*-24-*

39 4 2
                                    

KIM (JEON) JUNGKOOK

Nastal den kdy měli Changbin a Felix svatbu. Mě už bylo mnohem líp a zrovna jsem se koukal na jedno video které jsem našel, byl mi 1 rok a absolutně nevím kdo to natáčel. Táta se tam zrovna vrátil z práce a mluvil s mámou o nějakém případu, já si tam hrál s kostičkama a měl jsem na sobě roztomilý bílý overálek a na kapuci byli králíčí ouška. Zaznamenal jsem když táta položil na stůl zbraň, zvedl jsem se a pro tu zbraň jsem se natáhl. Táta ji posunul na druhej konec ale já stůl obešel a opět jsem se pro ni natáhl a táta ji zas posunul. Takhle to bylo ještě párkrát dokud ji táta nevzal a nedal ji na poličku, snažil jsem se tam dostat a nakonec jsem začal brečet.

Zasmál jsem se protože to bylo roztomilý.

Máma ke mě přispěchala a vzala si mě do náruče.

JiS: Copak je zlatíčko?

Ukázal jsem na tu poličku a táta řekl že tam schoval zbraň. Máma mi řekla že to nemůžu a táta mi dal nafukovací kladivo do vody, když jsem s tím bouchl tak to pískalo. Začal jsem se smát a máma mě položila na zem, pořád jsem s tím bouchal a smál se. Mámi smích byl tak krásný, hrozně mi chybí.

SJ: To kladivo jsi pak nemohl pustit z ruky...byla to tvoje nejoblíbenější hračka

Táta se opíral o futra dveří a sledoval mě. Usmál jsem se a vypl notebook.

JK: Koukám že ta zvědavost mi zůstala

Zasmál jsem se a táta mě pohladil ve vláskách.

SJ: To ano...vždycky jsi mi v práci vyhraboval šuplíky

Zasmál se a začal mi masírovat záda, miloval jsem to.

JK: Mmm~

Poslední dobou mě aji celkem boleli.

SJ: Měl by ses nachystat...za dvě hodiny je obřad

Kývnu a vstal jsem. Jimin se sprchoval a upravoval v koupelně.

SJ: Nebudu rušit

Odešel a já se koukal do skříně.

JK: Lásko? Co si bereš?

Zařval jsem na Jimina když jsem si prohlížel část skříně kde mám jakoby jen společenské věci, takže obleky a tak.

JM: Asi ten černý oblek...ty by sis mohl vzít ten bílý

Odpověděl mi a já ten oblek vytáhl abych si ho prohlídl.

JK: Sakraaaa neeee!

Jiminie vykoukl z koupelny.

JM: Copak?

Ukážu mu to.

JK: Je tu špinavý...vypadá to jako rtěnka...asi od té coury na plesu

Přišel ke mě a pohladil mě po zádech.

JM: A jiný bílý nemáš?

Zamelu hlavou v nesouhlas. Jiminie si začne prohlížet mou skříň.

JM: Tak si vem tenhle

Vytáhne takový do šeda oblek.

JK: Tak jo

Dal jsem mu pusu na líčko a oblékl si ho. Jiminie už si taky oblékl oblek, byl v něm tak hrozně sexy že jsem jen zůstal zírat s otevřenou pusou.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
We Are Bulletproof Kde žijí příběhy. Začni objevovat