*-20-*

48 4 0
                                    

KIM (JEON) JUNGKOOK

S Taem jsme se procházeli nočním lesem, bylo to nádherné.

JK: Hyung? Kde máš vůbec Yeontana?

V: U sestry...nechtěl jsem ho sem brát

JK: Aha

Šli jsme pomalu a v klidu, Shookyho jsem měl raději na vodítku protože jsem se bál abych ho neztratil v lese. Něco mě napadlo.

JK: Hyung?

V: Ano Koo?

Zapřemýšlel jsem.

JK: Nooo...jak to vlastně Felix a Changbin udělali?

Podíval se na mě nechápavě.

V: Jak udělali...co?

Zastavili jsme.

JK: S tou svatbou...vždyť v Koreji nesmí mít homosexuálové svatby ne?

Sedli jsme si na spadlej kmen, byl tam krásný výhled na noční nebe plné hvězd.

V: Víš Koo...všechno se dá potají

Přiblížil se ke mě a zašeptal.

JK: Aha...a kdo je bude oddávat?

Tae se zasmál a koukl na nebe.

V: Felix má v rodině katolíky takže jeho sestra

JK: Ah tak...tak to má dobrý

Tae si povzdechl a chytil mě za ruku.

V: I tak si na něj dávej pozor

Vyděšeně jsem se na něj podíval.

JK: Cože?! Proč?

Chytil mě i za druhou ruku ve které jsem měl vodítko.

V: Klid...hele...něco ti řeknu...ale slib mi že to nikomu neřekneš...ano?

Kývnu a pozorně poslouchám. Tae mi pustí ruce a zakouká se na nebe.

V: Já znám Felixe už od střední...byl tam hodně známý jako děvka...střídal kluky jako ponožky a hodně je podváděl...dokonce i Changbina podvedl...aspoň pětkrát...dokonce i s Hyunjinem...jenže pak prostě Changbin udělal něco na co nikdy nezapomene a už by si snad nedovolil ho podvést..

Vyvalil jsem oči.

JK: C-co udělal?

Tae si zase povzdechl.

V: No...prostě...Felixe svázal...dělal s ním hodně kruté věci...to by teda člověk absolutně neřek jaký Changbin dokáže být...Felix pak ani nezvládl řídit jak byl zničený...podle mě tak dopadne i po svatební noci

Vydechl jsem a taky se zakoukal na nebe. Pár minut bylo ticho až Tae pak znova promluvil.

V: Chceš něco vidět?

Podívám se na něj a přikývnu. Tae si vytáhl mobil a něco tam hledal.

V: Tohle je moje vůbec nejoblíbenější video...všude ho prostě musím mít...mám na to speciální místo jak v počítači tak i v mobilu...byli ti dva roky a já měl pejska který už umřel..

Ukázal mi to, byl jsem tam já jako malý a kolem mě běhal pejsek bílé barvy. Běhal kolem mě a já se ho snažil chytit, přitom jsem pištěl radostí. Tae tam seděl na sedačce a usmíval se na nás, sedl jsem si a ten pejsek na mě skočil a olizoval mě, smál jsem se a máchal ručkama. Najednou tam přišla máma a sedla si vedle Taeho.

We Are Bulletproof Kde žijí příběhy. Začni objevovat