*-12-*

67 5 4
                                    

KIM SEOKJIN

Dojeli jsme na místo kde by měl ten hajzl držet Kookieho. Jiminovi jsem poručil aby zůstal s Felixem v autě, což taky nuceně udělal. Já, Yoongi a naše zásahovka Chan a Minho jsme si nachystali zbraně a pomalu šli do vnitř. Ostatní nám kryli záda a hlídali venku.

LK: Nikdo tu není! Museli odjet dřív než jsme přijeli!

Ozval se Minho když to s Chanem prohledávali v druhým patře.

SJ: Kde tím pádem jsou? Hobi!

Zavolal jsem Hobimu přes sluchátko které jsem měl v uchu a on to hned přijmul.

JH: Jednou k letišti...je tam i autobusové nádraží...chce někam Kookieho odvézt a prodat!

Ztuhl jsem.

SJ: Zjisti víc

JH: Pracuju na tom

Z venku jsem uslyšel křik a pak střelbu.

SG: Jine! Postříleli Felixe! Musíme hned vypadnout! Odřídím to já tak rychle!!

Rychle jsem běžel za nimi a viděl Jimina v autě jak je u Felixe a střílí na nepřátelé. Doběhl jsem mu tedy pomoct. Changbin s Joonem pak taky rychle přiběhli a vzali si Felixe k sobě do auta, ostatní taky už byli v autech a rychle jsme odjeli, Hobi mi opět poslal lokalitu takže jsme věděli kam jet.

SJ: Jimine?

Koukl se na mě se slzami v očích.

SJ: Výborně...jsi statečný a silný

Pohladil jsem ho po zádech a povzbudivě se na něj usmál. Moc mu do smíchu nebylo ale přeci jen se usmál.

SJ: Kam to vůbec Felix dostal?

JM: Do ramene...něco jsme viděli a on si vytáhl zbraň...pak se na mě otočil a něco mi říkal...bylo to tak rychlé...nestihl jsem zareagovat...akorát jsem pak k němu skočil a bránil ho...přitom jsem mu přidržel ránu aby nevykrvácel

Znova jsem ho pohladil po zádech.

SJ: To nic to nic...je to tvá první akce...ale zachoval si se velmi dobře...kéž by to viděl Kookie...miloval by tě ještě víc než si myslíš

Jimin si rychle setřel slzu a opět se mi ozval Hobi.

JH: Jine! Chcou jet do Ilsanu a z tama nejspíš někam do ciziny! Musíte si pospíšit! Už tam skoro jsou a jestli se dostanou do Ilsanu tak už nemáme žádnou naději JungKooka zachránit!

SJ: Díky Hobi děláme co nejvíc můžem!

Všiml jsem si že už jsme tam dojeli. Všichni rychle vystoupili z aut a počkali na mě.

SJ: Changbine zůstaň s Felixem tady! Vy ostatní za mnou!

Už jsem chtěl jít ale Felix se ozval.

F: N-ne! To je dobrý zvládnu to! Bylo to jen takové líznutí tak prosím!

Díval se na mě opravdu se soucitem.

SJ: Tak dobře...ale opatrně!

Kývl a rychle jsme běželi na místo kde by měl být autobus do Ilsanu. Chan a Minho šli druhou stranou a viděli je.

BCh: Vidím JungKooka! Ten chlap ho právě zatáhl to autobusu ale čeká se na ostatní!

SJ: Laliso? Jelikož tam nemůžem jen tak vtrhnout takže uděláte následující...vlezete do toho autobusu s tím že tam něco potřebujete kontrolovat...pojedeme hned za vámi...spojím se s řidičem a zbytek se uvidí

We Are Bulletproof Kde žijí příběhy. Začni objevovat