פרק 1: התחלה חדשה | חלק ראשון

315 33 22
                                    

פלוגת חיילים צעירים של ממלכת האדמה יושבים במחנה שלהם. הם תשושים. חלקם יושבים ביחד, חלקם לבד, אחד מהם מנקר, ואחד מהם משייף את חרבו בעייפות...
חייל אחד, גבוה, עם שיער חום בהיר ועיניים כחולות מגיע בריצה.
"האווטאר הביס את שליט האש!" הוא קורא לחבריו, "הנסיך צוקו עלה לשלטון! המלחמה הסתיימה!"
אחד החיילים , המחזיק מימייה בידו, קם באיטיות ומפנה את ראשו באיטיות רבה אל החייל מבשר הבשורה. "חוזרים הביתה?..." הוא שואל, כמתקשה להאמין.
"חוזרים הביתה!!!" עונה לו החייל בלהט.
החיילים קמים בהתרגשות. "חוזרים הביתה! חוזרים הביתה!" הם קופצים יחד ואחד על השני, משפריצים מים אחד על השני ומורידים חולצות. "חוזרים הביתה! חוזרים הביתה! חוזרים הביתה!"

* * * *

טוף, סוקה, קטרה, אנג וסוקי יושבים בסלון מפואר מאוד בארמון אומת האש. הם לא נמצאים בבית משפחת המלוכה, צוקו לא הכניס אותם לשם.
צוקו מגיע.
"צוקו, שמע בדיחה!" קורא לו סוקה.
סוקי כבר מתחילה לצחוק.
"איזה מספר... הוא מספר לוהט?"
צוקו לא עונה.
"חמש! חמש!" קורא סוקה.
"איפה הבדיחה פה?.." שואל צוקו ברצינות רבה.
"חמש! חם-אש! הבנת?"
"אה... אני לא בטוח שהבנתי ..."
"לא, כי אתה יותר טוב- התה לא 'מותא' חן... בעיני..." מחקה סוקה את צוקו.
כולם צוחקים חוץ מסוקי שלא מבינה על מה מדובר וגם חוץ מצוקו , שלא בדיוק צוחק ממשהו עכשיו, בשל כל הלחץ המוטל עליו.
צוקו מתיישב על הספה באנחה קלה.
"מה קרה?" שואלת קטרה.
צוקו נאנח שוב:" חסרים לי המון אנשים... הרוב תומכים של אבא שלי ולא מוכנים לעבוד תחתיי ו, טוב, גם אני לא רוצה... אני מנסה קצת לחדש את הדרג המדיני."
"אני בטוח שתמצא בקלות." מעודד אנג.
"זה לא כל כך קל, אנג. אנחנו באומת האש. אומת האש. אומת האש שפתחה במלחמת מאה השנים. דורות של אנשים כאן מאמינים וחונכו בדרכים שהמשפחה שלי הכתיבה להם."
"אתה מתכנן שאנג ייקח כשפות מעוד אנשים?" שואלת טוף.
"אין מצב שאני עושה את זה שוב." אומר אנג.
"אין צורך שתעשה." משיב צוקו.
"אבל אתה בעצמך אמרת שיש לך המון מתנגדים." אומרת טוף.
"נכון, אבל לא צריך שאנג ייקח להם את הכשפות. אני לא רוצה לפעול דרך הפחדה; ואם נעשה את זה- זה מה שיקרה. זה ישדר לאנשים שאם הם לא יתמכו בי, זה מה שיקרה להם. אני לא רוצה שאנשים יעשו או לא יעשו דברים מתוך פחד."
"אני חושבת שיש לי רעיון." אומרת קטרה.
"מה?" שואל צוקו.
"אולי תבקש מג׳ונג ג׳ונג להצטרף אליך."
"ג׳ונג ג׳ונג? ג׳ונג ג׳ונג לין, העריק?" תוהה צוקו. "את חושבת שהוא יסכים?"
"אני חושבת שכן... הוא חלק מהלוטוס הלבן..."
"טוב, תודה, רעיון ממש טוב, קטרה!" הוא מחייך אליה.
קטרה מחייכת ומסמיקה מעט.
"מישהו מוכן להסביר לי מי זה הג׳ונג ג׳ונג הזה שאתם כל הזמן מדברים עליו?!" רוטנת טוף.
"פגשנו אותו שלשום, טוף." אומר סוקה, "הוא היה המורה הראשון של אנג לכשפות אש. ליום אחד." הוא מוסיף.
"מישהו זוכר בכלל איך הכל התחיל?" מהרהר סוקה.
"הכל התחיל כשסוקה לא פנה שמאלה." אומרת קטרה.
סוקה:" היי, אם לא הפניה שלי לעולם לא היינו מוצאים את אנג." הוא מצטדק.
"הכל-בזכות-סוקה-!" קוראת טוף במחיאות כפיים.
"זה עדיין לא היה שמאלה..." אומרת קטרה.
"תיכף אני אראה לך מה זה שמאלה!" הוא קופץ על קטרה.

אווטאר פאנפיק: ספר ראשון: תחילתו של עידן חדשWhere stories live. Discover now