Újabb ajtó nyitódás hallatszott de ezuttal a bejárati ajtótól.
-Hanna...Szólt levegőért kapkodott egy lány.
-Lila? Lépkedett oda Hanna, amilyen gyorsan csak tudot.
-Jön...Lihegett tovább Lila, majd összeesett annyira fájt a lába.
-Ki jön? Segítette fel a földről Hanna Lila-t.
-Minden rendben? Kérdezte aggodóan Diego.
-Az anyám... Titeket keress vagyis...Legfőképp téged!Mutattot Lila,Hannára.
Mindenki tekintette Hannára szegeződött.
-Az nem lehet ! Hannát nem fogja senki se bántani!Szólt közbe dühösen Ötös.
-Az a baj anyám mindent megkap amit akar...Mondta Lila.
-Állj átt hozzánk!Ha egyel többen lennénk erősebbek lehetnénk! Adta a javaslatot Diego,amire Lila nem reagált.
-Legyen! Megkap engem! Egyezett beld Hanna.
Majd Hanna se szó se beszéd,felment a szobájába és elkezdet "csomagolni".Ötös utána rohant
-Nem az nem lehet!Fogta meg Ötös Hanna mindkét kezét és szembe állt vele.-Nem veszíthetlek el! Érted? Kérdezte Ötös könnyes szemekkel.
-"A szívedből sose fogsz elveszíteni" Válaszolta Hanna majd letörülte Ötös könnyjét.
-Nem akarom,hogy mindig neked kelljen áldozatot hoznod! Felelte Ötös.
-De tudod valakinek áldozatot kell hoznia! Ha én megyek csak engem kap el,ha nem megyek mindannyiunkat.
-És ha veled megyek? Tette fel javaslatnak Ötöd.
-Nem! Neked a többiekkel van a helyed, segítened kell nekik.Mondta Hanna.
-De én...Szeretlek...Mondta ki Ötös.
-Én is szeretlek! Lépett oda Hanna majd az egyik kezét ötös arcára tette.-Amint tudok utánatok megyek! Rendben?Mondta Hanna.
-Megigéred?
-Megigérem! Adta szavát Hanna.
Majd megcsókólták egymást.
-Akkor én megyek is...Mondta Hanna majd nyomott egy puszit Ötös arcára és elhagyta a szobát. Ötös leült az ágyra ahol elözőleg egymás mellett aludtak...
-Sziasztok,nekem mennem kell.Mondta Hanna majd a kijárati ajtóhoz lépett.
-Vigyázz magadra nagyon!Mondta Diego majd szorosan megölelte Hannát. Ugyan ezt Klaus is megtette
-Vigyázz magadra kispöttömöm!Mondta Klaus.
-Egy darabig veled megyek! Mondta Lila.Majd a búcsúzkodás után kimentek az épületből.
-Biztos vagy benne,hogy most helyesen cselekedsz?Kérdezte Lila.
-Mindig helyesen cselekszek!Tette hozzá Hanna majd a végén egy kis mosolyt is eleresztett.
-Olyan dinka vagy.Mosolyogta el magát Lila is.-Most merre mész tovább?Kérdezte Lila majd a szél vitte haját söpörte ki a szeméből.
-Valahol meghúzom magamra erre az 1 napra aztán meg megkeressem az anyád.Tette zsebre a kezét Hanna.
-Akármi van én itt vagyok,és a családod is. És ott van Ötös is...Mondta Lila.
-Köszönöm és hálás is vagyok mindannyiotoknak. Ha meghalnék mond meg Ötösnek hogy mindennél jobban szerettem.Fordult Lilahoz Hanna.
-Úgy lesz! tette a kezét Lila Hanna vallára.
Hanna ránézett Lila-ra majd elsétált szebre tett kézzel.