*Egyszer csak kettő ember sétálását hallották és mindenki hátra fordult*
-Itt meg mi a fene folyik?Kérdezte Klaus majd mögüle elő tünt Allison.
-Allison!Neked pihened kell!Mondta Luther
Allison ráírta a lapra hogy "Engedd ki!"
-Sajnálom Allison!Nem tehetem!Mondta Luther
Allison megint körmölni kezdet "Engedd ki!Mivel érdemelte ezt?Hisz megmentett!"
-Oké,hogy megmentett.De hány ereje van?Gyorsan ingerlékeny és bármikor megölhet akárkit.Mondta Luther.
-Ne bánsd kiscsöpséget!Mondta elkeseredett hangon Klaus
-Hanna nem olyan,hogy bántson akárkit!Jelentette ki Diego.
-Hanem?Hány embert is ölt meg?100?200?Vagy 500 ?NEM TUDHATJUK,ÉPP EZÉRT KELL VIGYÁZZNUNK VELE!Mondta Luther.
-Ő nem egy kisérleti nyúl hogy "vigyázznunk" kell vele!Mondta Diego
-Nem nyitok vitát.Hanna marad és KÉSZ!Aki pedig segít neki az mehet mellé.
Allison oda rohant Hannához és újra írni kezdet..."Kifoglak szabadítani!Bízz bennem!"
Írta le Allison de indulni is kellett ne vegye észre Luther.
Mikor mindnenki aludt Luther egy gyertyával érkezet le Hannához.
Oda ment Hanna ajtaja elé és Hannára meredt mindent tudó tekintete.Hanna a szoba másik felében ült és csak a perifériás láttásávval tartotta szemmel Luthert.
-Tudom,hogy most utálsz!De egy nap ezt mind meg fogod köszöni!Mondta fenn hangon Luther.
-Mit?Azt hogy egy sötét lukba zártál?A nagy semmiért?Kérdezte Hanna.
-Majd megláttjuk kinek lesz igaza.Vágta vissza szavát Luther.
-Nem hinném,hogy neked.És ha kijuttok innen kurva világot rendezek.Mondta idegesen Hanna.
-És még te nem érted miért vagy bezárva.Máris a bosszúról beszélsz.Mi ez már ha nem veszély?Mondta szteptikusan Luther.
Majd azzal elsétált mint aki jók végezte dolgát.