Ötvennyolcadik fejezet

268 26 3
                                    

Mikor Hanna ellopott kocsijához értek akkor ott állt mellette egy fekete autó és gyanusan vizsgálták a kocsit.
-Állj meg egy pillanatra légyszi.Kérte Hanna majd szúró tekintettel kezdte el bámulni a kocsit.
-Biztos vagy benne ,hogy ki akarsz szállni? Kérdezte aggódóan Mark.
-Igen!Mondta biztosan Hanna.
-Rendben!Válaszolta Mark,majr fékezett.
Hanna kiszállt a kocsiból.
-Van valami probléma? Érdeklődött Hanna.
-Maga kocsija? Kérdezte az egyik fekete öltönyös férfi.
-Miért érdekli? Kérdezte bunkón Hanna.
-Válaszolj kicsilány ha kérdezünk. Lépett oda egy másik férfi.
-Van valami probléma?Kèrdezte Mark mikor kiszállt a kocsiból.
-Nincsen semmi! Csak pár kérdést szeretnénk feltenni!Válaszolta az egyik öltönyös.
-Akkor tegyék fel! De gyorsan mert dolgunk van!Válaszolta Mark majd ölbe tett kézzel állt.
-Maga kocsija ez kisasszony? Kérdezte az öltönyös férfi közben a torkát küszürölte.
-Igen!Válaszolta Hanna.
-Amanda Kosh néven van a kocsi! Szóval mèg mindig a magáè?Kérdezte az öltönyös férfi.
Valami megmozdult a bokorban hátúl és a két öltönyös férfi oda ment fegyverrel a kezükbe.
-Szállj be a kocsiba!Fogta meg Mark Hanna derekát egy pillanatra majd a két férfihez ment és bele lökte őket a szúrós bokorba.
Viszont amíg Mark a két férfit intézte Hanna a késével kiszúrta a kerekeket.
-Futás!Szólt oda Mark majd mind a ketten gyorsan beszálltak a kocsiba és elhajtottak.
-Huhu!Éjenezett Hanna.
-Ezt jól elintéztéttek!Bólogatta Klaus.-Az idők alatt még jobban feljőldtél.Mondt Klaus majd rágyújtott egy cigire.
-Szóval beavatnál minket ebbe az egészbe? Ki az az Eliott meg ilyenek. Fagatózott Ben.
-Az a lényeg,hogy más idő sávokba lettünk teleportálva,Eliott volt az aki mindegyikünket "vizsgálta" mivel az ő házánál lévő sikátorba teleportálunk ki. Mindenkit megkelk találnunk hogy haza tudjunk menni a mi évünkbe.Magyarázta Hanna.
-Ajj de még annyi idő van 2017-ig.Mondta nyafogva Klaus.
-Csak hétfőig! Vanya,Allison még nincs meg. Mondta Hanna.
-Várj várj várj! Akkor csak hétfőig tudok veled lenni?...Kérdezte lehangolóan Mark.
-Igen... De majd magammal viszlek! Vagy mikor vissza megyek az időbe felkeressük egymást.Mondta Hanna.
-Az első jobban tetszik.Mosolyogta Mark.
-Valaki ül az úton!Mondta Klaus.
Hanna és Mark oda kapta a fejét az útra majd gyorsan kikerülte.
-Ki a büdös élet volt az?Kérdezte idegesen Mark.
-Megnézem!Jelentette ki Hanna.
Kiszállt a kocsiból majd oda sétált az alakhoz aki ült az úton.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora