İyi okumalar bebeklerim💜✨
19 Mayıs 2008
Arda 5 yaşına gelmişti. O zamana kadar her gün babasının annesini dövdüğünü gördü. Her gün o narin ve minnacık elleriyle annesinin göz yaşlarını sildi. Her gün babasının annesine ettiği küfürleri duydu. Her gün daha çok ağladı.
Arda hiç baba sevgisi görmemişti. Bir yanı buruktu fakat annesi vardı. Annesine çok düşkündü Arda. Bir kez bile babasına baba dememişti. Baba sıfatına yakışan biri değildi çünkü o adam. Arda 5 yaşında olmasına rağmen, çoğu şeyi anlayabiliyordu.
"Anne, nerdesin?" diye tahta kapıdan içeriye seslenmişti.
"İçeriye gelme oğlum bekle biraz daha." demişti içerden annesi.
"Anne ne yapıyorsun merak ediyorum." dedi Arda kapıdan.
"Bekle azıcık daha oğlum." dedi.
Arda heyecanlıydı, annesi onu kapıya çıkarmış ve burda beklemesini söylemişti.
"Gel benim bebeğim." dedi annesi.
"Anne artık ben bebek değilim. Kocamaaannn adam oldum." dedi, kapıdan içeri girerken.
Annesine baktığında, elinde 5 mumlu bir pasta vardı. Arda'nın hemen gözleri dolmuştu. Doğum günü 2 gün önceydi ama her zaman bir ki olaylar olduğu için tabikide kutlanmamıştı.
Arda sevinçten annesinin kucağına atlayacaktı ki abisi tutmuştu.
Sakin ol kardeşim pastayı düşüreceksin." dedi ve Arda'nın saçlarını karıştırdı.
Pasta öyle büyük bir şey değildi. Güler Hanım kendi çabalarıyla bir şeyler yapmıştı.
"2 gün geç oldu ama olsun bak sana güzel bir pasta yaptık." dedi annesi.
Arda ağlamaya başlamıştı. Annesi bir anda ağlamaya başlayan oğlu yüzünden gözleri dolmuştu. İçinden 'Teşke size daha güzel bir hayat sunma fırsatım olsa' demişti.
"Arda oğlum hadi ağlama gel bakalım buraya. Bak mumlar sönecek gel hemen üfle." dedi annesi.
Arda gözyaşlarını durdu ama hıçkırıkları durmadı. Yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Hemen pastayı üfledi.
"Dilek tutsaydın oğlum." dedi annesi.
"Benim tek dileğim sizsiniz anne." dedi Arda.
Güler Hanım pastayı küçük tahta masanın üstüne koydu. Üç çocuğuna da doya doya sarıldı, öptü.
"İyi ki varsınız canım evlatlarım." dedi. Ağlamak istiyordu ama bu güzel günde çocuklarını üzmek istemiyordu.
"Hadi bakalım pastayı kesip yiyelim." diyerek ayrıldı Gülsüm.
"Gülsüm kızım, boğazına çok düşkünsün." dedi annesi ve hep birlikte gülmeye başladılar.
Saat çok geç değildi yani babalarının gelmesine çok vardı. O gelmeden tüm her şeyi yapmak istiyordu Güler Hanım.
Pastayı kesip tabakları uzatmıştı çocuklarına. Hepsi güzel bir şekilde pastayı yemişlerdi.
"Anne çok güzel olmuş pasta." dedi.
Hava kararmaya başlamıştı. Duvarda ki saate baktılar. Hepsi hemen yataklara koşmuştu. Döşekler zaten yerde hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] [Daddykink] "Koca Adam ve Küçüğü'nün hikâyesi." [🏳️🌈]