*-26-*

66 4 1
                                    

KIM (JEON) JUNGKOOK

Ráno jsem se probudil v objetí Jiminieho, hrozně mě mrzelo to co se včera stalo, pořád mi z toho bylo na nic. Pohladil jsem Jimina po tvářičce a dal mu pusinku na rty, měl je tak krásné. Pořád jsem je sledoval a pak je lehce olízl. Nakonec jsem ho dlouze políbil. Jelikož ho to nevzbudilo tak jsem si lehl na jeho hruď a nasál jeho vůni, voněl nádherně. Neodolal jsem a hladil jsem ho po hrudi a pusinkoval mu krk, ano moc mě to baví. Uviděl jsem Shookyho jak na mně kouká.

JK: Chceš jít ven?

Usměju se a pohladím ho, odpovědí se mi dostali zvednuté uši a kroucení ocásku.

JK: Tak pojď

Ještě jsem políbil Jiminieho a pak jsem vstal, napsal jsem Jiminiemu vzkaz že jdu ven s Shookym kdyby se náhodou bál a oblékl se. Šel jsem dolů a nikdo tam nebyl. Nejspíš táta ještě spí, taky bůh ví jak dlouho tam byli. Obul jsem se a dal Shookymu obojek a připnul jsem ho na vodítko. Vyšel jsem z domu a šel se s Shookym někam prostě projít. Bylo hrozně roztomilý jak si všechno očmuchával. Došli jsme do nedalekého parku a Shooky si hned musel vzít ten největší klacek co tam byl, hrozně jsem se smál protože ho skoro ani neunesl. Najednou se zarazil a někam koukal. Koukl jsem se tím směrem jako on a všiml si jak k němu běží nějaký hodně velký pes, německý ovčák. Stáhl jsem si ho k sobě a pán co tam s tím psem byl si ho zkoušel zavolat. Stejně k nám nakonec doběhl a začli se s Shookym očuchávat, naštěstí to byla fenečka.

???: Nebojte ona je hodná...nic mu neudělá

Přišel až ke mě, hrozně nepříjemně smrděl alkoholem a cigaretami.

JK: Pojď Shooky jdeme

Chtěl jsem co nejdřív pryč. Shooky mě samozřejmě hned poslechl a šel za mnou.

???: Máte ho velmi dobře vycvičeného na to že je štěně

Trošku jsem se pousmál.

JK: Děkuji ale...on se spíš bojí ostatních psů zatím

???: Ahaaaa...no tož...Zoe byla taky takovej strašpitel ale teď je celkem přidrzlá...že?

Pohladil svého psa po hlavě ale Zoe hlavu sklopila, dívala se na mě smutnýma očima. Shooky začal kňučet, určitě tomu psovi něco dělá.

???: No díváš se na ni jak na kořist

Začne se divně smát. Rychle jsem vytáhl mobil, natočil jsem ho a poslal tátovi. Naštěstí si toho nevšiml.

???: No nic tak já půjdu...zatím se měj mladej

Se smíchem i s tím psem odejde. Raději se vrátím domů, táta s Jiminiem už sedí v kuchyni. Nechali tam i snídani pro mě a v jednom koutě měl Shooky misku ke které se hned rozeběhl jelikož tam měl jídlo. Já šel k Jiminiemu a obejmul ho ze zadu, pak jsem se k němu natočil a políbil ho.

JK: Ahoj lásko

Roztomile se usměju a on se taky na mě usměje.

JM: Ahojky miláčku

Šeptne a nechá mě ať se posadím vedle něj a začnu papat.

SJ: Kookie?

Koukl jsem se na něj.

JK: Ano?

SJ: Ten pán ti něco udělal?

Zakroutím hlavou v nesouhlas.

JK: Ne ale vypadá to že obližuje tomu psovi..

Povzdechl si.

SJ: Počkáme co udělá a pak se uvidí

Vstane a jde uklidit nádobí od snídaně. Jiminie mi mezitím začne hladit stehno, podívám se na něj a on mně hned začne líbat. Samozřejmě se zapojím, jednu ruku mu dám za krk a tu druhou mu zapletu do vlásků. Jiminie měl jednu svou ruku na mém stehně a tu druhou kolem pasu. Bylo nám absolutně jedno že tam byl táta, prostě jsme se vášnivě líbali a užívali si to.

SJ: Taaak já půjdu do práce...hlavně tu nezlobte

Odtáhl jsem se abych nabral kyslík a abych se mohl rozloučit s tátou.

JK: Neboj se...zatím ahoj

JM: Ahoj

SJ: Ahoj...přijdu večer

A s tím odešel, Jiminie si mě přesunul na sebe a znova jsme se začli líbat. Jimin mě pak vzal a odnesl do mého pokoje, hodil mě na postel a sklonil se ke mě.

JM: Chci líbat každičkou část tvého těla~

Zavrněl mi do ouška a pak se opět vrhl na moje rty. Rukou mi zajel pod mikinu a hladil mi tělo. Nakonec mi mikinu vyslekl a letěla kamsi do kouta, polibky se přesunul na moje bradavky a dráždil je.

JK: Mmmmhh~

Vrněl jsem a lehce ho tahal za vlásky, umí to tak úžasně! Mohl bych se z toho zbláznit, rukou mi zajel pod boxerky a zmáčkl mi ho. Protočil jsem očima a vzdychl, trošku jsem se přitom prohl v zádech. Když si Jimin přestal hrát s mými bradavkami tak jsem ho přehodil pod sebe a sedl si na něj. Sundal jsem z něj oblečení a sklonil se k jeho péru, začal jsem si hrát se špičkou. Různě jsem ji olizoval a cucal. Jimin to nevydržel, chytl mě za vlasy a narval mi ho do pusy. Vykřikl přitom moje jméno a prohl se v zádech. Přirážel mi do pusy a po chvilce se udělal. Dál už jsme ani nezašli jelikož se nám nechtělo. Možná.













KIM SEOKJIN

Jak jsem předpokládal, nikdo v práci nebyl až na Yoongiho. Udělal jsem si kafe a šel do kanceláře.

SJ: Něco nového?

Seděl naproti mě na židli.

SG: Ani ne...jen únava

Zívl si a napil se svého kafe.

SJ: To vidím no...necháme je spát

Prokřupnu si klouby na prstech a pak si jimi opřu hlavu.

SJ: Ty jsi tam ani moc dlouho nebyl ne?

SG: Ne no...ale znáš mně

Zasměje se.

SJ: Moc dobře

Usměju se a dál prostě jen tak zírám do blba. Přemýšlel jsem co asi dělají Kookie a Jimin.















KIM (JEON) JUNGKOOK


JK: Aaahhh~ Jiminie~!

JM: Kookie~ aaaahhhh~!

Vykřikli jsme naráz když jsme se oba udělali. Jimin do mě a já na naše bříška, jop zajezdil jsem si. Lehl jsem si vedle něj a rozdýchávali jsme to.

JM: Miluju tě JungKookie

Políbil mně a já se usmál.

JK: Já tebe taky Jiminie

Taky jsem ho políbil a přitulil se k němu.

















I Purple You 💜🏳‍🌈

We Are Bulletproof Kde žijí příběhy. Začni objevovat