Güzel bir dönüş için güzel bir bölüm olacağını düşünüyorum. Uzun bir bölüm olacak.
Bu kitaba da verdiğiniz destek için teşekkür ederim...❤️
Medyayı okurken dinleyebilirsiniz.
İyi okumalar delilerim✨💜
3 Hafta önce~
Arda'yo Bartın evine bırakmıştı. Bartın'ın biraz daha misafir kalma fikrini, Arda kabul etmemiş ve evinde kalmak istemişti.
Arda eve geldiğinde herşeyin aynı olduğunu gördü, hiç bir farklılık yoktu. Oturup ağlamak istiyordu ama ona bile hali yoktu. Zaten vücudu ve bedeni kötü durumdaydı. Her hareketinde canı yanıyordu.
Yavaş yavaş odasına gitti ve yine yavaş bir şekilde yatağına yattı. Kendisini çok berbat hissediyordu.
O gün onu döven kişiler, abisinin kumarda kaybettiği şerefsizlerdi. Güler Hanım'ı bile bunun için satmıştı şerefsiz abisi. Şimdide Arda'yı istiyorlardı. Ya abisi borçlarını ödeyecekti ya da Arda'yı alacaklardı. O gün de iyi bir dayak yediğinde anlamıştı ne kadar ciddi olduklarını.
Arda o sahneleri düşünerek uyuya kaldı.
....Gözlerini açtığında saatin çok olduğunu bilmiyordu. Güneş doğmaya yakın olduğu belliydi sadece. Yavaş bir şekilde yataktan kalktı. Her yerine birden ağrı saplanınca bağırmıştı. Zar zor nefes alıyordu şuan.
Yatağa geri oturduğunda derin ve yavaş bir şekilde nefes aldı. Acısı biraz dindikten sonra ayağa kalktı. Evde yine ses yoktu. Arda yine tekti ve yine annesinin başka kişilerin koynunda uyandığı bir sabaha gözlerini açmıştı.
Görmese bile bunu bilmek ve bir şey yapamamak acı vericiydi. Arda'nın elinden hiç bir şey gelmiyordu. Annesini ordan kurtarmak istiyordu ama Güler Hanım kendinde bile değilken, nasıl annesini ordan kurtarabilirdi.
İyileşene kadar okula gitmeme kararı aldı. Zaten dersleri mükemmeldi ve devamsızlığı hiç yoktu. Eğer bu halde okula giderse hiç iyi olmazdı.
Arda yorulduğunu hissediyordu. Herkesten her şeyi saklamak onu yoruyordu. Hiç bir sorunu yokmuş gibi gülmek ona artık ağır geliyordu. Oysa bilselerdi içinde kopan fırtınaları. Bilselerdi bu yaşta yaşadığı acıları...
...
4. gün ~
Arda'nın o gün telefonu zarar gördüğü için 4 gündür kimseye ulaşamıyordu. Çok emindi arkadaş grubu çok endişelenmişti ama onları arayamıyordu. Hâlâ yüzünde çürükler olduğu için okula da gidemiyordu. Kimse de evini bilmediği için hatta yanlış adres bildikleri için, Arda'ya ulaşamıyordu.
4 gün boyunca Arda'nın hayatında hiç bir şey değişmemişti. Evde yine yalnızdı, kimse gelip gitmiyordu. Her şeyi bu sakat haliyle kendisi yapıyordu. Kendini biraz daha toparladığı için şuan iyiydi ama yinede kaburgaları acıyordu.
Sadece çok fazla düşündüğü birisi vardı. Aklını sürekli kurcalayan kişi, Bartın'dı.
Bartın'da sürekli hissettiği bir şeyler vardı. En ağır basanı güvendi. Sanki onun yanında olduğunda kimse ona dokunamayacak, kimse onu kıramayacak gibi hissediyordu.
Diğer hissettiği ise şefkatti. Baba şefkati diyecek gibi oluyordu ama hayatı boyunca bir kez bile babasının onu sevdiğini ve şefkat gösterdiğini bilmiyordu. Bartın'da o şefkati hissediyordu ama bilmediği, tatmadığı için hiç bir şeye yoramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] [Daddykink] "Koca Adam ve Küçüğü'nün hikâyesi." [🏳️🌈]