Az utcán egy közeli sikátorba lévő autót feltört majd elhajtott.
Hanna kiment a városból egy olyan útra ahol egyedül volt.Elkezdet lassítani.
-Mivan?Kezdte el Hanna ütögetni a kormányt.
Majd teljesen megállt az autó.
Hanna idegesen kiszállt az autóból és becsapta az ajtót,majd a kocsi elejéhez sietett.Felnyitotta a motorháztetőt.
-Rohadt életbe!Kezdte el ütőgetni Hanna.
Fekete füst kezdet el kijönni a motorból.
-Akkor rohadj meg!Rúgott bele Hanna. Majd elkezdted menni aztán megállt és vissza szaladt és belerúgott még egyet.
Kocsi hangot hallott ezért elkezdet stopolni.
Csoda folyamán a kocsi félre húzodott Hanna mellé.
-Szervusz kiasszony!Merre menne?Kérdezte egy körülbelü 18 éves helyes fiú.
-Hello!A Dan Krokos 102. háá keressem!Eltudnál vinni?Kérdezte Hanna mosolyogva.
-Persze üllj csak be.Mondta a fiú kedves hangon.
Hanna kinyitotta az ajtót majd belült és mikor csukta be meghúzta a kezét és a vállához kapott.
-Minden rendben?Kapta oda a fejét a fiú.
-Igen...Mondta zavarodottan Hanna miközben még mindig fogta a vállát.
-Első segélyre szorulsz?Kérdezte ismét a fiú.
-Nem .Azt hiszem.Helyesbített Hanna.
-Megtámadtak?Kérdezte a fiú majd tekintetétt Hannára szegezte majd vissza az útra.
-Olyasmi.Fordult el Hanna az ablak felé,választ adva ,hogy nem szeretne a témáról beszélni.
-És azt el árulod miért vagy itt a semmi közepén egy lopott autóba?Érdeklődött a fiú.
-A testvérem keressem!Eltűnt!Adott Hanna egyszerű választ.
A fiú kérdezni akart még valamit de mikor kinyitotta a száját Hanna kérdezet.
-Mi a neved?Kérdezte Hanna majd a fiúra nézett és felé fordult testtel is.
-Mark Hernond.És neked?Kérdezte Mark.
-Hanna Hagrevees.Mondta Hanna.
-És elmondanád ,hogy miért követ minket az a fekete furgon?Nézett Mark a vissza pillantóba.
-Oh bassza meg...Van itt az autóba kötszer?Kérdezte Hanna siettve.
Mark nem válaszolt csak a mellette lévő kesztyű tartóból elővette akötszert majd Hanna felè nyujtotta.
Hanna elvette majd felhúzta a pulcsi ujját és elkezdte bekötni a sebét.
-Meglőttek,ugye?Kérdezte nyugodt hangon Mark.
Hanna abbahagyta a kötözést amjd Mark-ra nézett.
-I-i-igen ...Dadogta Hanna.
-Rendben!Válaszolta a fiú.
-Ugye nem fogod hívni a zsarukat?Kérdezte Hanna.
-Nem nyugi!Nézett rá Hannára Mark.-De azt a fekete furgonyt lekéne rázni.Biccentett Mark a fejével.
Hanna letekerte az ablakot majd a zsebéből kirántott egy fegyvert és célozni kezdet.De nem lőt.Levegőt be,levegőt ki.Majd Hanna meghúzta a ravaszt és a kereket kilőtte.
A kocsi elkezdet kacsázni majd bele szalltózott az árokba és felrobbant.
-Juhuuu!Mondta vidáman Hanna.
Mark Hannára nézett.
-Mi az? Mostmár nem követt.Mondta Hanna.
-Te beteg egy lány vagy.De ez tetszik.Nézett rá Mark.-Vagyis hát mind1.Készült mert 5 perc és ott vagyunk.
Megérkeztek.
-Ez nem is ház!Hanem egy kastély.Mondta vigyorogva Hanna.
Mark-al egymásra néztek majd beléptek a Dan Krokos 102.-ben álló villába.