Hetvenharmadik fejezet

58 4 3
                                    

Erre hatalmas vigyorral állított be az Intéző egy akta táskával a kezébe.
-Rég találkoztunk nem igaz Ötös és Hanna? Kérdezte vigyorogva az Intéző.
-Bár sose láttnálak újra. Közölte Ötös.
-Ugyan már Ötös, ne legyél ilyen mogorva. Mondta az Intéző miközben fejét jobbra-balra ingatta.
-Anyám, kérlek hagyd őket békén. Szólt közbe Lila.
-Hatalmasat csalódtam benned, és én még lányomként neveltelek és szerettelek. Ekkora árulást. Kapott a szívéhez a szőke nő.
-Ne játszd az ártatlant. Dünnyögte oda Luther.
-De van kettő igazán hűséges segítőm, akik sose árulnának el. Majd erre füttyentett és kettő maszkos alak jött be.
-Ezek meg kik a faszomok? Kérdezte szemöldökét felvonna Diego miközben feltápászkodott a földről.
Diego cselekedetét követve mindenki össze kaparta gyorsan magát a földről és a két idegen alakot figyelték.
Az egyikük elkezdte magáról levenni a maszkot.
-Császtok srácok! Mondta nagy mosollyal az arcán Elizabett miközben a kezével integetett.
Mindenki ledöbent.
-Te? Csúszott ki végül Allison száján.
-Ha Elizabett az egyik, akkor te ki vagy? Mutatott a másik maszkos alakra Luther.
Ő is elkezdte magáról leszedni a maszkot, az istállóban mindenki lefagyva és ledöbbenve figyelte ki lehet a másik maszk mögött.
-Rég nem láttuk egymást. Vette le végül a maszkot Mark.
-Te, Hanna ez az az őrült alak! Mutogatott rá Klaus majd elbújt Hanna mögé.
-Szóval ti ketten vagytok az Intéző új kutyái. Mondta röhögve Ötös majd a két ember között vezette egyfolytában a tekintetét.
-Hogy minek neveztél minket? Kérdezte idegesen Mark közben a kését Ötösre emelte.
-Jól hallottad száj karatés. Szólt oda Diego miközben ő is elővette késeit és dobálni kezdte a levegőbe, ezzel mutatva ő az erősebb.-Ha akkora szád van küzdj meg velem. Kapta el végül késeit.
-Nem leszel nagy akadály, megöllek téged elsőnek aztán sorra jönnek a barátaid. Vezette végig a kését mindenkin Mark.
-Hanna az enyém én akarok vele végezni. Ugrált oda mosolyogva Hannához Elizabett.
-Rosszul gondolod ha azt hiszed megfogsz tudni ölni. Nézett rá Hanna egy gonosz mosollyal a már nem olyan vidám lányra.
-Tudod mit Lila. Fordult a lány felé.-Kapsz mégegy esélyt, ha vissza állsz a mi oldalunkra hajlandó vagyok elfelejteni ezt a kis árulást. Tette fel az ajánlatot az Intéző.
Mindenki tekintette Lila-ra írányult, senki nem tudta hogy is fog dönteni a lány. Választja az Intézőt akit anyjaként tekint, vagy az új barátait akik próbálnak megmenekülni egy világ vége elől,  úgy hogy őt is megakarják menteni.
Nehéz döntés!
-Nem anyám, nem állok vissza az oldaladra! Jelentette ki határozottan Lila.
-Ohh, vagy úgy! Te akartad, én megadtam a lehetőséget. Mondta az Intéző majd kettőt tapsolt mire Mark és Elizabett elkezdett futni az Esernyő Akadémia tagjai felé.
Mindannyian elkezdtek harcolni, hiába voltak ők csak ketten abban a pillanatban erősebbnek bizonyultak.
Mindannyian a földön feküdtek Mark és Elizabett kivételével.
Miközben Hanna próbált felállni hirtelen Elizabett elkapta a haját ezzel arra kényszerítve, hogy rá nézzen.
-Túlságosan felbecsülted magadat, nem igaz? Kérdezte röhögve a szőke hajú lány.
-Nem hinném, még csak bemelegítek. Felelte Hanna és amint kimondta el is lökte a lányt.
Hanna gyorsan rávetette magát majd ökölel kezdte ütni.
