüzüme bakarken, kıpkırmızı olan elmacıklarımla ne yapacağımı şaşırdım.

"Hayır Akasya! Bak sakın!" Kendime söylediğim bu sözlerin ardından gözlerimin önüne Baha'nın beni öptüğü sahneyi geldi, kalbim tekrar büyük bir coşkuyla atmaya başladı. Musluğa elimi tutup suyun akmasını sağladım, hızla yüzümdeki kızarıklığı yok etmek için avucuma suyu doldurdum ve yüzüme çarptım. Birkaç kere yüzümü yıkadıktan sonra normalleşmeye başlayan vücudumla hemen ellerimi ve yüzümü kurulayıp tuvaletten çıktım.

Olay yerine geri döndüğümde birkaç polis çalışanları sorgularken birkaç tanesi de mekândaki müşterilerden ifade alıyordu. Kızların yanına yaklaşınca onlarla göz teması kurdum. Bana doğru hızla gelen kraliçelere gülümsedim. Üçümüzün kolları birbirinin etrafında olunca büyük bir nefes alıp verdim.

"Akasya iyi misin?"

"İyiyim kızlar. Siz?"

"Bizde iyiyiz. Seni öyle görünce çok korktum."

"Şimdi daha sakinim."

Kollarımız birbirinden ayrılınca bana doğru eşyalarımla gelen Ahu'ya gülümsedim. Benim daha iyi olduğumu bildiğini biliyordum. Maalesef yine de yüzünde tedirgin bir ifade vardı.

"Akasya iyi misin?"

Onu kollarımın arasına çekip iyiyim diye fısıldadım. Derin bir nefes alınca vücudunun ne kadar gergin olduğunu fark ettim.

"Asıl sen iyi misin?"

"Ben iyiyim. Yalnız şerefsiz adam Hakan'ı göstererek şikâyetçiyim diye bağırıyordu."

"Merak etme halledeceğiz."

"Akasya Hanım?"

Kızların yanında bulunan polisin adımı siz misiniz gibi söylemesiyle, "Evet, benim." dedim.

"Bizimle karakola gelmeniz gerekiyor hanımefendi. İfadeleriniz alınacak."

"Tamam, baş komiserim. Eşimi bekliyorum."  Polis başını sallayıp uzaklaşınca kızların hepsi bana merakla bakmaya başladı.

"Eşim mi?"

"Evet. Bana öyle bakmayın! Zaten size söylemiştim düşünüyorum diye."

Ahu kraliçelerin üzerime gelmelerini engellemek için konuşmaya başladı.  "Hadi gidelim bari."

Ben Ahu'dan çantamı ve çizim dosyamı alırken, kızlar da kendi eşyalarını almaya gittiler. Bana doğru yaklaşan adım sesleriyle bakışlarım sesin geldiği yönü buldu. Baha'nın elini tutmuş Çağan'la bakışlarımız buluşunca bana büyük bir merakla baktığını fark ettim. Baha'nın annesi olduğunu hatırladığım kadın bana doğru yaklaşıp beni kollarına alınca şaşkınlıkla bakakaldım.

BAL GİBİ SEVDA  (Devam edecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin