Ötvenhetedik fejezet

245 23 3
                                    

Majd megcsókolta Hannát.
Hanna hagyta...
Egy 20 másodperc múlva Hanna ellökte magától Mark-ot.
-Ezt nem szabad...Mondta félve Hanna.
-Miért nem?Kérdezte Mark,majd megsem várva Hanna válaszát vissza lépett és újra megcsókólta.Hanna ismét hagyta.20 másodperc múlva újra ellökte magától.
-Kérlek ne.Mondta Hanna ismét.
Mark elkezdte vakarni a tarkóját és hátra lépet,majd a földet kezdte el bámúlni.
Hanna lassan oda ment Mark-hoz.
-Bocsánat!Mondta Hanna majd megsímogatta Mark arcát és ezzel megindult a lépcső felé.
Hanna már fellépett a harmadik lépcső fokra.
-Hanna várj!Futott Mark Hanna után.
Hanna megfordult és lelépett az első fokra.
Mark csak bámulta Hannát.
-Itt megvárlak...Mondta zavarodottan Mark.
Hanna bólintott majd felfutott Klaus-hoz.
-Na mizu van a szép fiúval?Kérdezte Klaus mosolyogva.
-Ahhhj semmi!Válaszolta Hanna majd átvette a ruhát amit Klaus szorongatott.
-Lehet nem a méreted.De Beni baba választotta.Mondta Klaus.
-Ne nevezz Beni babának.Mondta kissé feszülten Ben.
-Hol tudnék átöltözni?Kérdezte Hanna és egy lendülettel körbe nézett a szobába.
-Ha kimész akkor két ajtóval arébb van egy fürdő.Ott áttudsz öltözni.Igazította útba Ben.
-Köszi! Addig ti szedjétek magatokat rendbe mindjárt indulunk.Mondta Hanna.
-Mégis hova megyünk?Értetlenkedett Ben.
-Haza vagyis...Egyenlőre Eliott-hoz.Válaszolta Hanna.
-Ki az az Eliott?Kérdezte Ben.
-Biztos Hanna egyik csávója.Mondta bólogatva Klaus.
-Nem a palim.Út közbe majd elmondom!5 perc múlva legyetek lent a kocsinál.Parancsolta Hanna majd kiment a fürdőbe és átöltözött.
Mikor Hanna végzett lement a kocsihoz és látta hogy a többiek már ott vannak.
-Indulhatunk?Kérdezte Hanna majd erre válaszként mindenki bólintott.
Klaus befészkelődött az anyós üllésre.
-Na ezt te sem gondoltad komolyan. Mondta Hanna fenyegetően majd kinyitotta az anyós ülés ajtaját.
Klaus félve ránézett Hannára és inkább kiszállt és beült a hátsóülésre.
-Egy címet hölgyem ha lehet.Mondta mosolyogva Mark közben beíndította az autót.
-Majd útba igazítalak.Válaszolta mosolyogva Hanna.
-Újabb románc.Mondta váll rendítéssel Ben.
-Ahj Ben ne kezd te is. Felelte unott hangon Hanna és lehúzta az ablakot.
-Ki az a Ben?Kérdezte Mark.
-Jajj hát Beni baba a mi testvérünk.Mondta vidáman Klaus.
-De csak hárman vagyunk a kocsiba
Nézett a visszapillantóba Mark.
-Ő meghalt!Mondta tapintatlanul Hanna.
-Értem!Mondta értetlenül Mark majd elkezdet az útra koncentralni.
Mikor Hanna ellopott kocsijához értek akkor ott állt mellette egy fekete autó és gyanusan vizsgálták a kocsit.

Az esernyő akadémia/BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang