Hanna válaszul bólintott egyet majd hamar el aludtak mind a ketten.
~•~
-Keljetek fel! Kiáltotta el magát Eliott majd közben ketté edényt ütött egymásnak.
-Eszednél vagy ? Kérdezte ingerülten Allison.
-Tegnap este mindannyian bele egyeztettek a korán kellésbe! Egy szavatok se lehet! Mutogatott Allison felé.
-Nekem nem is volt! Lépett ki a szobából ruháját igazítva Luther.
-Szóval ma van a nagy nap? Kérdezte kissé kómásan Klaus.
-Igazi Sherlock vagy barátom! Ütögette meg a vállát Hanna.
-Ne bánts már korán reggel. Kezdett el hisztizni Klaus.
-Ezt a csecsemőt is visszük magunkkal? Kérdezte Diego miközben késével Klausra mutatott.
-Tervben volt... De lehet hogy csak volt. Mondta Ötös miközben kávézott.
- Te még ilyenkor is kávézól? Kérdezte Allison.
-Figyelj lehet,hogy az utolsó kávém iszom. Mondta Ötös majd bele kortyolt.
-És még te szoltál le engem este... Motyogta Hanna.
-Mi volt este? Kérdezett vissza Luther.
-Mi történt köztetek este? Kérdezte Klaus, Hannára és Ötösre mutogatva.
-Ne fantáziálj Klaus, semmi nem történt. Fordult felé Ötös.
-Szerintem ez a beszélgetés el ment egy teljesen más irányba. Szólalt meg végül Allison.
-Jobb lenne ha lassan indulnánk. Felelte Diego.
-Támogatom az ötleted. Talán életembe először. Kelt fel Ötös.
Mindannyian lementek az első emeletre és Eliott felé fordultak.
-Köszönünk mindent neked,Eliott. Ha te nem vagy sose találtuk volna meg egymást. Kezdet bele Hanna.
-Jaj ugyan semmiség! Ott segítek ahol tudok. Legyintett egyet Eliott.
-Nem haver! Ezt most komolyan mondjuk, egyáltalán nem volt kis dolog amit csináltál. Szólt közbe Ötös.
-Igen! Sokszor segítettél nekünk. Mondta Diego.
-És külön köszönöm amikor megmentettél a haláltól. Igaz normálisan nem tudjuk meghálálni csak úgy ha végig csinálunk amit elkezdtünk. És megmentjük a világot a pusztulástól. Folytatta Hanna.
-Remélem sikerrel jártok. Ha igen mindenképp látogassatok majd meg. Mondta Eliott mosolyogva.
Hanna és Allison megölelte Eliottot a fiúk pedig kezét fogtak vele.
-Járjatok sikerrel! Mondta Eliott Hannának aki utolsónak lépett ki az ajtón. Hanna válaszul bólintott egyet majd becsukta maga után az ajtót.
~•~
Egy tetszőleges kocsit kinéztek maguknak amibe mindannyian bele fértek. Majd Ötös a volán mögé ült mellé pedig Diego.
-Tehát merre lesz az út? Kérdezte Ötös mire körbe tekintett a többieken.
-Majd én irányítalak! Törte meg a csendet Luther.
Majd miután elindultak egy 45 perc után oda értek a farmhoz. Átlagos, aranyos ház volt. Szomszédok nélkül.
-Hangulatos hely lenne ha nem egy világ vége lenne. Felelte Hanna ki bámulva az ablakon.
-Egyetértek. Adott igazat Luther.
Amint oda értek a ház elé Ötös le állította a motort és már szállt volna ki.
-Hé hé hé!!! Hová mész? Rántotta vissza a kocsiba Allison.
-Szerinted? Be Vanya-ért! Mondta egyszerűen Ötös.
-Terv nélkül? Kockázatos? Lehet már itt van az intéző, vagy leselkedik ránk. Mondta Diego miközben körbe vezette tekintét a telken.
-Igaza van Diego-nak! Túl veszélyes. Szólt hátulról Hanna.
-Terv kell?? Legyen! A terv az hogy bemegyünk megkeressük Vanya-t ,ha kell megvédjük magunk és vissza megyünk az erőmmel a valódi életünkbe. A terv letudva. Van még valami kérdés? Kérdezte Ötös.
-Ha ez okozza a vesztünk... Dadogta Klaus.
-Látom nem veszed komolyan ezt az egészet Ötös. Forgatta meg szemeit Allison.
Lassan mindannyian kiszálltak a kocsiból.
És átlépték a farm kapuját