ÖLÜMLE BURUN BURUNA

7.5K 506 55
                                    

İyi okumalar delilerim✨💜

Hastaneye geldiklerinde Bartın hemen ameliyata alındı. Arda ise normal bir istirahat odasına alınmıştı.   Caner dolu gözlerle ameliyathanenin önünde bekliyordu. Birazdan polisler gelir ifadesini alırdı.

Ailesini araması lazımdı. Bu yüzden elini telefonuna attı ama aklına gelen şeyle durdu. Ailesi yurtdışındaydı ve söylese bile, o önemli işleri çocuklarından önce geldiği için gelmezlerdi bile. Gözyaşları zaten akmaya hazır olduğu için tutamadı ve ağlamaya başladı.

Bartın'ın aldığı bıçak darbelerini gördüğü zaman dili tutulmuştu. Arda'yı gördüğüne bile şaşırmamış, hemen ambulansı aramıştı. Arabadan çıkıp abisinin yanına geldiğinde tek yaptığı Arda'yı sakinleştirmekti ama onu bile becerememişti.

Bartın ambulansa kaldırıldıktan sonra Arda bayıldığı zaman ne yapacağını bilememiş, eli ayağına daha fazla karışmıştı.

"Neden her şey üst üste geliyor?" dedi Caner yakarışta bulunarak. Canı çok yanıyor, kendisini suçlu hissediyordu. Eğer abisine bir şey olursa kendisini asla affedemezdi.

Yaklaşık 10-15 dakika sonra polisler gelmişti. Caner gözyaşlarını silip kendisini toparlamaya çalıştı. Sorulan soruları tek tek cevapladıktan sonra polisler geçmiş olsun diyip gittiler. Sandalyeye oturdu ve başını ellerinin arasına aldı. Bekliyordu tek yaptığı beklemekti ama içeriden ne çıkan ne de haber veren vardı. Beklemekten kafayı yiyecek noktaya gelmişti.

"Durumu nasıl?"

Gelen cılız sesle kafasını kaldırdı ve sesin geldiği yöne baktı. Arda'yı gördüğü zaman ayağa kalktı ve yanına gitti. Zar zor tuttuğu gözyaşları çeşmelerini açmıştı. Arda zaten dokunsan ağlayacak nokta da olduğu için o da ağlamaya başladı. Birlikte sarılarak ağlayan ikiliyi, içeriye elinde kan poşetleriyle koşarak giren hemşire bozmuştu.

Caner hemen "Ne oluyor? Abim iyi mi?" diye sormaya başlamıştı ama hemşire bir cevap bile vermemişti.

Arda yere çökerek daha fazla ağlamaya başladı. Üstünde hâlâ Bartın'ın kanı olan kıyafetler vardı. İçinde ki umutlar tek tek ölmeye başlamıştı. Herkes gibi Koca Adam'ını da kaybedecek miydi? Kaybetme korkusu tüm bedenini sarmış ve nefes almasını zorlaştırıyordu.

"Sende mi gideceksin Bartın?" dedi gözyaşları durmazken.

"Şşşhh ağlama. Bak abimle aranda ne geçti bilmiyorum ama o güçlüdür Arda. Kolay kolay pes etmez ve bizi yalnız bırakmaz." dedi Caner ama onunda gözyaşları durmuyordu.

İkisi de yürekleri ağzında, gözlerinde yaşlarla saatlerce beklediler. İkisi de birinin çıkıp durumu hakkında en ufak bir şey demesini bekledi fakat ne içeriden çıkan, ne de durumdan haber veren vardı.

Arda yağmurda kalan küçük bir serçe gibi titremeye başladı. Kafasında milyonlarca düşünce vardı ama sonu hep Bartın'a çıkıyordu.

"Caner ne oluyor?" dedi zar zor konuşarak. Saatlerdir konuşmadığı ve ağladığı için sesi kısık çıkıyordu.

"Bilmiyorum Arda, hiç bir şey bilmiyorum." dedi Caner isyan ederek. Ağladığı için sesi çatallaşmıştı.

Caner kolidorda volta atarken, Arda başını ellerinin arasına almış, gözyaşı döküyor ve titriyordu. Ameliyathanenin kapısı açıldığı an, ikisi de bu anı bekliyormuş gibiydi.

Caner hemen doktorun yanında bitti. Arda aniden koltuktan kalktığı için başı dönmüştü. Hemen kendini toparladı ve o da dokturun yanına gitti.

"Abimin durumu nasıl?" direkt saatlerdir cevabını merak ettiği soruyu sordu Caner.

"Şuan durumu riskli, ameliyat zor geçti. Çok fazla kan kaybı yaşamıştı. Durdurmayı başardık, elimizden gelenin en iyisini yaptık. Gerisi hastanın bünyesine bağlı. Hayati riski atlatana kadar yoğun bakımda kalacak. Çok geçmiş olsun." Doktor açıklamasını yaptıktan sonra gitmişti.

Caner derin bir nefes verirken, Arda zar zor durdurmaya çalıştığı gözyaşları, yeniden şelale gibi akmaya başladı. İçinde ki korku hâlâ geçmemişti. Derin bir nefes almak istiyor ama boğazında takılı kalıyordu.

Bartın'ın ona Küçüğüm dediğini duyana ve saçlarını okşayarak 'Ben senin yanındayım' kelimesini duyana kadar da o yumru geçmeyecekti.

Koca Adam'ını geri istiyordu...

Şu kısmı yazana kadar öldüm... Zor olduğundan değil, Bartın'ı öldürmemek için. Çok kendimle çaba harcadım sonra Arda'ya kıyamadım...

Umarım beğenirsiniz...🏳️‍🌈

YALANCI •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin