Hatvanegyedik fejezet

256 20 8
                                    

Majd Hanna mellé térdelt és pár dolog ki esett a kezéből.
-Üzend Ötösnek hogy ne kapkodjon! Utasította Ben Klaus-t.
-Ötös! Ben azt üzeni ne kapkodj! Adta át Klaus majd Hanna másik oldalához térdelt.
-Segíts! Kérte Ötös Klaus-t majd át adta neki a kötszert.
Ötös felhúzta Hanna pólóját,kapkodva a vattát nyomogatta oda.
-Nyugi! Ne kapkodj ,csak rosszabb lesz! Nyugtatta Klaus.
-Próbálok nyugodt maradni de ilyen helyzetbe lehetetlen.Magyarázta Ötös.
-Fel kell emelned Hanna derekát hogy betudjam kötözni! Megtudod csinálni?Kérdezte Klaus miközben bontotta ki a kötszert.
-Igen,meg! Biztosította meg Klaus sejtését Ötös.-Háromra! 1!2!3! Számolt vissza Ötös majd felemelte Hanna derekàt. Klaus amilyen gyorsan csak tudta bekötözte Hannát viszont egyszer csak miközben tekerte elfogyott a kötszer.
-Nem lesz ennyi elég...Válaszolta szomorúan Ötös.
-Mi kéne mèg neki? Kérdezte Klaus.
-m-m-m-morfium...Dadogta Hanna amennyire csak tudta.
-Mit mondot? Kérdezett vissza Ötös majd Klaus-ra emelte tekintetétt.
-MORFIUM! Kiáltott fel Klaus majd a kocsihoz rohant ahonnan kirángadta az elsősegély csomagot.-Itt van! Húzta ki a csomagból Klaus.
-Add be neki! Bízta meg a feladattal Ötös.
Klaus bólintással értett egyet majd gyorsan beadta neki.
-Korházba kell vinni! Adta a javaslatot Klaus.
-Nem lehet... Lebuknánk! Vigyük haza,Eliott ért ehez! Már szedet ki Hannából gólyót. Mondta Ötös
-Akkor rohadt gyorsan oda kell érnünk! Kellt fel Klaus.
-Segíts be vinni a kocsiba! Szedte fel Hannàt a földről Ötös majd àtkarolta a derekánál és a kocsi felé indult.
Klaus kinyította a hátsó ajtót és betették oda Hannát.
Klaus beszállt az anyós ülésre,Ötös pedig a volán mögé.
-EZ AZ ÉN KOCSIM! Ordított oda Mark.
-LESZAROM! Kiabált vissza Ötös és amilyen gyorsan tudot bele taposott a gázba.
-Hol is lakik ez a titokzatos Eliott? Már Hanna is beszélt róla! Jelentette ki Klaus.
-Ő volt az akinek a háza n
melletti sikátorba teleportáltunk. Én bement hozzá azóta segít nekünk információkat keresni rólatok.Magyarázta el a történetet Ötös.
-Csak érjünk oda időbe.. Kérte Istentől Klaus.
Hamar beértek a városba, egy-két kanyar után ott is voltak Eliott-nál.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now