Ötvenkilencedik fejezet

255 25 4
                                    

Hanna dühösen oda ment.
-Minden rendben? Szólt oda Hanna kisé erős hangjelzéssel.
A lány felnézett.
-Hanna! Elvileg fejlemény van! Kelt fel a Hannával ugyan akkora lány.
-Lila? Kérdezte Hanna meglepetten majd közelebb ment az ismerőshöz...-Miféle fejlemény? Kérdezte furcsálva Hanna.
-Félfüllel elcsíptem ,hogy Diego és Ötös megtalálták Allison-t. Közölte a hírt Lila.
-Allison-t? Klaus itt van, Ben-nel együtt.Nèzett Hanna a kocsi irányába majd vissza Lila-ra. Vanya-rol valami fejlemény? Érdeklődöt Hanna reménykedve,hogy mindenki megvan.
-Nem! De majd hallgatózok. Mondta mosolyogva Lila tudva dolgát.
-Tudod te hogy mibe tudsz segíteni.Válaszolta Hanna.-De ugye ezeket a kis információkat nem adod át anyàdnak? Kérdezte Hanna,miután elgondolkozott.
-Nem nyugi. Nyugtatta Lila Hannát.
-És sejt valamit? Kérdezte Hanna.
-Dehogy. Nyugi, mindent a kezembe tartok.Mondta Lila.
-Rendben! Majd szólj ha valamit hamarabb tudsz mint én. Közölte vele Hanna.
-Meglesz.Mondta Lila majd már teleportált volna el.
-És ne ülj így ki az útakara. Még a végén elcsapnak.Mondta röhögve Hanna és aztán indult is vissza a kocsihoz,Lila egy mosollyal kámforrá vált.
Hanna vissza mászot az anyós ülésre.
-Ismerted? Kérdezte érdekfeszítően Mark.
-Igen! Válaszolta Hanna majd becsatolta magát és Mark-ra terelte tekintetét.
-És bántani akart? Kérdezte Mark és rámarkolt a kuplungra.
-Nem dehogy! Ő csak egy ismerősöm és hírt hozott. Közölte Hanna.
-Elég furcsán közli a dolgokat...Dünyögte Mark majd a kocsit beindította és elindult.-És miféle hírt hozott? Érdeklődöt Mark és próbált figyelni az útra.
-Nem mondhatom el...Mondta Hanna majd az ablak felè fordult.
-Ötössel történt valami? Kapta fel a fejèt Klaus. Hanna idegesen hátra fordult majd követte Mark is a cselekményt.
-Itt az ideje elmondani mégis ki az a titkozatos Ötös...Fordult előre idegesen és komoran Mark.
-Öhmmm...Dadogta Hanna.
Majd egy fura hangott hallottak.
Hanna és Mark hátra fordultak.
-Rólam van szó?Kérdezte Ötös mosolyogva.
-Te? Kérdezte Hanna tátott szájjal.
Mark leállította a kocsit, kiszállt a hátsó ajtót kinyitotta majd kirángatta rajta Ötöst.
-Nekem mi a fene bajod van? Kérdezte idegesen Ötös majd megindult Mark felé.
-Figyu szállj le Hannáról!MOST!!! Kiáltotta el magát Mark.
-És ha nem? Kérdezte vigyorogva Ötös.
-Akkor bajok lesznek. Mondta idegesen Mark majd a zsebéből kiemelt egy kést.
-Hé!Hé!Hé! Szállt ki Hanna a kocsiból és rohant a fiúkhoz.
Klaus is kiszállt és Hannához szaladt.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang