Bu bölüm full Bartın olacak. Ayrıca bu bölümde birisine sürpriz yaptım. Umarım okuyunca çok sevinir.
Medya Bartın'ın çizdiği tasarım.
İyi okumalar bebeklerim✨💜
Bartın, her sabah 06:30 da uyanır, sporunu ve kahvaltısını yapar işe öyle giderdi. Çok fazla dakik biriydi. Caner'e bile bu yüzden kızmışlığı vardı. Hiç kimse için kurallarını değiştirmez ve taviz vermezdi.
Monoton bir hayatı vardı ama onun için öyle değildi. Bu hayatı yaşamayı çok bayıla bayıla sevmese de, alışmış ve bir düzen kurmuştu. Artık bunlar onun için birer sorumluluktu.
Yine aynı saatte kalmış, sporunu yapmıştı. Kahvaltısını da yaptıktan sonra evden çıkmıştı. Şirkete de tam vaktinde ulaşmıştı. Şirkete giriş yaptığı anda sekreteri Şengül Hanım hemen yanına gelmişti.
"Yerine geçebilirsin sen." dedi Bartın otoriter bir sesle.
"Tamam efendim." dedi üzgün bir ses tonuyla. Bu şirkete geldiğinden beri Bartın'a yanaşıyordu fakat Bartın yüz vermiyordu.
Bartın odasına gidip kapıyı kapattı. Masanın üstünde ki evraklara baktı ve bugün çok fazla meşgul olacağını anladı fakat bu onun için sorun değildi. Zaten sabahlamaya ve çalışmaya alıştıktı.
...
Bartın Kara, 38 yaşında, Ayakkabı tasarım şirketi vardı. Bu şirketi kendi emekleriyle kurmuştu. Ne babadan ne de anneden yardım almıştı. Bu zamana kadar çok fazla çaba vermişti. Buraya kadar tırnaklarıyla kazıya kazıya gelmişti bir diğer değişle.
Kendisi hiç bir zaman yüksekte görmezdi, bu yüzden daha fazla çalışırdı. Nişanını iptal ettiği dönemden sonra, daha fazla asılmıştı işlerine. Özel hayatı yoktu, hayatında ki tek kişi kardeşi Caner'di.
...
Bir kaç evrak işini bitirdikten sonra tasarımları görmek için sekreterini aradı.
"Şengül odama yeni tasarımları getir." dedi ve telefonu kapattı.
Biraz zaman geçtikten sonra Şengül odaya girdi ve elinde ki dosyayı biraz eğilerek Bartın'ın önüne bıraktı.
"Şengül sadece işini iyi yaptığın için bir şey demiyorum. Çıkabilirsin." dedi ve dosyayı eline aldı.
Şengül anlamıştı ne demek istediğini, o yüzden bir şey demeden odadan çıktı, biraz üzülmüştü.
Bartın 1 saat kadar tasarımlara baktı. Hatalı çizilenleri eledi, diğerlerini aynı dosyanın içine koydu. Dosyayı masanın kenarına koyduktan sonra, eline bir kağıt kalem aldı.
Gerçekten uzun bir aradan sonra almıştı eline. Nişanlısının onu aldattığını öğrendiğinde beri yani 3-4 yıldır çizim yapmıyordu.
...
Yaklaşık 2-3 saatin sonunda çizim yapmayı bitirmişti. Tasarladığı ayakkabıya baktığında, bu ayakkabı neden çizdiğini sorguluyordu. Oysa aklında ki tüm oklar Arda'yı gösteriyordu. Bartın kafasını ellerinin arasına aldı ve kendi kendine konuştu.
"Aklımı neden bu kadar kurcalıyorsun çocuk?"
Bu bölüm kısa çünkü canım istedi. Böyle olaylı bölüm yazmak istemedim azıcık Bartın'ın dünyasına gidelim dedim.
Umarım sizde benim gibi düşünüp beğenirsiniz...🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] [Daddykink] "Koca Adam ve Küçüğü'nün hikâyesi." [🏳️🌈]