SANA SIĞINDIM

8.8K 639 167
                                    

Medyayı dinlerseniz iyi olur... Tamamen bu şarkıyı dinleyerek yazdım...

İyi okumalar delilerim✨💜

Arda biraz kendini toplardığı zaman yerine geçti ve gözlerini kapattı. Bartın yanına bakıp, arabayı çalıştırdı. Arda bugün geçmişinde ki her şeyi gömmüştü.

Eve geldiğinde Bartın arabayı durdu. Arda'nın kapısını açtı, tam kucağına alacaktı ki gözlerini açtı. Bartın uyandığını görünce geri çekildi ve kapıyı tuttu.

Arda arabadan indi ve bekledi. Bartın arabayı kilitlediği zaman kollarını açtı. Bartın ilk başta ne olduğunu anlamadı ama sonra kucağına gelmek istediğini anladı.

Evin anahtarını cebinden çıkardı ve kucağına aldı. Arda hemen ayaklarını beline ve kollarını da boynuna doladı. Bartın rahatsız etmemek için ellerini, Arda'nın beline sardı.

Arda kafasına omzuna koydu ve gözlerini kapattı. Bartın kapıya doğru yürüdü. Şuan kimse onları görmüyordu. Gerçi görselerde Bartın'ın umrunda değildi.

Kapıya geldiğinde açtı ve ayakkabılarını çıkarıp, kapıyı kapattı. Arda'nın da ayakkabılarını çıkarıp, salona geçti. Koltuğa oturup, ellerini Arda'nın bel boşluğuna koydu.

"Aç mısın?" diye sordu Bartın yumuşak bir sesle.

"Hayır değilim." diye cevap verdi Arda yorgun bir sesle.

"Uyumak ister misin?" diye sordu Bartın bu sefer.

"Birlikte olursa olur. Güvenli hissettiğim yerde olmak istiyorum." dedi Arda boğuk ses tonuyla.

"Tamam olur küçüğüm." dedi ve ayağa kalktı Bartın.

Kendi odasına gitti ve kapıyı kapattı. Evi gibi odası da simsiyahtı, göz gözü görmüyordu. Işığı açmadan artık ezberlediği yatağına gitti.

"İn istersen öyle yat." dedi Bartın.

Arda kafasını iki yana salladı. İnmek istemediği apaçık ortadaydı. Bartın yavaş yavaş sırt üstü yattı ve Arda'nın sıkı bir şekilde belinden tuttu. Şuan tam üstünde yatıyordu.

Arda ayaklarını düz bir şekilde uzattı ve biraz kendisini yukarı doğru çekti. Bartın'ın bedeninin üstünde minicik duruyordu. Arda'nın o hareketine karşı Bartın yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirdi.

Arda kendisini biraz daha çekti. Dirseklerini Bartın'ın kafasının iki yanına dayayıp, kendisini çok az havaya kaldırdı ve gözlerinin içine baktı.

Bartın daha ne olduğunu bile anlamamıştı. Boş ama ışıltılı gözlerle bakıyordu Arda'ya.

"Her şey bitti." dedi Arda birden.

"Bugün senin sayende geçmişimle yüzleştim ve hepsini öldürdüm. O adamı ilk gördüğümde, senin arkana saklandım çünkü sana inandım. Senin beni koruyacağına inandım ya da inanmak istedim. Belki bunu demem saçma olacak ama o adamın bana yapmadığı babalığı sen yaptın. Beni korudun, bana baktın. Senin hayatında bir hiç olmama rağmen hemde." dedi Arda.

"Sen benim için hiç bir şey değilsin. Sen benim küçüğümsün unutma bunu. Verdiğin ve yaptığın her şeyin arkasındayım." dedi Arda'nın gözlerinin içine bakarak.

"Sende benim için Koca Adam'sın. Bunu yapmak zorunda değilsin ama beni bırakma olur mu? Kimsem kalmadı. Ben sana sığındım." dedi ve Bartın'ın yanağını öptü Arda.

Koca adam neye uğradığına şaşırdı. Kirpiklerini kırpıştırıp durdu. Arda'nın belinde ki ellerini biraz sıktı ve yerinden kıpırdandı.

"Senin için her zaman burada olacağım. Hayatıma nasıl ve ne zaman girdin bilmiyorum. Fakat bildiğim tek bir şey var seni hayatımdan çıkarmak istemediğim." dedi ve ellerini Arda'nın belinden sırtına doğru sürterek çıkardı.

Arda gözlerini kapattı ve sessiz kaldı. Bir kaç saniye geçtikten sonra gözlerini açtı ve Bartın'ın gözlerinin içine baktı.

"Bende seni kaybetmek istemiyorum. Seni de kaybedemem Koca Adam." dedi ve dirseklerini indirip, pozisyon izin verdikçe sarıldı.

Bartın'da sırtında sıkıca sarıldı. İkisi de o pozisyonda gözlerini kapattı. Arda güvenli yerde uyuya kaldı. Fakat Bartın ufak bir temas da olsa heyecanlanmıştı.

Gözlerini kapattıkça üstünde yatan küçüğü aklına geliyordu. Fakat hiç uygun şekilde olmuyordu.

Ahh Bartın ahh Koca Adam... Bu Arda seni yakar yakar kül eder annemmm...

Umarım beğenirsiniz...🏳️‍🌈

YALANCI •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin