Hetvenkettedik fejezet

58 4 2
                                    

És átlépték a farm kapuját
-Srácok! Állt meg Allison legelől , mielőtt fellépett volna az utolsó lépcső fokra.
-Van valami baj Allison? Fogta meg Hanna Allison vállát.
-Ma véget kell ennek vetnünk. Igérjétek meg,hogy végig csináljuk és mindannyian épségben vissza jutunk a régi életünkbe.
-Nyugi Allison. Semmi gond nem lesz. Nyugtatja biztató szavakkal Luther.
-Luthernek igaza van, végig fogjuk csinálni és senki nem kezd el hősködni.
         
Mindannyian beléptek a farm istállójába.
-Fura! Istállóba vagyunk de egy állat sincs itt.
- Nekem az a furább, hogy rohadt nagy a csend. Nézett körbe Ötös.
- Én, Luther és Klaus megnézzük a házat ti addig maradjatok itt. Mondta Allison majd a két fiú elkezdte követni, majd bementek a házba .
-Jó ötlet? Kérdezi Diego.
-Micsoda? Kérdezz vissza Hanna közben a válla fölött másodpercenként hátra tekingett.
-Ilyen helyzetbe szét válni. Fejezte mondatát Diego.
-Talán igen, talán nem. Vágta zsebre a kezét Ötös.
-Nagyobb az esély a hátrányra, ismeretlen helyen vagyunk. Szólta vissza Hanna ezzel valamennyire igazat adva Diegonak.
-Talán tényleg nem a legjobb ilyen helyzetbe szét válni, de ha nem tesszük meg sose járjuk közbe ezt a tanyát, farmot vagy hívjam bárhogy. Mutogatott körbe kissé ingerülten Ötös.
-Csak ebbe a helyzetbe ne kezdjünk el veszekedni. Tette össze két kezét Hanna.
Hanna halk lépteket hallott meg a háta mögül ami az istálló bejárat volt. Diego és Ötös éppen valamit beszélgettek.
-Állj! Szólt halkan de határozottan Hanna.
Kisebb néma csend keletkezett miután a fiúk is megálltak egy helybe és nem beszélgettek.
-Halljátok ezt? Kérdezte Hanna miközben a két fiúra tekingetett.
-Igen, lehet Allisonék azok. Rántott vállat Diego.
-Pont nem abba a helyzetbe vagyunk, hogy a véletlenre bízzuk hogy kitől is jöhet a hang forrása. Mondta Hanna.
-Igaza van, bujúnk a falhoz. Adta az ötletet Ötös majd mind a hárman a menedék helyre mentek.
A hang forrása egyre hangosabb és hangosabb lett.
Bejött a rövid fekete hajú lány az istállóba.
-Hanna? Diego? Valaki van itt? Kérdezgette halkan a lány.
-Lila? Lépett elő Hanna. -Mit keressel te itt?
-Keressétek minél előbb Vanyat! Anyám hamarosan ide ér, és akkor biztos lesz egy világ vége. Kapkodta a levegőt Lila.
-Allisonék a házba vannak, talán megtalálták Vanyát és akkor haza mehetünk. Gyere velünk! Velünk van a helyed! Mondta Hanna majd közelebb sétált Lilahoz.
-Így bízol bennem? Honnan veszed hogy nem verlek át? Lepődött meg Lila az ajánlattól.
-Csak tudom és kész, de ha velünk jössz most a te segítséged is kell. Nyújtotta Hanna a kezét hogy alkut kössenek.
Lila rövid ideig gondolkozott majd kezet fogott Hannával.
-Ideje bemennünk a házba. Közölte Ötös majd ő ezzel a lendülettel megis akart indulni viszont Allisonék hamarabb kiértek.
-Van egy kis baj! Vanya nem hajlandó velünk jönni. Mondta idegesen Luther.
-Mi az hogy nem akar? Kérdezett vissza Ötös.
-Azt mondta nem hagyja itt az új családját. Mondta Allison értetlenkedve.
-Pedig muszáj lesz vagy mind meghalunk! Válaszolta Ötös.
-Klaus hozd ide Vanyát. Utasította Diego. Klaus bement a házba majd 1-2 perc elteltével Vanyaval tért vissza.
-Vanya mi ez az egész? Miért nem akarsz velünk jönni? Kérdezte Hanna.
-Nem akarom itt hagyni ezt a családot, semmi áron. Felelte elhatározottan.
-De ha nem jössz velünk meghalnak, ha segítesz, akkor túlélik és újra találkozhattok. Ám de ha itt maradsz lesz velük egy nagyon szép napod, aztán világvége. Mondta lényegre törően Ötös.
-Muszáj lesz haza jutnunk! Szólt közbe Luther.
-Még hozzá minél előbb, az Intéző mindjárt ide ér. Mondta idegesen Lila miközben fél percenként a háta mögé tekingetett.
-Vanya, ne szórakozz már, indulunk kell. Könyörgött Allison.
-NEM! Kiabálta el magát Vanya és ennek hatására mindenki az istálló falának csapódott, néhányukra még rá is szakadt valami.
-Azta rohadt. Dünyögte idegesen Diego miközben a kezét ökölbe szorította és bele csapott egyet a homokos földbe.
Újabb hangokra lettek figyelmesek, ezáltal viszont magassarkúk adták ki azt.
-Elkéstünk... Látta be szomorúan Hanna.
Erre hatalmas vigyorral állított be az Intéző egy akta táskával a kezébe.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora