Hamar beértek a városba, egy-két kanyar után ott is voltak Eliott-nál.
Ötös és Klaus gyorsan kiszálltak a kocsiból és rohantak Hannához.
Mind a ketten kisegítették Hannát, és átkarolták őt a derekánál. Majd nagy nehezen bebicegtek vele Eliott-hoz.
-ELIOTT! Kiáltotta el magát Ötös amint beértek a nagy házba.
-Áh szia Ötös!Köszönt egyet Eliott.-HANNA!Futott le Eliott amint észre vette Hannát.
-Mi a fene történt? Kérdezte Diego idegesen.
-Hannát egy fiú megkéselte. Mondta Ötös.
Vagyis téged akart megkéselni csak Hanna eléd ugrott...Helyesbítette Klaus.
-Jó ez most nem lényeges!!! Szólt vissza idegesen Ötös.
-De ez igen is lényeges!Mondta Diego szavát adva.
-Jo erre most nem érünk rá,hozzátok fel az emeletre. Adta ki a parancsot Eliott.
-Vigyázzatok! Majd én felviszem!Vette átt Klaus-tól és Ötös-től Hannát.
Diego felment Hannával.
-Tedd le az ágyra,majd lassan tedd fel egyszerre a két lábát és fektesd el. Magyarázta Eliott miközben pár dolgot vett elő.
-Csináltatok valamit a sebével? Kérdezte Eliott és egy pillanatra Klaus-ra nézett.
-Megpróbáltuk bekötni és adtunk be neki morfiumot. Mondta Klaus.
-Nagyon jól csináltad! Fogta meg Eliott Klaus vállàt majd belépett valaki a szobába.
-Rendbe fog jönni? Kérdezte Ötös közben mindvégig Hannát nézte.
-Igen! Válaszolta maga biztosan Eliott.
-Hanna erős lány,rendbe fog jönni.Mondta Diego.Remélem..Dünyögte el az orra alatt.
-Kimenétek srácok? Kérdezte udvariasan Eliott majd Hannához vette az irányt.
-Én bent szeretnék maradni!Jelentette ki Ötös.
-Nem lehet! Ki kell menned Ötös,sajnálom! Mondta Eliott.
-Gyere! Karolta átt Diego Ötöst majd kimentek,Klaus pedig utánuk ment.
-Lássunk hozzá! Csak bírd ki kicsi lány! Mondta magának Eliott majd felhúzta a gumikesztyűt.
2 órával később Eliott még mindig nem ment ki,Ötös pedig egyre idegesebben járkàlt fel-alá.
-Lehigadnál már végre? Kérdezte idegesen Luther.
-Nem! Nem fogok lenyugodni! Hanna élet-halál között van!HOGY AZ ISTENBE LEGYEK NYUGODT?! Kérdezte idegesen Ötös,a háta mögött kilincs hangot hallott. Ötös gyorsan megfordult.
Hanna bizonytalan léptekkek császkált ki a szobából.
-Hanna...Rohant oda Ötös, felkapta és szorosan magához ölelte.
-Köszönöm szépen,hogy időbe vissza hoztatok. Köszönte Hanna kicsit dőlöngével.
-Hát jól vagy...Lépett oda Diego majd ő is megölelte Hannát.-Nagyon sajnálom ami köztünk történt.Kérlek bocsáss meg nekem...Kérlelte Diego és még mindig ölelte Hannát.
-M.m.m.megbocsájtok! Mondta dadogva Hanna.
Újabb ajtó nyitódás hallatszott de ezuttal a bejárati ajtótól.