A többiek is észbe kaptak és gyorsan felkelltek a földről, Allison és Lila mentek segíteni Hannának. A fiúk pedig Mark-ot próbálták elkapni.
Allison amint oda ért Hannához egyből leguggolt és Elizabett fülébe súgta a varázs igéjét.
-Azt pletykálják, hogy nem ficánkolsz és hagyod hogy üssünk. Mondta ki Allison nagy vigyorral.
Elizabett nem mozgott tovább így Hanna mégnagyobb előnybe került.
-Hanna! Szólt kétségbeesetten egy kis idő után Allison.
-Mi a baj? Kérdezte Hanna majd ránézett Allisonra és abbahagyta a verést.
-Hova tűnt Vanya és az a nő? Kérdezte Allison miközben egyfolytában körbe-körbe nézelődött, majd felállt a guggolásból amit Hanna is megtett.
-Előbb még itt voltak. Lépett párat Hanna arébb.
-Rosszat érzek! Jelentett ki Allison.
-Menjetek ki, keresétek meg őket, mindjárt megyek én is. Fogta meg Hanna Allison vállát.
Allison bólintott egyet majd Lilaval együtt kifutottak.
-Ötös! Kiáltott Hanna és gyors léptekkel a fiúkhoz sietett.
-Történt valami? Fordult Hannához a fiú.
-Igen! Vanya és az Intéző eltűntek! Mondta idegesen Hanna.
-Hogy mi a jó büdös franc történt? Kérdezte Ötös úgy mint aki az előző választ nem hallotta volna, pedig nagyon tisztán hallotta, inkább csak nem akarta meghallani.
-Jól hallottad, Allison és Lila már keresik őket, én is megyek. Mondta Hanna majd elkezdett futni kifelé.
-Hanna! Kiáltott oda Diego.-Erre szükséged lehet! Dobta oda neki az egyik kését.
Hanna elkapta majd egy mosollyal díjazta az ajándékot. Újra megindult kifele de megint megállt, hátra nézett az éppen eszméletéhez térő Elizabettre.
Oda lépkedett hozzá.
-Hé te kis ribanc. Nézett le a lányra aki próbált felállni.
-Most megöllek! Indult meg felé Elizabett, de Hanna egy mozdulattal belé szúrta a kést.
-Túlságosan alábecsültél, nem igaz? Mondta egy újabb gonosz mosollyal majd kihúzta a kést de azzal a lendülettel újra bele is szúrta.
Majd mégegyszer kihúzta már nem szúrta belé újra, ott hagyta hadd szenvedjen.
-Te büdös kurva. Köpködte a vért a szájából Elizabett, és a sebeit fogta közben.
Hanna ezt megse hallva ment ki abba az irányba ahol nem rég Lila és Allison futott ki.
Amint oda ért látta, hogy hatalmas szarba vannak, nem tétovázott, azonnal segített nekik.
-Vanya az isten áldjon meg, segíts már a saját testvéreiden. Kiabálta neki Allison miközben neki csapódott a ház falának.
-Nem fogom a saját életemet feláldozni értetek! Jelentette ki egyre ingerültebben Vanya, majd a magasba emelkedett és a szemei fehérek lettek.
-Azta rohadt! Nézte ijedten Hanna.
-Mi a fasz vagy te? Kérdezte Lila nagyra tágult szemekkel.
Hanna kapva az alkalmon oda rohant az Intézőhöz majd a kését a nyakához fogta.
-Megdöglesz te rohadék! Majd ezzel elvágta torkát.
Hanna nagy nehezen megfordult és Vanyara nézett,de egyszer csak hatalmas szél keletkezett.
Vanya torka szakadtából ordított, a három lány ez miatt azonnal a már vérző fülükhez kapott.
-Vanya! Fejezd ezt- De Hanna nem bírta befejezni a mondtát mivel Vanya az erejével mindenkit neki vágta valaminek.
Allison a ház falához csapódott, Lila egy széna bálába, ám Hanna nem volt ilyen szerencsés. Egy kiálló 3 méteres vasrúdra szúrodott fel, tekintetét azonnal a hasára emelte ahol át volt szúrodva. Kezét oda emelte ami azonnal csupa vér lett, érezte, hogy neki itt a vég.
Vanya ezt meglátva a földre zuhant, a szél is lecsendesedet, és a szeme vissza változott eredeti szinére.
Azonnal lerogyodt a földre.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now