Özel Bölüm 2: GECELİK

6.8K 264 104
                                    

Merhaba delilerim yeniden Arda ve Bartın için buradayım. En son özel bölümü bir yıldan fazla olmuş atalı. Bir yılda çok fazla şey değişti ama yine de Arda ve Bartın benim için aynı kaldı.

İyi okumalar diliyorum💜

3 yıl sonra~
Yazarın ağzından~

Aradan geçen onca yıl olmasına rağmen, Arda ve Bartın hâlâ aynıydı. Aralarında ki ilişki değişmemişti ve Caner ise bu durumu kabullenmişti. En yakın arkadaşının ve abisinin mutlu olması ona yetiyordu.

Bazen Caner evde olduğunda bile, Bartın utanmadan Arda'yı kucağına alıyordu. Caner alışmış olsa da Arda hâlâ utanıyordu.

İkisi birbiriyle tüm kozlarını paylaştıktan sonra, mutlu olmaya söz vermişlerdi. Ne olursa olsun birlikte halledecekler ve bir şey saklamayacaklardı.

Bartın acı çekmişti ama Arda çok daha ağır şeyler yaşamıştı. Bu yüzden Bartın, Arda'ya söz verirken kendine de söz verdi. Bir daha küçüğünü kimsenin, hatta kendisinin bile üzmesine izin vermeyecekti.

"İyi misin?" Kucağında ki çocuğun konuşmasıyla gözlerini ona çevirdi.

"İyiyim, yerin çok rahat galiba?"  diyerek güldü.

Bartın çizim yaparken, Arda bir anda gelmiş ve kucağına oturmuştu. Bacaklarını yandan sarkıtıyor ve elleri ile saçlarıyla oynuyordu. Fazla rahatsız olmasın diye de vücudunu tamamen ona yapıştırmış ve ses çıkarmıyordu.

"Oldukça rahatım. Senin işin bitti mi?" sıkılmış ses tonuyla konuştu.

"Daha bitmedi bebeğim. Sen git yat ben bitirince yanına geleceğim." kalemi elinden bıraktı ve Arda'nın yanağına götürdü. Burnunun ucunu öptükten sonra okşamaya başladı. Arda ise hissettiği sıcaklık ile mayışmaya başladı.

"Yok birlikte gidelim. Sensiz uyumak işkence gibi yanımda sen olduğunda daha hızlı uyuyorum, biliyorsun." devam eden bir kaç kabusu vardı. Bu yüzden uyandığında yanında Bartın olmazsa, endişeden ölecek gibi oluyordu.

"O zaman biraz daha bekle benimle bebeğim." dudağına hızlı bir öpücük kondurup işine devam etti.

Normalde Arda'yı direkt yatırırdı ama yarın sabah sunuma çıkacak çizimlerdi. Normalde tasarlama ekibi vardı ama star parçaları Bartın kendisi yapardı.

Bir kaç dakika sonra Arda dayanamadı ve yerinden kalktı. Bartın gitmesine izin verip çizime devam etti. Neredeyse bitmek üzereydi. Hızla çizmeye devam etti.

Arda'nın aklında ise bin bir tilki vardı. Kıyafet dolabına yöneldi ve aradığı kıyafetleri bulup giyindi. Aynaya baktığında oldukça nefes kesici duruyordu.

Eline aldığı ayakkabılarla sessizce holde yürüdü. Bartın'a biraz yaklaştıktan sonra elinde ki ayakkabıları giydi. Bu sefer ayakkabıların sesi odada yankılanmaya başladı.

Sessiz odaya dolan topuk sesleri ile Bartın kafasını çiziminden kaldırdı. Karşısında ki gördüğü manzara ile şok geçirmişti.

"SİKTİR!"

Ağzından çıkan sadece buydu ve gerçekten şuan kocaman bir siktirdi. Arda üstüne beyaz bir dantelli gecelik gitmişti. Altında ise hiç bir şey yoktu. Sadece geceliğini kapattığı özel bölgeleriydi. Kalçasının yarısından fazlası bile açıktı. Ayakkabı ise oldukça baştan çıkarıcıydı.

Bartın'ın özel olarak Arda için çizdiği ve yine özel olarak onun için elleriyle yaptığı topuklu ayakkabılar vardı.

(Bölümün adı Tasarım, orada çizdiği ayakkabı var.)

YALANCI •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin