KIM SEOKJIN
Podrobnosti jsme měli, zrovna jsme jeli k paní Chang abychom se ji zeptali na pár otázek ohledně její ztracené dcery. Naši obchůzkáři Changbin a Jisung už tam byli ale čekali s tím na mě jak jsem jim poručil. Na paní Chang šlo poznat že je hodně vystresovaná, u obličeje si držela kapesníček a občas posmrkla. Přišel jsem k ní a potřásl si s ní rukou.
SJ: Dobrý den, Kim Seokjin šéf kriminální policie
Ukážu odznak a ona kývne.
SJ: Jsme tu ohledně vašeho hlášení že se vaše dcera ztratila...řekněte nám prosím víc informací
Yoongi si vytáhl složku a propisku aby mohl zapisovat.
P. Ch. : No prostě ona nedošla ani do školy ani ze školy...volala jsem její učitelce a řekla mi že o ní nic neví...neviděla jsem ji od včerejšího večera...nebere mi mobil neodpovídá mi na správy prostě nic..
Chvíli jsem se zamyslel a Yoongi si to všechno pečlivě zapsal.
SJ: Dobře tedy...byli s ní nějaké problémy v poslední době?
Vydechla a já ji poslouchal.
P. Ch. : Akorát ji umřel otec a...kvůli tomu jsme se trošičku pohádali..
Posmrkla a Yoongi mi něco pošeptal, spíš poradil na co se ji mám ještě zeptat.
SJ: Dobře...a nevíte kde by se mohla nacházet jestli má nějakého přítele nebo kamarádku cokoliv?
P. Ch. : Ano...má přítele...je to pěknej bastard...určitě bude u něj
Celkem se naštvala.
SJ: Dobře hlavně v klidu...jděte si odpočinout a my tam zajedem se zeptat a popřípadě to dořešit...víte jeho jméno, věk a adresu?
P. Ch. : Ano...jmenuje se Xiunmin...je mu 23 a adresu má *****
Yoongi si to opět zapsal.
SJ: Tak fajn...zajedem tam to pořešit a dáme vám vědět...vy si zatím v klidu odpočiňte ano?
Kývla.
SJ: Děkuji...zatím nashledanou
S rozloučením zalezla do svého domu a my do aut.
SJ: Felixi...jeď na adresu *****...je to ulice kousek od té kde bydlím já s Kookiem
F: Jasně
Nastartoval a hned jel. Já se cestou koukl na mobil a zjišťoval že už je 8 hodin večer. Zároveň mi Jaehyun poslal fotku JungKookieho jak spinká na gauči s učebnicí vedle sebe, chudák má teď ve škole hodně testů ale je velice chytrý a má pěkné známky. Skoro jsem zapomněl že mám jít zítra do školy kvůli tomu co se mu děje. Než jsem se probral z přemýšlení tak už jsme byli na místě.
SG: Fuj...to je teda díra
Neodpustil si poznámku když viděl ten dům.
SJ: Prosimtě...třeba jsou finančně slabší a jsou rádi že vůbec něco mají
Yoongi si odfrkl a vylezl z auta, šel jsem hned za ním a za náma šli obchůzkáři. Zabouchal jsem na dveře až se skoro rozpadli a křikl.
SJ: Kriminální policie! Žádáme vás aby jste otevřeli!
Po pár minutách nám otevřela postarší paní a celkem se vyděsila.
???: D-dobrý den...c-co by jste r-rádi?
Udělal jsem rukou gesto aby byla v klidu.
SJ: Jen klid...jen se chci zeptat jestli máte syna Xiunmina a jestli je doma
ČTEŠ
We Are Bulletproof
FanfictionKim SeokJin je šéf kriminální policie v Seoulu. Přišel o svou ženu Jisoo ale má syna JungKooka pro kterého dělá všechno. Jenže jednoho dne si JungKook najde přítele kterého Jin u sebe zaměstná. Vypořádá se Jin s každým případem? Co když jeden bude p...