*-3-*

92 7 0
                                    

KIM SEOKJIN

Hned co můj milovaný syn odešel se do mé kanceláře přiřítil Yoongi.

SJ: Co se děje Yoongi?

Přišel k mému stolu.

SG: Volala paní Chang že její dcera Cho se ztratila

Zvednu pohled od počítače.

SJ: Řekni mi podrobnosti

Všechno mi to řekl a mohlo začít pátrání.









KIM (JEON) JUNGKOOK

Ještě než jsem šel doopravdy domů tak jsem šel za Felixem. Pracuje pro tátu jako šofér. Ale pomohl mi s jednou věcí, našel mě před budovou když jsem přemýšlel jak mám tátovi říct že jsem na kluky, poradil mi a pak řekl kam mám jít takže jsem to tak udělal.

JK: Felixi?

F: JungKookie...tak co? Jak to vzal?

Obejmul jsem ho a on mě taky.

JK: Přijal to...ale nevím jestli se s tím smířil

Posmutním a Felix mě pohladí ve vláskách.

F: Dej mu čas...určitě to bude v pořádku...ale teď chci to co jsi mi slíbil

Koukne se mi do očí a já kývnu. Jednoduše, řekl mi že když to táta vezme dobře tak mu musím dát pusu, jop byl taky Gay. Vlastně polovina zaměstnanců u táty jsou homosexuálové ale nikomu to nevadí. S Felixem jsme se pomalu k sobě přibližovali až se nakonec naše rty spojili, jemně jsme se líbali a Felix mi přitom hladil zadek. Dostal jsem strach že chce víc tak jsem se odtáhl.

F: Neboj se...víc ani nechci

Stejně jsem moc nevěřil.

JK: Opravdu?

Couvnu.

F: Ano opravdu...ještě k tomu když mám Changbina a jsem s ním zasnoubený

Ukázal mi prsten a já už necítil ani špetku strachu.

JK: Wow! Gratuluju! Ale moment...proč jsi mě chtěl teda líbat? A proč jsi mi sahal na zadek?

Pokrčil rameny a já měl trošičku vztek.

F: Bylo to to první co mě napadlo...byl bych ale rád aby jsi o tom nikomu neříkal...slibuješ?

Přišel ke mě blíž a položil mi ruku na rameno.

JK: Tak dobře...moc vám to přeju

Nechápu jak se moje nálady mohli tak rychle měnit během jednoho rozhovoru, přepadl mě smutek.

F: Neboj...určitě si jednou taky někoho najdeš

JK: Ale...co když mi to nevydrží?

Koukl jsem se na něj se skleněnými oči.

F: Něco ti povím JungKookie...mě třeba přijdou rozchody jako nějaká kledba...zlomí se až když se s někým zasnoubíš...já jsem s Changbinem už přes dva roky...úžasně nám to klape...ano sice se můžeš rozejít i po svatbě ale většinou je láska tak silná že je to prostě už nemožné...nikdo samozřejmě nikoho nechce vidět se zlomeným srdcem...já vím jaké to je...před Changbinem jsem měl 5 vztahů...první byl s holkou ale to mi nevydrželo ani týden protože jsem zjistil že prostě na holky nejsem...bylo mi 15...ale tobě JungKookie samozřejmě přeju aby sis svou opravdovou lásku našel co nejdřív...a kdyby ti někdo ublížil nebo zlomil srdce tak se mi klidně svěř...ano?

Povzbudivě se na mě usmál a mě se spustili slzy, hned jsem ho objal.

JK: Děkuji Felixie...opravdu díky moc...a ano příjmám

F: Za nic JungKookie...ale teď už by jsi měl jít domů...bude pět hodin

Odtáhnu se a usměju se.

JK: Tak dobře...rád jsem tě viděl Felixi

Pomalu odcházím.

F: Já jsem ti rád pomohl...zatím se měj

Naposled jsme se na sebe usmáli a já odešel domů.










KIM TAEHYUNG

Celé jsem to viděl a hned jak JungKook odešel jsem tam vrazil a začal křičet.

V: No to je teda pomoc opravdu! Co si to vůbec dovoluješ na něj sahat a pak říkat že po něm víc nechceš!! Viděl jsem jak se na něj díváš! Viděl jsem ti to na očích že chceš šukat!!!

Felix dal ruce do obranného gesta a couvl.

F: Uklidni se Taehyungu o nic nešlo...prostě...nevěděl jak to má Seokjinovi říct tak jsem mu pomohl...a sám mi řekl že udělá cokoliv! Udělal jsem to pro něj rád!!

Prvně mluvil klidně ale potom mu nejspíš taky rupli nervy.

V: Jo ale nelíbilo se mu jak ses po něm sápal! Co kdyby se to Jin dozvěděl hm?! Že jen tak líbáš a osaháváš jeho syna!! Bůh ví jak si to teď JungKookie vezme! Co když mu to řekne sám hm? Co když mu řekne že jsi ho obtěžoval? To budeš dost dobře v prdeli co?

Ušklíbl jsem se vítězně. Felix chvíli nevěděl co na to říct ale nakonec z něj vypadlo...

F: Snažíš se mi vyhrožovat?

Přistoupí ke mě blíž a já se zasměju.

V: Ne...jen říkám fakta...ale stát se to může

F: JungKook není blbej...řekli jsme si že o tom nebudem mluvit...a on to dodrží...sakra je mu 16! Už to není malý dítě!

Chtěl jsem po něm zakřičet ale před očima mi proběhl Kookieho život když byl malý miminko, byl tak hrozně roztomilý. Ale teď, vyrostl do krásy.

F: Došli slova co?

Ďábelsky zašeptal a já se probral z myšlenek.

V: Tak hele Felixi...ano JungKook už není dítě ale z tohoto se může pořád cítit špatně že se líbá s o několik let starším takže být tebou tak na tohle si dám bacha...navíc...sakra viděls jak se tvářil když se dozvěděl že jsi zasnoubený a děláš tohle?! Nepřijde ti to aji jako podvod?!

Sklopil pohled a já s uchechtnutím odešel.

F: Trhni si

Už jsem tu jeho poznámku nijak neřešil ani jsem na to nereagoval.

SG: Tae? Jin nás svolává...máme tu další případ takže sežeň ty který jsou nejpotřebnější

Kývl jsem a udělal tak. To zas bude.










I Purple You 💜🏳‍🌈

We Are Bulletproof Kde žijí příběhy. Začni objevovat