פרק 3: כשפיות המים | חלק שני

183 19 14
                                    

מיי שוכבת במיטתו של צוקו בעוד שנשמעים מים זורמים מהמקלחת הצמודה אל החדר. "אז אמרתי לה שלא תלך, כאילו, אם היא אלרגית..." מספרת מיי. צוקו יוצא מהמקלחת, לבוש במכנסיים וללא חולצה. הפצע בחזה שלו חשוף והוא מחזיק תחבושת ביד. "מיי... את יכולה לעזור לי?.. עם התחבושת?.." הוא מבקש בעייפות.
מיי מסתכלת עליו וקמה.
היא לוקחת את התחבושת מהיד שלו ומתחילה לחבוש את החזה שלו.

* * * *

הפיראטים נמצאים בסיפון הספינה שלהם. טוף עומדת על קרש מעל המים בידיים קשורות. קטרה ואנג קשורים בידיהם ופיראטים שומרים עליהם מכל הצדדים.
"טוף, אני כל כך מצטערת..." אומרת קטרה בקול חנוק. גם אם היא תעשה כשפות מים זה לא יעזור מפני שטוף לא יודעת לשחות...
"זה בסדר, קטרה..." אומרת טוף אך ניכר שהיא מתוחה ומפוחדת.
"ועכשיו, כאות ניצחון, נשליך את החברה שלכם למים." מכריז הקפטן.
פיראט אחד, עם מטפחת לבנה לראשו, מתקרב לטוף, אל צווארה, "מילים אחרונות?"
לפתע פתאום דיאנה מגיעה בריצה:" לא, אבא!" היא קוראת ונעמדת מול הקפטן.
"דיאנה?.." אומר הקפטן, "מה את עושה? לכי מפה מיד."
"לא." היא עונה.
"מה זה?!"
דיאנה לוקחת מפיראט שעומד לידה את האקדח שלו. הוא כלל לא ציפה לכך והוא המום.
היא מצמידה את האקדח לרקה שלה.
"אם היא תמות, תאבד גם אותי." אומרת דיאנה אל הקפטן.
"דיאנה, אל תעשי משהו שתתחרטי עליו!" אומר הקפטן בנימת ציווי.
"אני אתחרט אם אני אתן לך להרוג אותה."
"דיאנה, תורידי את האקדח הזה!"
ולפתע סוקי תוקפת את הקפטן מאחור. הוא נבהל מאוד. דיאנה מחייכת, מורידה את האקדח מרקתה ותוקפת את הפיראט הקרוב ביותר אליה. אנג וקטרה מחליפים מבטים. טוף מבינה באופן חלקי מה מתרחש. הקפטן גובר על סוקי לרגע אך היא מפילה אותו לרצפה, הרגל שלו מתנופפת, דוחפת בטעות את טוף וגורמת לה ליפול בצרחה למים. דיאנה מביטה לעברה בבהלה.
אך לפתע... טוף מוטלת על הספינה בחזרה. בגל... בכשפות מים. היא מתנשפת.
אנג משתחרר מהחבלים ומשחרר את קטרה, רגע לפני שהפיראטים תוקפים אותם. דיאנה, עם שני אקדחים- אחד בכל אחת מידיה- ניגשת אל טוף. "את בסדר?" "כן." עונה טוף, "תודה." היא מחייכת.
סוקי והקפטן נאבקים ללא נשקים. הוא חזק, אבל גם סוקי. היתרון הברור היחיד שלו עליה הוא הגודל שלו, שכן הוא גדול מימדים מסוקי.
קטרה מעיפה פיראט אחד למים בכשפות מים. הוא צועק. פיראטים אחרים שולפים חרבות. "איפה סוקה עם החרב?!" היא אומרת לאנג שנלחם לצדה. הוא עושה את מהלך התמנון ובעת ובעונה אחת עושה גם משבי אוויר גדולים מן הידיים. למעשה הקרב לא כל כך הוגן- הפיראטים אינם כשפים ואילו קטרה ואנג כשפים רבי עוצמה.
הם ניטרלו את רוב הפיראטים וישנם פיראטים רבים שבכלל נסוגו מהקרב והתחבאו בירכתי הספינה.
קטרה נופלת ארצה ואנג נבהל אך מקיפים אותו ארבעה פיראטים. פיראט אחד מתקרב אל קטרה עם חרב לכיוונה והיא מקפיאה את רגליו.
הקפטן שוב גובר על סוקי ונעמד. היא בועטת בו, הוא שולף לעברה חרב, היא קופצת מעליו, נתלית על מפרשי הספינה ואז יורדת מהם. סוקי קמה, ורצה אליו כדי לתקוף שוב, אך הוא שם לה את רגלו בדרך והיא לא שמה לב לנופלת.
הקפטן מנצל את עמדת הכוח שנוצרה לו, מוציא את האקדח שלו ומכוון על סוקי. דיאנה מבחינה בכך ומגיעה. "סוקי!" היא זורקת אליה את אחד האקדחים. סוקי תופסת ומכוונת את האקדח אל הקפטן. דיאנה מכוונת ברעד את האקדח אל אביה, הקפטן. הוא מביט בה וסוקי מביטה בו.
"דיאנה... באמת?.." הוא שואל.
"כן. אני מצטערת..." היא משיבה.
הקפטן עוצם את עיניו ולוחץ על הדק האקדח שמכוון הישר לראשה של סוקי.
הכדור נעצר סנטימטרים ספורים מפניה של סוקי... טוף עומדת במרחק מה מהם עם יד מורמת לכיוון הכדור... פניה של טוף מופנות בכלל לכיוון אחר.
היא מכווצת את ידה והוא מתפורר לאבק שלא יזיק לאף אחד.
סוקי מתנשפת ומביטה בטוף.
הקפטן שומט את אקדחו. דיאנה מורידה לאט לאט את האקדח.
"למה?" הוא שואל את בתו בנימה פגועה.
"כי אני רוצה שהן יוכלו לחיות; ושאני אוכל להתבטא. אני רוצה להיות חלק, בדיוק כמוכם; ואני רוצה שתשמעו את מה שאני חושבת. אני לא שונה מכם, וגם הן לא. אם לא נגן אחד על השני, אף אחד לא יגן עלינו."
הקפטן מסתכל עליה לרגע, ואז ניגש אליה, ומחבק אותה.
דיאנה מחבקת אותו בחזרה והאקדח נשמט מידיה.
אנג צועד צעד קדימה "כן-אנחנו צריכים-" "שששש." קוטע אותו הקפטן בתנועת יד וממשיך לחבק את בתו.

אווטאר פאנפיק: ספר ראשון: תחילתו של עידן חדשWhere stories live. Discover now